بازار فروش پارچه پلی استر پنبه

پارچه پلی استر یکی از تولیدات بسیار عالی است که با استفاده از تحقیقات علمی به وجود آمده است. بازار فروش پارچه پلی استر پنبه در ایران علاقه مندان و خریداران فراوانی دارد. زمانی که پلی استر با الیاف طبیعی مخلوط شود، باعث استحکام پارچه میشود، لذا افراد بیشتر از این پارچه خرید میکنند.
اکنون مدت هاست در صنایع نساجی در جهان، اکثر پارچه ها با استفاده از پلی استر تولید میشوند، برای مثال مقداری از الیاف طبیعی مثل پشم یا پنبه یا کتان را با پلی استر مخلوط کرده و پارچه ای مقرون به صرفه و با ماندگاری بیشتر تولید میشود.
بازار فروش پارچه پلی استر پنبه این روزها بسیار گرم تر از باقی روزهای سال است، چون این پارچه ضخیم است و برای دوخت لباس های گرم زمستانی مورد استفاده قرار میگیرد.

بهترین روش مراقبت از پارچه پلی استر

بهترین روش مراقبت از پارچه پلی استر

پارچه های تولیدشده از پلی استر محاسن و قابلیت های زیادی دارند که برای نگهداری از آنها باید اطلاعاتی در موردشان داشته باشید. در ادامه به تعدادی از محاسن این پارچه ها اشاره میشود:
– استفاده از پلی استر در تولید پارچه بسیار مقرون به صرفه است، چراکه یک ماده ارزان قیمت است، بنابراین استفاده از آن در صنعت نساجی هزینه های تولید را به شکل محسوسی کم میکند.
– پارچه هایی که در تولید آنها از پلی استر استفاده میشود، تا حد زیادی ضد چروک میشوند و این خاصیت باعث صرفه جویی در زمان و انرژی میشود. به علاوه برای استفاده در زمان طولانی مناسب خواهند بود.
– پارچه های پلی استری پس از شست و شو به راحتی و در تایم کم خشک میشوند، بنابراین در مناطق مرطوب و سردسیری به راحتی مورد استفاده قرار میگیرند.
– لباس دوخته شده از پلی استر پنبه در بیمارستان ها و بخش های رادیولوژی کاربرد دارد، چرا که این ماده در برابر اشعه ماورای بنفش مقاومت خوبی دارد.
– ماده پلی استر باعث ایجاد مقاومت و قابلیت کشش بیشتر در پارچه های ساخته شده از پنبه و پلی استر نسبت به پارچه های پنبه ای خالص میشود، لذا مقاومت و استحکام پارچه به طور محسوسی بالا میرود.
شما اکنون با آگاهی از خصوصیات بیان شده در مورد پارچه های پلی استر میدانید که برای نگهداری از این پارچه تنها کافی است آن را در معرض تابش بیش از حد نور خورشید قرار ندهید و آن را در دست و پا نیندازید. این پارچه مقاومت بالایی دارد و به راحتی خراب یا پاره نمیشود که از نتایج استفاده از پلی استر در بافت پارچه است.

چند نکته درباره بهترین پارچه پلی استر پنبه

چند نکته درباره بهترین پارچه پلی استر پنبه

پارچه پلی استر پنبه که به آن پلی پنبه هم گفته میشود، گاهی با ترکیب پنجاه درصد پنبه و پنجاه درصد پلی استر تولید میشود، اما به طور معمول ۶۵% پنبه و ۳۵% پلی استر است.
بهترین پارچه های پلی استر پنبه از لحاظ استقامت آن دسته از پارچه های بافته شده با درصد بیشتر پلی استر هستند، اما اگر پنبه بیشتری در پارچه استفاده شده باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود، چون الیاف پنبه به علت طبیعی بودن گران تر از پلی استر است.
شما با مراجعه به بازار فروش پارچه پلی استر پنبه در سایت دیبافت نگار یزد میتوانید انواع مختلف این پارچه پرفروش را در طرح ها و رنگ بندی های زیبا، متفاوت و جذاب مشاهده کنید.

آشنایی با انواع پارچه پلی استر

آشنایی با انواع پارچه پلی استر

پلی استر از انواع الیاف مصنوعی است و مواد تشکیل دهنده آن زغال سنگ، هوا، آب و نفت است. این ماده برای اولین بار در قرن بیستم اختراع شد.
الیاف پلی استر میتوانند مقاومت بالا، پایداری و استحکام بسیار بالایی داشته باشند. الیاف پلی استری نسبت به پارچه های سنتی مانند پنبه و پشم دارای مزایای بسیار عالی هستند. این مواد به سختی آب را از خود عبور میدهند، اما جاذب روغن هستند.
این ویژگی باعث میشود که پارچه های پلی استر کاربردهای فراوانی داشته باشند، از جمله اینکه در تماس با آب و خاک بسیار مقاوم و مناسب هستند. این پارچه ها بسیار آسان مورد رنگرزی قرار میگیرند، چون رنگ را به آسانی جذب میکنند.
پارچه های پلی استر در ابتدا که وارد بازار شده بودند، بسیار مورد علاقه و استقبال افراد قرار گرفتند. رفته رفته از میزان علاقه مردم نسبت به این نوع منسوج کم شد، چرا که گاهی در بدن افراد ایجاد حساسیت های پوستی میکرد و این مسئله باعث شد فروش آن کاهش چشمگیری داشته باشد. بعدها به علت تکامل و پیشرفت علم در صنایع نساجی، استفاده از پلی استر در انواع پارچه ها باب شد.
اکنون همه نساجی های داخل و خارج کشور ناگزیر از استفاده این ماده پرسود و ارزان قیمت هستند. پارچه پلی استر انواع مختلفی دارد. بسته به میزان استفاده از این ماده در تولید پارچه، قیمت و جنس هر پارچه متفاوت میشود. بازار فروش این پارچه یکی از پرفروش ترین بازارها در بستر اینترنت است.

توزیع پارچه پلی استر پنبه

توزیع این محصول

پارچه پلی استر پنبه میتواند برای دوخت لباس های تابستانی و خنک بسیار مناسب باشد. این پارچه به علت داشتن مواد پلی استری ضد آلرژی و ضد چروک است، لذا میتواند گزینه ای مناسب برای تهیه انواع البسه کودک دخترانه و پسرانه باشد.
توزیع پارچه پلی استر پنبه توسط شرکت دیبافت نگار یزد به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام میشود.
کودکان به علت حساس بودن پوستشان نباید از هر نوع لباسی استفاده کنند، لذا ما وظیفه داریم برای سلامتی جسم نرم و نازک فرزندانمان از پارچه های طبیعی یا ضد حساسیت استفاده کنیم.
پارچه پنبه یک رو جنسی نرم و لطیف دارد و به علاوه بدن نما نیست. این پارچه در انواع و طرح های مختلف با رنگ بندی زیبا و مدرن و جدید در سایت دیبافت نگار یزد به بهترین شکل ممکن عرضه میشود.

پارچه سه نخ

پارچه سه نخ

وقتی برای اولین بار اسم پارچه سه نخ را میشنوید، شاید تصور کنید یک نوع پارچه عجیب است که تازه به بازار آمده است، اما در حقیقت این نوع پارچه همان پارچه دورس از انواع تریکو است که به صورت گردباف تولید میشود.
این پارچه به علت ضخامتی که دارد بیشتر برای دوخت لباس های زمستانه مانند انواع شلوار اسلش مردانه، زنانه و بچگانه مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع پارچه به علت اینکه حالت کشسانی دارد، بیشتر برای دوخت شلوار اسلش مورد استفاده قرار میگیرد، چون زانو نمی اندازد و گوله و پرز نمیشود.
همچنین چاپ در لباس دوخته شده با این پارچه به سادگی و با کیفیت بالا انجام میشود، زیرا در بافت این پارچه از پلی استر نیز استفاده شده و این امر باعث رنگ پذیری بالای پارچه میشود.
توزیع و پخش انواع پارچه پلی استر پنبه، پارچه پنبه دو نخ، پارچه تیشرت سابلیمیشن، پارچه پنبه سه نخ و… در اکثر شهرهای ایران در زمان بسیار اندک و به صورت کاملاً تضمینی در بازار فروش پارچه پلی استر پنبه انجام میپذیرد. شما میتوانید قبل از خرید و سفارش محصول، لیست قیمت، طرح و رنگ های موجود انواع این پارچه ها را در همین صفحه مشاهده کنید و برای ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما