توزیع مستقیم پارچه فلامنت ورزشی

حتما شما از آن دسته افرادی هستید که انتخاب جنس پارچه مصرفی لباس از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است. بسیاری از افراد موقع خرید پارچه برای دوخت لباس توجه زیادی به جنس، اندازه استاندارد و رنگ آنن دارند که این انتخاب درست و دقیق بسیار حائز اهمیت است. خرید مستقیم پارچه فلامنت ورزشی با وجود توزیع کنندگان مستقیم آن امکان پذیر است. این توزیع کنندگان شرکت های توزیع کننده ای هستند که این کالا را به صورت مستقیم از کارخانه و محل تولید به دست مشتریان عزیز میرسانند. در این مقاله با پارچه فلامنت ورزشی و نحوه توزیع مستقیم آن از شرکت فروش آشنا میشویم. خوب است بدانیم علت استفاده از پارچه فلامنت در لباس ورزشی چیست؟ یا مزیت خرید بی واسطه پارچه فلامنت ورزشی برای ما چیست؟
پارچه فلامنت ورزشی نوعی پارچه مقاوم و با دوام است که معمولا برای دوخت لباس های ورزشی هم مورد استفاده قرار میگیرد و با ماندگاری بالایی که دارد در برابر شست و شو مداوم آسیب نمیبیند. در ادامه به بررسی طول عمر پارچه فلامنت و انواع طرح هایی که پارچه فلامنت ورزشی دارد میپردازیم.

علت استفاده از پارچه فلامنت در لباس ورزشی

علت استفاده از پارچه فلامنت در لباس ورزشی

یکی از بهترین و کم نظیر ترین انواع پارچه برای دوخت لباس های ورزشی پارچه فلامنت است. پارچه فلامنت با مقاومت بالا در برابر شست و شو یک نوع پارچه بی نظیر برای تهیه لباس ورزشی شناخته میشود. پارچه های فلامنت ورزشی به گونه ای تهیه شده اند که در هنگام ورزش با عنوان لباس گرم کن استفاده شده و با وجود تعریق بالای بدن و نیاز به شست و شوی زیاد آسیب دیده نشوند. همچنین از دیگر مزایای پارچه‌ فلامنت ورزشی این است که تغییر رنگ نمیدهند و روی آنها پرز ایجاد نمی شود. همان گونه که گفته شد با وجود استفاده بالا و فراوان ورزشکاران از آن هنگام تمرین مکرر، پارچه شلوار آن زانو نمی اندازد.

بررسی مزیت پارچه فلامنت برای دوخت لباس ورزشی

بررسی مزیت پارچه فلامنت برای دوخت لباس ورزشی

– مقاومت بالا در هنگام انجام تمرینات
– مقاومت بالا هنگام شست و شو
– عدم تغییر رنگ و تغییر اندازه هنگام شست و شو
– ایجاد نشدن پرز بر روی پارچه
– ایجاد نشدن پوسیدگی در قسمت سر زانوهای شلوار
– وجود طرح ها و رنگ های متنوع و دلخواه

پارچه فلامنت چه طرح هایی دارد

پارچه فلامنت چه طرح هایی دارد

اگر فرد با سلیقه ای باشید پس قطعا طرح پارچه ای که خریداری میکنید، برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. پارچه فلامنت همیشه با وجود انواع طرح و رنگ بندی متنوع باب دل ورزشکاران و مردم عادی قرار میگیرد. از انواع مدل هایی که پارچه فلامنت دارند، میتوان به مدل ورزشی و مدل بیمارستانی اشاره کرد. مدل ورزشی پارچه فلامنت با قدرت کشسانی بالا و مقاومت و ماندگاری در برابر شسته شدن، احساس خوشایندی برای ورزشکار در هنگام تمرین ایجاد میکند. پارچه فلامنت بیمارستانی با جنس لطیف و ماندگاری که دارد موجب احساس راحتی بیماران میشود و حتی با وجود مقاومت در شستن مکرر، پارچه ای بی نظیر محسوب میشود.
علاوه بر همه این موارد، پارچه فلامنت با جنس لاکرا از قدرت کشسانی بالا برخوردار است و به علت وجود الیاف لاکرا به بدن احساس راحتی و آسایش منتقل میکند. فلامنت از جنس لاکرا در برابر سایش و پرز مقاوم است. وجود طرح بر روی پارچه از موارد خوشایندی برای سنین جوان و نوجوان محسوب میشود. خوب است بدانید انواع پارچه ها هنگام چاپ رنگ یا نوشته، آن را پس میزنند یا رنگ بر روی آن پخش میشود. به عنوان مثال هنگام چاپ طرح بر روی پارچه پنبه ای، رنگ پخش میشود. بنابر این پارچه فلامنت لاکرا همان پارچه ای است که چاپ رنگ و نوشته را به خوبی میپذیرد و امکان چاپ بر روی آن وجود دارد.

طرح بندی پارچه فلامنت

طرح بندی پارچه فلامنت

– پارچه فلامنت گیاهی
– پارچه فلامنت کشی
– پارچه فلامنت سوزنی
علاوه بر این پارچه فلامنت در انواع رنگ بندی تولید و سپس توزیع میشوند. یکی از رنگ های مورد پسند آن، پارچه فلامنت مشکی رنگ است.

بررسی طول عمر پارچه فلامنت

بررسی طول عمر پارچه فلامنت

تمام پارچه ها از نظر الیاف به سه دسته: الیاف طبیعی، الیاف گیاهی و الیاف مصنوعی تقسیم میشود. فلامنت ها معمولا در دسته الیاف مصنوعی قرار میگیرد. بیشترین میزان تولیدات پارچه فلامنت از نوع الیاف مصنوعی است. پارچه فلامنت برای دوخت دو گونه لباس ورزشی و لباس عادی خریداری میشود و این مورد پسند قرار گرفتن، به دلیل مقاومت بالای این نوع پارچه است. الیافی که در پارچه فلامنت ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد، از الیاف درشت است. به طور کلی پارچه فلامنت ورزشی با مقاومت بالایی که در برابر شست و شوی فراوان و مورد استفاده قرار گرفتن در انواع تمرینات با عنوان لباس گرم کن دارد، طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. فلامنت پارچه ای با لطافت و استحکام بالا است که در هنگام انجام تمرینات ورزشی، احساس خوشایند و مطلوبی به بدن انسان میدهد.
پارچه های فلامنتی که با الیاف طبیعی تولید میشوند و به اصطلاح فلامنت گیاهی نام میگیرند. در زمان تولید بافت پارچه با الیافی همچون پنبه و ویسکوز که جزو الیاف طبیعی هستند ساخته میشوند. این الیاف آن چنان مقاومت دارند که پوسیده یا دچار رنگ رفتگی نمیشوند، در نتیجه منسوج خریداری شده از طول عمر بالا و ماندگاری فراوان برخوردار است.

مزیت خرید بی واسطه پارچه فلامنت ورزشی

مزیت خرید بی واسطه پارچه فلامنت ورزشی

امروزه خرید لوازم مورد نیاز زندگی به دو گونه حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و با وجود بیماری کرونا امکان خرید موارد مورد نیازمان به صورت اینترنتی یک مزیت بزرگ محسوب میشود. چه بسا بسیاری از شرکت های فروش عمده پارچه فلامنت ورزشی و توزیع منسوجات به صورت اینترنتی بسیار نام آشنا و مطمئن هستند. مشتریان میتوانند موارد مورد نیاز خود را به سهولت از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند. با خرید بی واسطه منسوجات از توزیع کنندگان این کالا مزیت های بسیار خوبی نصیب شما میشود. شرکت های توزیع کننده پارچه فلامنت ورزشی بدون وجود واسطه به سهولت کار خریداران گرامی می افزاید.
از فواید خرید بی واسطه منسوجات میتوان به امکان ارتباط مستقیم با تولیده و وارد کنندگان، حذف تمام واسطه های فروش، قیمت متناسب بدون و بدون افزایش، امکان مشاوره آنلاین با وجود کارشناسان مجرب فروش، اطمینان از قیمت و خرید با قیمت اصلی منسوج، امکان تضمین قیمت و کیفیت؛ میتوان اشاره کرد. بنابراین شما خریداران عزیز و گرامی میتوانید برای سفارش پارچه فلامنت ورزشی با کارشناسان مجرب فروش شرکت برجسته‌ دیبافت تماس حاصل فرمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما