بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار | خرید و فروش عمده پارچه

پارچه های پلی استر پنبه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده و کاربرد های فراوانی دارند. شرکت های بسیار زیادی در کشور ایران به تولید پارچه پلی استر طرحدار می پردازند. این پارچه ها، از نوعی پلاستیک و پلیمر مصنوعی به نام پلی استر ساخته شده اند که اولین بار توسط شیمیدان های بریتانیایی کشف شد. ما در این مطلب ضمن معرفی انواع پارچه های پنبه ای پلی استر، به روش های خرید بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار خواهیم پرداخت.

بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار | خرید و فروش عمده پارچه

بازار فروش عمده پارچه در تهران

بازار فروش عمده پارچه در تهرانامروزه بازار فروش عمده انواع پارچه طرح دار از جمله پارچه تریکو کیلویی، پارچه الیاف طبیعی، پارچه گردباف تهران، پارچه ملانژ دورو و دیگر انواع پارچه ها در تهران، بسیار پر رونق بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی از سراسر کشور قرار می گیرد.

بازار فروش این محصولات، در شهر های مختلفی وجود دارد اما شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان، شیراز و … دارای بازار های بسیار بزرگ تر و گسترده تری در زمینه فروش انواع این پارچه ها هستند.

برای مثال بازار فروش عمده پارچه های اصل و بسیار مرغوب، در بازار مولوی و امیر کبیر شهر تهران وجود داشته و همه روزه پذیرای مشتریانی از سراسر شهر های مختلف کشور می باشد.

علاوه بر این، بازار محله عبدل آباد و پاساژ های مختلفی که در خیابان های تجریش و گاندی وجود دارند به فروش عمده پارچه هایی بسیار متنوع و با کیفیت می پردازند.

با این حال برای اطلاع دقیق از بازار های فروش عمده پارچه در تهران، می توانید به سایت های ایتترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

سفارش پارچه تریکو پلی استر طرح دار جدید

سفارش پارچه تریکو پلی استر طرح دار جدیدامروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه های ارتباطی، برای سفارش و خریداری محصولات مختلفی مانند خرید پارچه تریکو پلی استر، نیازی به حضور در بازار های سطح شهر وجود ندارد و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز به راحتی، به سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش پارچه های تریکو؛ مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

در این گونه سایت ها، انواع بسیار متنوعی از پارچه ها در طرح ها و رنگ های متفاوت و مطابق با سلیقه های مختلف مشتریان؛ به نمایش گذاشته می شود که به خریدار امکان مقایسه محصولات و انتخاب بهترین پارچه مورد نظر خود را می دهد.

یکی دیگر از روش های سفارش پارچه تریکو پلی استر طرح دار، مراجعه حضوری به فروشگاه ها و پارچه سرا های سطح شهر و هم چنین مراکز عرضه کننده این محصولات می باشد.

سفارش پارچه ها به صورت حضوری و غیر حضوری هر کدام مزایای خاصی دارد. به طور مثال در هنگام سفارش حضوری امکان تست کردن پارچه از طریق لمس آن وجود دارد و از این نظر مفید است در حالی که سفارش غیر حضوری پارچه به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند.

مشخصات پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی

مشخصات پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبیکارخانه های بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارند که در زمینه تولید انواع پارچه های پلی استر ویسکوز ترکیبی، فعالیت می کنند.

انواع متنوع پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی، همان طور که از نام آن پیدا است، ترکیبی از الیاف پلی استر، ویسکوز و لاکرا می باشد.

شرکت های تولید کننده این پارچه ها درصد های مختلفی از این الیاف را باهم ترکیب کرده و پارچه های ویسکوز ترکیبی را به وجود می آورند.

به طور معمول پارچه پلی استر ترکیبی، دارای ۷۷ درصد پلی استر، ۲۰ درصد ویسکوز و ۳ درصد لاکرا می باشد. هر تغییری در این درصد ها، مستقیما روی خواص پارچه ها تاثیر می گذارد.

این گونه پارچه ها، بسیار لطیف و سبک بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند.

فروش عمده پارچه پلی استر پنبه بیمارستانی

فروش عمده پارچه پلی استر پنبه بیمارستانیفروش عمده پارچه پلی استر پنبه بیمارستانی در بسیاری از مراکز و فردشگاه های سراسر کشور؛ صورت می گیرد.

معمولا بیمارستان ها، درمانگاه ها و دیگر مراکز درمانی، ماموران خریدی دارند که خرید تجهیزات مختلف بیمارستانی از جمله لباس های بیمارستانی و پارچه های مختلف مصرفی بیماران را انجام می دهند.

مسئولان خرید بیمارستان، برای کاهش قیمت محصولات خریداری شده و در عین حال کیفیت بالای محصولات، خرید پارچه ها را به صورت عمده انجام می دهند.

فروش عمده پارچه های بیمارستانی، علاوه بر تامین کیفیت جنس پارچه ها، در کاهش هزینه های بیمارستان ها، بسیار موثر بوده است.

فروش عمده این محصولات، در پارچه سرا های سطح شهر و نیز در پارچه سرا های اینترنتی، صورت می گیرد و مشتریان یا ماموران خرید بیمارستان، می توانند با مراجعه به این مراکز؛ بهترین و مرغوب ترین پارچه ها را به صورت عمده و به تعداد مورد نیاز بیمارستان ها خریداری نمایند.

معرفی انواع پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعی

معرفی انواع پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعیتمامی پارچه ها از مواد اولیه ای تولید می شوند که به صورت مصنوعی و یا طبیعی وجود دارند.

پارچه های طبیعی از موادی ساخته شده اند که به طور طبیعی در طبیعت وجود دارند و انسان ها با استفاده از منابع طبیعی به تولید آن ها می پردازند.

در زیر به برخی از انواع پارچه های طبیعی اشاره شده است.

  • پارچه های تولید شده از پوست حیوانات
  • پارچه ابریشمی که از پیله ابریشم تولید شده است.
  • پارچه هایی مانند پارچه پنبه ای، که از دانه های گیاهان تولید می شوند.

پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی، دارای ویژگی های بسیار مطلوبی هستند. این پارچه ها تحت تاثیر اشعه فرا بنفش دچار تغییر رنگ نمی شوند.

در عوض پارچه های مصنوعی، پارچه هایی هستند که از الیاف مصنوعی تولید می شوند. الیاف مصنوعی الیافی هستند که یا به طور کامل از مواد غیر طبیعی ساخته می شوند و یا اینکه از ترکیب مواد طبیعی با مواد شیمیایی بدست می آیند.

تولید عمده انواع پارچه های پلی استر ویسکوز

تولید عمده انواع پارچه های پلی استر ویسکوزکارخانه تولید پارچه به بافندگی پارچه پنبه و تولید عمده انوع پارچه ها مانند پارچه کرب اسکادا و نیز پارچه ویسکوز کشی و پلی استر ویسکوز و … می پردازد.

امروزه کارخانه های تولید عمده انواع پارچه های پلی استر ویسکوز، با هدف بالا بردن کیفیت محصولات داخلی و جلب رضایت مشتریان، در زمینه تولید انواع پارچه ها در شهر های مختلف کشور ایران فعالیت کرده و با استقبال زیاد هم وطنان ایرانی مواجه شده اند.

تولید عمده این محصولات با بالا ترین کیفیت ممکن و هم چنین با مناسب ترین قیمت در کشور ایران، باعث شده است که مشتریان ایرانی به خرید پارچه های تولید شده در داخل کشور روی آورده و ضمن حمایت از محصولات تولیدی داخلی، به اشتغال جوانان ایرانی کمک کنند.

برای اطلاع از لیست برترین و بهترین تولید کنندگان عمده پارچه های پلی استر ویسکوز، می توانید به سایت های اینترنتی معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

راهنمای خرید انواع پارچه های پلی استری

راهنمای خرید انواع پارچه های پلی استریدر هنگام خرید انواع پارچه های پلی استر، لازم است به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین پارچه های پلی استر را مطابق با سلیقه خود و کاربردی که از آن پارچه انتظار دارید، خریداری نمایید.

در زیر لیستی از برخی نکاتی که هنگام خرید این پارچه ها؛ باید به آن توجه کنید، آورده شده است.

  • دوام پارچه و استحکام آن را آزمایش کنید : برای آگاهی از میزان استحکام و مقاومت پارچه، تکه ای از پارچه را در دو دست خود بگیرید و به صورت ناگهانی و محکم، دست ها را از هم دور کنید و میزان مقاومت پارچه را نسبت به پاره شدن بسنجید. این آزمایش را در چند جهت مختلف امتحان کنید.
  • به لغزندگی و شفافیت پارچه توجه کنید : پارچه های پلی استری، در هنگام لمس، به صورت لغزنده بوده و حالتی شبیه به پارچه ابریشمی دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.
  • آزمایش چروک شدن : تکه از پارچه را در دست خود مچاله کنید تا از میزان مقاومت پارچه نسبت به چین و چروک آگاه شوید.

لیست قیمت انواع پارچه در بازار ایران

لیست قیمت انواع پارچه در بازار ایرانقیمت پارچه کیلویی، به عوامل بسیار زیادی وابسته است که مهمترین آن جنس و نوع پارچه می باشد. به طور مثال قیمت خرید پارچه لاکرا با قیمت خرید پارچه پلی آمید بسیار متفاوت است که این تفاوت به دلیل تفاوت جنس این دو پارچه می باشد.

در زیر به برخی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت پارچه ها اشاره ای خواهیم داست.

  • کیفیت الیاف به کار رفته در تولید پارچه : همان طور که می دانید کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید هر محصولی به طور مستقیم در قیمت آن موثر است.
  • روش خرید : به طور کلی روش خرید عمده نسبت به خرید خرده، با تخفیفاتی همراه است که در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار خواهد بود.
  • خرید مستقیم : خرید بدون واسطه و مستقیم نیز در کاهش قیمت محصولات بسیار موثر است.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این محصولات، می توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

پرفروش ترین برندهای پارچه های ایرانی

پرفروش ترین برندهای پارچه های ایرانیبرند های بسیار متفاوتی در زمینه تولید و عرضه پارچه های ایرانی فعالیت می کنند.

پر فروش ترین برند های پارچه ایرانی، برند هایی هستند که علاوه بر توجه به نیاز مشتریان و کیفیت محصولات، به ارائه پارچه های تولیدی با قیمتی بسیار مناسب، اهمیت می دهند.

برند ها و مارک هایی که به عنوان پر فروش ترین برند ها؛ شناخته می شوند، توسط شرکت های بسیار معتبری تولید می شوند.

این شرکت ها با بهره گیری از نیرو های متخصص و متبحر و نیز با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، به تولید پارچه هایی با کیفیت بالا و مرغوب می مردازند که به دلیل همین کیفیت بالا؛ مورد توجه و استقبال مشتریان بسیار زیادی قرار می گیرند.

در سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاینی که در زمینه فروش انواع پارچه ها فعالیت می کنند، معمولا یک گزینه وجود دارد که پر فروش ترین برند ها را به مشتریان اعلام می کنند.

نمایندگی فروش انواع پارچه تریکو پلی استر

نمایندگی فروش انواع پارچه تریکو پلی استرنمایندگی فروش انواع پارچه های تریکو پلی استر در سراسر کشور ایران وجود دارد.

نمایندگی های فروش پارچه های تریکو پلی استر، با استفاده از اصول بازار یابی و روش های استراتژیک مدیریتی کار آمد، می کوشند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه کنند تا با جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش، هم خود و هم شرکت اصلی به سود برسند.

این نمایندگی ها به فروش انواع و اقسام متنوع پارچه ها مانند فروش پارچه فانریپ و پارچه های تریکو پلی استر و… می پردازند.

نمایندگی های فروش پارچه تریکو معمولا سایت هایی دارند که به صورت شبانه روزی و آنلاین به ارائه خدمت به مشتریان مشغولند و مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها با نمایندگان فروش آنلاین ارتباط بگیرند و در مورد انواع پارچه های موجود؛ جدید ترین اطلاعات بسیار مفید را به دست بیاورند.

نحوه تشخیص پارچه پنبه ای و پلی استر

نحوه تشخیص پارچه پنبه ای و پلی استرتشخیص جنس پارچه های مختلف بسیار حائز اهمیت است. برای تشخیص پارچه پنبه ای و پلی استری راه های بسیار مختلفی وجود دارد. در زیر به برخی از روش های تشخیص پارچه های پنبه ای و پلی استر خواهیم پرداخت:

  • تست آتش : برای انجام ین تست می بایست تکه کوچکی از پارچه را در دست گرفته و شعله فندک یا کبریت را به آن نزدیک کنید. جمع شدن الیاف پارچه نشان دهنده درصد زیاد پلی استر در ترکیب پارچه می باشد. در حالی که، دود کردن پارچه پس از خاموش شدن شعله، حاکی از درصد بیشتر پنبه در پارچه می باشد.
  • تست بوی سوختگی : اگر هنگام شعله ور شدن پارچه بویی شبیه به پلاستیک حس کردید، این پارچه حاوی پلی استر زیادی است، در حالی که بوی شبیه به موی سوخته یا پشم، نشان دهنده پنبه ای بودن پارچه می باشد.
  • تست لمس : حس لمس پارچه پنبه ای لطیف و ظریف خواهد بود در حالی که پارچه های حاوی پلی استر بیش از حد، این لطافت را نخواهند داشت.
  • تست براقی یا مات بودن پارچه : به طور کلی میزان براق بودن پارچه با مقدار پلی استر موجود در پارچه رابطه مستقیم دارد.

بهترین جنس برای پارچه ملحفه ای

بهترین جنس برای پارچه ملحفه ایملحفه ها بیشتر از پارچه های نخی و سبک ساخته می شوند اما به طور کلی بهترین جنس برای پارچه ملحفه ای تا حدود زیادی سلیقه ای می باشد.

برای مثال برخی افراد از پارچه های لطیف ابریشمی در ملحفه خود استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از افراد پارچه های ملحفه ای نخی و سبک را ترجیح می دهند.

مشتریانی که قصد خرید بهترین پارچه های ملحفه ای را دارند ابتدا قبل از هر چیزی باید سلیقه و راحتی خود را در نظر بگیرند و سپس با یک گشت و گزار ساده در اینترنت، لیست انواع پارچه هایی که می توان برای ملحفه استفاده کرد را مشاهده نموده  اقدام به خرید نمایند.

بهترین جنس برای پارچه های ملحفه ای، جنسی است که علاوه بر راحتی و سبک بودن، با پوست بدن انسان سازگاری داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما