تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دو نخ

برخی از کارخانه های تولید پارچه، تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دونخ هستند. این نوع پارچه مدت هاست که جای خود را در میان انبوه پارچه های سنتی باز کرده است و گوی سبقت را نیز از بسیاری از انواع پارچه ها ربوده است.
یکی از نیازهای اساسی انسان پس از خوراک و بحث خوردنی ها، پوشاک است. همه ما از ابتدای زندگی تا پایان زیستنمان در این کره خاکی از انواع مختلف پارچه استفاده میکنیم. یکی از بهترین نمونه های پارچه زمستانی که میتواند نیازمان را در فصول سرد سال برآورده کند، پارچه دورس ملانژ دونخ است.
یکی از فروشگاه های اینترنتی که عرضه این پارچه بسیار باکیفیت را بر عهده دارد، سایت دیبافت نگار یزد است. این سایت با مدیریت جناب خسروانی از موفق ترین فروشگاه ها در بحث فروش منسوجات در ایران است.
شرکت دیبافت پارچه باکیفیت را از تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دو نخ خریداری کرده و با قیمت تولیدی به دو صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار میدهد.

راهنمای خرید بهترین نوع پارچه دورس

راهنمای خرید بهترین نوع پارچه دورس

پارچه دورس به نوعی از پارچه گفته میشود که از الیاف پنبه ای و به صورت گردبافی تولید میشود. این پارچه اغلب در فصول سرد سال و برای دوخت البسه زمستانی استفاده میشود.
تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دو نخ بهترین الیاف را برای بافت این پارچه در نظر گرفته است. این پارچه با الیاف نخ پنبه و مقداری هم پلی استر تولید میشود. پلی استر موجود در بافت پارچه باعث میشود پارچه از مقاومت بالایی برخوردار شود.
برای خرید این پارچه باید به بازار بزازها سر بزنید و اکثر فروشگاه های پارچه را بگردید تا یک پارچه دورس ملانژ دو نخ باکیفیت را پیدا کنید، اما پیشنهاد ما برای شما خرید این پارچه از سایت دیبافت نگار یزد است. این سایت باتجربه مدت هاست در کار فروش اینترنتی انواع پارچه به سراسر کشور و حتی خارج از کشور است. شما میتوانید در این سایت علاوه بر دیدن همه مدل ها و انواع پارچه دورس، قیمت های انواع پارچه را نیز با هم مقایسه کنید و مناسب ترین آن با بودجه خود را انتخاب کنید.

بررسی سایز بندی پارچه دورس

بررسی سایز بندی پارچه دورس

سایز عرض طاقه های پارچه دورس در حد استاندارد پارچه های لباسی است.
طول و عرض پارچه ها به صورت کلی به شکل زیر است:
– طول پارچه همیشه نشان دهنده درازای پارچه ای است که بر روی طاقه پیچیده میشود و به متراژ مورد نظر قابل خریداری است.
– ارتفاع یا عرض پارچه فاصله بین دو لبه پارچه است.
معمولاً ارتفاع یا همان عرض پارچه های دورس ملانژ که برای دوخت انواع البسه خانگی و ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند ۹۰ یا ۱۰۰ سانتی متر است.
این اندازه استاندارد پارچه هایی است که برای دوخت انواع لباس استفاده میشوند، اما پارچه هایی که برای پرده و ملحفه مورد استفاده قرار میگیرند، دارای عرض بیشتری هستند.
تولیدکننده این پارچه را در سایز استاندارد تولید کرده تا برای دوخت لباس با مشکلی مواجه نشویم، اما باید بدانید که این پارچه حالت کشسانی دارد و شما باید لباس را دقیقاً سایز تن بدوزید تا گشاد و بی ریخت نباشد.

توضیحی جامع در مورد جنس پارچه دورس

توضیحی جامع در مورد جنس پارچه دورس ملانژ دو نخ

این پارچه که بافته شده از دو نوع الیاف نخ پنبه و نخ مصنوعی پلی استر است، به صورت دو نخ تولید میشود. پارچه های دونخ نسبتاً ضخیم تر از نوع یک نخ همین مدل هستند، لذا میتوان از آنها در دوخت انواع لباس ورزشی و سویشرت استفاده کرد.
پارچه دورس در واقع همان پارچه تریکو است، با این تفاوت که ضخیم است و میشود با آن مانتو زمستانی و سویشرت و شلوار برای کودک و بزرگسال دوخت.
تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دو نخ این پارچه را طوری طراحی کرده که ضد حساسیت باشد و علاوه بر ضخامت مناسب، برای بدن ایجاد مشکل نکند. این پارچه نرم است و چون با دو نخ بافته شده است، گرمای مطلوبی نیز دارد.
در گذشته جنس پارچه ها کیفیت خوبی نداشتند و به همین علت اکثر افرادی که از تمتع مالی بالاتری برخوردار بودند، بیشتر از پارچه های وارداتی خارجی استفاده میکردند. این پارچه ها در دسترس همه اقشار نبود، لذا افراد کمتر برخوردار مجبور به استفاده از پارچه های بی کیفیت بودند.
استفاده از پارچه های درجه دو و سه علاوه بر تحمیل هزینه سنگین تر بر قشر ضعیف، ایجاد حساسیت و نارضایتی نیز میکرد.
امروزه اما به لطف پیشرفت کارخانه های نساجی و خودکفایی در این صنعت، اکنون هم از نظر جنس و هم قیمت همه افراد با هر توان مالی امکان خرید پارچه باکیفیت را دارند.
امروز اکثر تولیدی ها و از جمله تولیدکننده پارچه دورس ملانژ دو نخ در اوج بالندگی و درخشش هستند، به طوری که محصولات این تولیدی به اکثر کشورهای آسیایی و اروپایی صادر میشود.
شرکت دیبافت نگار یزد عرضه و توزیع این محصولات را بر عهده دارد. این شرکت انواع پارچه دورس ملانژ دو نخ و تک نخ، پارچه یک رو، پارچه ملانژ تیپ لاکرا، پارچه گلکسی ملانژ و پارچه لاکرای ملانژ را با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهد.
شما میتوانید برای بازدید از انواع مختلف و طرح های روح نواز این پارچه های زیبا و بسیار باکیفیت به قسمت فروش این فروشگاه اینترنتی در سایت دیبافت مراجعه کنید و پس از دیدن و پسندیدن نمونه مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کرده و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

تولیدکنندگان پارچه دورس ملانژ دو نخ

تولیدکنندگان پارچه دورس ملانژ دو نخ

تولیدکنندگان پارچه دورس ملانژ دو نخ این پارچه را با برترین دستگاه های موجود در خاورمیانه و پیشرفته ترین ماشین های تولید منسوجات میبافند، در نتیجه بهترین کیفیت بافت را دارد.
پارچه دورس انواع مختلفی دارد و در جنس هایی چون اسپاندکس، پلی استر، پنبه و ویسکوز تولید میشود و عموماً ترکیبی از این الیاف است، به همین دلیل جنس مرغوبی دارد و باکیفیت است.
پارچه دورس به دو صورت الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود و از انواع بسیار متنوعی برخوردار است که عبارت اند از:
• پارچه دورس ملانژ اعلا
• پارچه دورس ملانژ دو نخ
• پارچه گلکسی ملانژ
تولیدکننده دورس گلکسی در قسمت داخلی پارچه به جای پنبه فلامنت گذاشته است که بیشتر در دوخت انواع البسه ورزشی مناسب است. رنگ های روشن و طرح های کودکانه این پارچه برای لباس های بچگانه نیز استفاده میشود.
برای خرید انواع مختلف این پارچه و دیدن مدل های متنوع بافت، طرح و رنگ بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی دیبافت نگار یزد بزنید. این فروشگاه اینترنتی بسیار مورد اعتماد است و نشان اعتماد الکترونیک را دارد. شما میتوانید برای اعتبارسنجی این فروشگاه وارد سایت اعتبارسنجی به نشانی enamad.ir مراجعه کنید.
این کار باعث میشود شما با خیال راحت خریدتان را انجام دهید و بدون نگرانی از اینکه سفارشتان به موقع نرسد یا اینکه جنس و رنگ پارچه رسیده به دستتان آن چیزی نباشد که انتخاب کرده اید، لذت یک خرید اینترنتی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما