بازرگانی فروش پارچه دورس گلکسی

بازرگانی فروش پارچه دورس گلکسی اقدام به ارائه بهترین این پارچه با کیفیت عالی و صادراتی کرده است و می تواند نیاز تولیدی های پوشاک و فروشندگان انواع مختلف پارچه را به خوبی تامین نماید.

این بازرگانی پایین ترین نرخ ممکن را برای فروش و عرضه این محصول در نظر گرفته است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم و بی واسطه با این بازرگانی این پارچه را به صورت عمده و در متراژ بالا درخواست دهند تا سریعا برای آنها ارسال گردد.

بازرگانی فروش پارچه دورس گلکسی

اطلاعاتی درباره پارچه دورس ملانژ

اطلاعاتی درباره پارچه دورس ملانژ پارچه دورس ملانژ از جمله پارچه های تریکویی می باشد که در تهیه آن از الیاف پارچه پنبه استفاده شده است؛ این نوع پارچه نسبت به بسیاری از پارچه‌های نخی دیگر ضخامت بیشتری دارد و در عین حال مقاومت آن نیز بیشتر می باشد همچنین این محصول در دو نوع ۲ نخ و ۳ نخ وجود دارد که کاربرد آن بیشتر جهت تهیه و تولید گرمکن ورزشی است.

این پارچه معمولا در تعداد رنگ محدود ارائه می شود و از آن می توان برای تولید انواع سویشرت بچگانه و شلوار نیز استفاده کرد؛ این پارچه برای دوخت لباس های زمستانی نیز مناسب است و به دلیل قیمت ارزانی که دارد می تواند جایگزین بسیار عالی برای انواع پارچه‌های پشمی باشد.

جنس این پارچه باعث می شود که به دلیل جذب رطوبت از ایجاد بوی نامناسب در پوست جلوگیری شود همچنین هیچ نوع حساسیتی با پوست ایجاد نمی‌کند و به دلیل داشتن تنفس پارچه‌ای امکان گردش هوا بین دو طرف آن به راحتی وجود دارد؛ از ویژگی های دیگر این پارچه می توان به قابلیت شستشوی آسان آن اشاره کرد و این که از وزن سبکی برخوردار است و میزان اتوپذیری آن نیز بالا می باشد.

قیمت انواع پارچه دورس گلکسی

قیمت انواع پارچه دورس گلکسی قیمت انواع پارچه دورس گلکسی با توجه به میزان عرضه و تقاضای موجود برای آن می تواند متفاوت باشد و معمولا قیمت این پارچه ها به دلیل صادراتی بودن تحت تاثیر نرخ ارز می تواند بسیار تغییر کند همچنین کیفیت این محصول به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیرگذار است و مقدار سفارش این محصول از نظر مقدار نیز می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد.

قیمت انواع انواع پارچه دورس در عمده فروشی را می توان از همین سایت که توسط عمده فروشی آن ارائه شده است به دست آورد که در آن مشخصات دقیق انواع این پارچه آورده شده است و قیمت روز آن نیز ذکر شده است و به راحتی می توان از آن مطلع شد.

همچنین می توان از طریق تماس تلفنی با این عمده فروشی نیز از قیمت فروش این پارچه باخبر گشت همچنین شبکه های اجتماعی واتس اپ و تلگرام در این بین نیز می توانند با ایجاد پل ارتباطی بین خریدار و عمده فروشی امکان ثبت سفارش را فراهم کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما