بررسی قیمت پارچه لاکرا

پارچه لاکرا امروزه در بیشتر تولیدی ها برای تولید انواع لباس های کشی و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. در بررسی قیمت پارچه لاکرا به این نتیجه می رسیم که نوسان قیمتی این محصول در طول سال منجر به تفاوت قیمتی فاحشی شده است. این امر می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

بررسی قیمت پارچه لاکرا

کارایی پارچه لاکرا در طراحی دوخت

کارایی پارچه لاکرا در طراحی دوخت

نخ لاکرا عموما از جزو نخ های مصنوعی می باشد که خاصیت کشسانی فوق العاده ای دارد. این نخ ها با بافت به صورت یک پارچه کشی در می اید که سه برابر عرض پارچه می تواند کش بیاید. ‌ ‌

‌عموما این نخ به صورت تکی در تولید پارچه به کار نمی رود و با ترکیب نخ های پنبه ای یا امثال آن ها در تولید پارچه های کشی استفاده می شود. استحکام بالای این پارچه سبب تولید لباس های ورزشی شده است. عموما لباس های ورزشی دارای خاصیت کشسانی بوده و می توان به راحتی تحرکات ورزشی و حرکات مختلف را بدون محدودیت انجام داد.

کارایی پارچه لاکرا در طراحی دوخت بسیار افزایش یافته است چرا که تمامی لباس های خانگی و بعضا مجلسی کشسان می باشند و این امر مصرف لاکرا را افزایش داده است. از جمله پارچه هایی که برای لباس مجلسی به کار برده می شود و نخ لاکرا در تولید آن نقش موثر داشته است کرپ کش می باشد. امروزه از کرپ کش در دوخت انواع لباس شب، مانتو و شلوار اداری، لباس های شیک و بولیز های مختلف و … استفاده می شود.

پارچه پنبه لاکرا در تولید لباس خواب و تی شرت های ورزشی به کار می رود پنبه موجود در این پارچه منجر می شود ا قابلیت جذب رطوبت را افزایش داده و با طبیعت گرم و سرد بدن هماهنگ باشد. نخ لاکرا عموما به دلیل پلاستیک بودن جذب رطوبت را انجام نمی دهد‌.

فروشندگان پارچه لاکرا در ایران

فروشندگان پارچه لاکرا در ایران

فروشندگان پارچه لاکرا در ایران عموما می توانند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب و خرید این محصول برای خریداران باشند. عموما تفاوت کیفیت این محصول و ترکیبات مختلف موجود در آن تنوع بسیاری را ایجاد کرده است که انتخاب را سخت می کند ولی با اطلاع یافتن از نحوه و نوع مصرف می توان پارچه مورد نظر را خریداری نمود.

قیمت پارچه لاکرا بسته به ترکیبات نخی و برند تولیدی متفاوت می باشد. هر چقدر درجه خلوص این محصول بیشتر قیمت نیز کمتر خواهد بود. میزان ترکیبات نخ های دیگر به کار رفته در این پارچه کیفیت بالای آن را تضمین می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما