توزیع کنندگان پارچه دورو پنبه عمده

بعد از تولید پارچه های پنبه ای و دقت فراوان در مراحل بافت آن، برای مرغوب بودن منسوجات، نوبت به مرحله عرضه و تقاضا میرسد. پارچه های دورو پنبه ای از تقاضای بالایی در میان خریداران برخوردارند و حالا وظیفه گروه مجرب دیبافت این است که این کالا را به طور صحیح و سالم و با بهترین قیمت، به دست مصرف کننده برساند. برای تامین نیازهای خریداران و بالابردن قدرت خرید، سایت دیبافت مفتخر است از جمله توزیع کنندگان پارچه دورو پنبه عمده باشد تا با توجه به میزان بالای نیازتان، بتوانید این پارچه را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کنید و همواره خیالتان از بابت کیفیت محصولات دیبافت راحت باشد.

مشخصات انواع پارچه پنبه ای

مشخصات انواع پارچه پنبه ای

ما از اهمیت پارچه بر زندگیمان باخبر هستیم و میدانیم جنس پارچه اهمیت زیادی در انتخاب نهایی ما دارد. اگر جنس پارچه مناسب نباشد، نمیتوانیم روی آن طرح ها را به صورت خوبی چاپ کنیم، از طرفی هر پارچه ای روش چاپ و طراحی خود را دارد. همچنین اگر جنس پارچه مرغوب نباشد، بعد از چند بار شستن، رنگ اولیه آن کم رنگ شده و طرح چاپ شده روی آن پاک میشود. مشکل به همین جا ختم نمیشود و حتی مشکلات کوچک شدن لباس ها و رنگ پس دهی آنها، گریبان گیر ما خواهد شد.
پارچه دورو پنبه مدل جدید یکی از بهترین انواع پارچه هستند که حس خوب و آرامش بخشی برای اکثریت مردم ایجاد میکنند. الیاف پارچه پنبه ای به خوبی دمای بدن را حفظ میکند و دمای بدن را به بیرون منتقل نمیکند و باعث گرم ماندنمان در فواصل سرد سال میشود. اصولا پارچه های دورو پنبه شیک هستند و برای انواع لباس استفاده میشوند.
پارچه های دورو پنبه ای در عرض ۱۰۵ به صورت دولا با طول ۲۳۰ سانتی متر در یک کیلو و قیمت تقریبا بالاتری نسبت به انواع دیگر پارچه تولید میشوند. این تفاوت قیمت به این دلیل است که این پارچه دارای الیاف طبیعی بوده و همین امر موجب مناسب بودن این پارچه برای لباس بچگانه میشود. همگی ما به خوبی میدانیم که هر پارچه ای نمیتواند از پوست بچه ها مراقبت کند و پدر و مادرها همواره حین خرید لباس با لمس کردن جنس پارچه به دنبال طبیعی ترین لباس ممکن برای لطافت آن میگردند. این پارچه همچنین برای دوخت هودی و تیشرت مناسب است و کاربرد دارد.

پارچه پنبه دو رو
برای اینکه بتوانید پارچه دورو پنبه سفید درجه یک را خریداری کنید، باید بدانید بهترین نوع آن از صد درصد پنبه تهیه شده است. منظور از پنبه، نخ پنبه است. البته نخ پنبه سه نوع دارد. نخ پنبه اپن، نخ پنبه سوپر و نخ پنبه کامفور و کامپت شده که نوع آخر از بقیه مرغوب تر است. در بازار انواع ایرانی و خارجی این سه نوع فراوان است و ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید، اما در سایت دیبافت میتوانید مطمئن باشید مرغوب ترین کالاها با نازل ترین قیمت به سرعت در اختیار شما قرار میگیرد. همینطور امکان خرید پارچه پنبه دورو عمده مزیت دیگری در این سایت است که باعث سود بیشتر شما میشود و این خیلی مهم است که ویژگی های سفارش خودتان را دقیق بیان کنید تا اشتباهی هنگام خرید پیش نیایید. برای مثال پارچه یک رو پنبه هم در بازار وجود دارد، اینکه میخواهید پارچه مورد نظر شما خام باشد یا دنبال رنگی بودن آن هستید و از همه مهم تر ابعاد، وزن و کشوری که پارچه در آن ساخته شده است را باید مد نظر قرار دهید.

مزیت استفاده از پارچه پنبه ای

مزیت استفاده از پارچه دورو پنبه عمده

پارچه پنبه ای یکی از پارچه هایی است که اگر با کیفیت خوب تولید شود، هیچ آسیبی به بدن و پوست نمیزند و حساسیتی به بار نمی آورد. در واقع شما با خرید لباس های بچگانه از جنس پارچه دورو پنبه، میتوانید مطمئن شوید که فرزند دلبندتان دچار حساسیت یا اگزما نمیشود، زیرا تار و پود این پارچه طبیعی است و هنگام شست و شو با ماشین لباسشویی دچار آسیب نمیشود. به دلیل جریان هوا، این پارچه خنک است و شرایط بهداشتی بهتری را ایجاد میکند. تا جایی که پارچه ای مناسب برای استفاده در لباس زیر است و جریان هوا و نرمی آن شرایط را برای رشد باکتری و قارچ سخت میکند. اگر فرزند شما حساسیت پوستی یا تنفسی خاصی دارد، توصیه ما به شما استفاده از پارچه دورو پنبه شیک برای روتختی، روبالشتی و لباس های او است.

نکاتی خواندنی درباره پارچه های سوپر پنبه

نکاتی خواندنی درباره پارچه های سوپر پنبه

هرکسی برای خرید پارچه، به جنس و ویژگی های آن پارچه دقت میکند و دنبال یک پارچه طبیعی میگردد. یکی از نکاتی که باید قبل از خرید پارچه های سوپر پنبه بدانید این است که پارچه های سوپر پنبه از نظر جنس کاملا طبیعی هستند و هیچ چیز اضافه ای در آنها به کار نرفته و از گیاه پنبه که بالغ شده و آماده کشت میباشد، ساخته شده است. این محصول با دستگاه های گردباف دورو بافته میشود و همین امر آن را با نوع یک رو تمایز میدهد و برای استفاده در زمستان مناسب میکند، یعنی در زمستان این پارچه به شما گرمای مناسبی میدهد و از طرف دیگر در تابستان خنک است و هوا در آن جریان دارد. اگر قصد دارید خریدی با مقدار زیاد انجام دهید با توجه به شرایط اقتصادی و از طرفی نیاز به کیفیت بالایی همچون پارچه پنبه دورو، لازم است با عرضه بی واسطه و خرید عمده منسوجات آشنا شوید.

عرضه بی واسطه پارچه دورو پنبه عمده

عرضه بی واسطه پارچه دورو پنبه عمده

خرید هرجنسی بدون واسطه برای خریدار مهم است زیرا با وجود واسطه، قیمت درصدی که واسطه به میان می آورد، بیشتر از خرید از فروشنده اصلی و کارخانه است و مطمئنا هیچ کس دوست ندارد پول اضافه ای برای خرید کالایش بدهد. در سایت دیبافت شما به راحتی کالای خود را بدون واسطه بخرید و درب منزل خود دریافت نمایید. خبر خوش این است که شما حتی میتوانید بدون واسطه به صورت عمده خرید کنید، شما با استفاده از این سایت میتوانید پارچه دورو پنبه ساتن هم پیدا کنید. لازم به ذکر است در شرکت دیبافت از کیفیت کالای خودتان مطمئن باشید و با صرف کمترین زمان سفارش خودتان را ثبت کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما