تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی

تولیدی پارچه تریکو خارخورده زمستانی یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را امروزه در بازار جهانی عرضه می‌کند که از رونق بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

برای تولید پارچه تریکو خارخورده زمستانی یا پارچه گردبافت زمستانی ابتدا باید نخ آن را به دست آورید. بعد از تولید نخ می‌توان انواع پارچه های گردباف زمستانی را تولید کرد.
منسوجهایی مانند دورس دونخ پنبه، دورس دونخ پنبه خارخورده، دورس سه نخ پنبه، دورس سه نخ پنبه خارخورده، دورس لاکرا، دورس ملانژ، دورس ملانژ خارخورده و دو رو پنبه از نمونه های پر کاربرد و مشهور در زمینه پارچه های گردباف زمستانی می‌باشد.

 

 

پارچه دورس دونخ پنبه

این پارچه با روش دورس بافته می‌شود و از ضخامت خوبی برای فصل پاییز و زمستان برخوردار می‌باشد. پارچه دورس دونخ پنبه گزینه خوبی برای لباسهای زمستانی می‌باشد. این پارچه برزنتی را معمولا با نخ‌های پنبه ولی در دو شماره مختلف مانند ۲۴ و ۳۰ تولید می‌کنند.

 

پارچه دورس دونخ پنبه

 

پارچه دورس دونخ پنبه خارخورده

این محصول شبیه دورس دونخ پنبه می‌باشد و از همان نخ‌ها استفاده می‌شود اما با این تفاوت که پشت این محصول را خار می‌زنند تا حالت پرزدار شود. به عبارت دیگر باید گفت همان پارچه پنبه است که پس از تولید، فرآیند خارزنی را روی آن پیاده می‌کنند. دلیل خارزنی این محصول، افزایش حس گرما در فرد استفاده کننده می‌باشد.

 

دورس دونخ خارخورده

پارچه دورس سه نخ پنبه

با توضیحاتی که در بالا عنوان شد احتمالا برای پارچه دورس سه نخ پنبه حدس‌هایی می‌زنید. برای تولید این محصول همانگونه که از نام آن مشخص است از سه نخ پنبه استفاده می‌کنند. این منسوج از دونخ آن ضخیم‌تر می‌باشد. در نتیجه نسبت به بقیه جنس‌ها از نوع پارچه دورس، گرمتر است.

 

دورس دونخ خارخورده

پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده

این محصول در واقع همان پارچه دورس سه پنبه می‌باشد. در این روش ابتدا پارچه دورس سه نخ را تولید می‌کنند. سپس پارچه را به پشت برگردانده و در پشت پارچه عملیات خارزنی را انجام می‌دهند. این پارچه بسیار ضخیم و گرم برای لباسهای زمستانی گزینه بسیار خوبی می‌باشد.

 

پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده

دورس لاکرا

برای تولید این پارچه از نخ لاکرا استفاده می‌شود. این محصول به دلیل استفاده از نخ لاکرا حالت کشی دارد. بنابراین برای لباسهای پاییزه و زمستانی کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

دورس لاکرا

 

دورس ملانژ خارخورده

این محصول با نخ ملانژ تولید می‌شود و پس از تولید به روش دورس، اقدام به پشت پنبه‌ای می‌کنند. شاید بپرسید پشت پنبه چیست؟ در بعضی از موارد به خاردار کردن، پشت پنبه‌ای هم می‌گویند. این پارچه از دونخ پنبه و سه نخ پنبه ضخامت کمتری دارد.

پارچه دورس ملانژ خارخورده

پارچه دورو پنبه

این محصول را هم به صورت دورو تولید می‌کنند که ۱۰۰% پنبه می‌باشد. تریکو دورو پنبه مانند یکرو پنبه است ولی نسبت به آن پارچه ضخیم‌تر می‌باشد.

 

پارچه تریکو خارخورده زمستانی

 

پارچه تریکو خارخورده زمستانی

پارچه تریکو زمستانی مناسب دوخت انواع لباس‌های گرم مخصوص این فصل می‌باشد. تولیدی‌ها از این پارچه انواع لباس بچه‌گانه و بزرگسال را تهیه می‌کنند.
تولید و بافت پارچه با نخستین پیدایش بشر همراه بوده است. تمدن شوش در ایران نشان دهنده هنر پارچه‌بافی در آن زمان بوده است. تیغه مسی و اثر مس بر روی پارچه نشان دهنده وجود این هنر در گذشته بوده است.

افرادی که قصد خرید پارچه زمستانی دارند بهترین گزینه برای این منظور، پارچه تریکو خارخورده می‌باشد. این پارچه‌ها به دلیل ویژگی‌هایی که دارند مناسب فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می‌باشند. در هنگام خرید مقدار زیاد این پارچه برای کارهای تولیدی بهتر است چند نکته در نظر گرفته شود.

این نکات عبارتند از:

  •  بررسی جنس نخ پارچه
  •  عرض پارچه
  •  کیفیت
  •  میزان آبرفتگی
  •  ضخامت
  •  ثبات رنگ
  •  شرکت تولید کننده
  •  نوع بافت

 

پارچه تریکو خارخورده زمستانی

 

خرید پستی پارچه خارخورده دو نخ

خرید پستی یکی از روش‌های خرید کالاهای مختلف از جمله پارچه می ‌باشد. از این طریق می‌توان کالا را در دورترین نقاط خریداری و از طریق پست دریافت نمود. اجناس در این روش به صورت بسته بندی شده به دست مشتریان می‌رسد. در خرید پستی، این کالا بیمه شده و در صورت آسیب دیدگی هزینه آن به خریدار باز می‌گردد.

تولیدکننده‌هایی که قصد خرید این نوع پارچه را دارند، ابتدا بهتر است نمونه کمی از آن تهیه و در صورت تایید کیفیت و مرغوبیت، آن را در حجم زیاد خریداری نمایند. در زمان خرید عمده نیز حتما به مقدار پارچه در یک طاقه، متراژ و گرماژ پارچه توجه و محاسبه شود.

سفارش آنلاین پارچه تریکو دورس ملانژ

از طریق سایت‌های اینترنتی می‌توان اقدام به سفارش تریکو خارخورده زمستانی یا تریکو دورس ملانژ با کیفیت نمود. این سایت‌ها انواع پارچه را به روش‌های متنوعی عرضه می‌دارند.

برخی از مزایای سفارش اینترنتی عبارتند از:

  •  پارچه فروخته شده را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می‌رسانند.
  •  فروش آنها به صورت تمام وقت و شبانه روزی است.
  •  ثبت سفارش خرید در کوتاهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
  •  در صورت ایراد پارچه و یا اشتباه در ارسال آن، امکان مرجوعی وجود دارد.
  •  پارچه‌های عرضه شده در این وب سایت‌ها دارای تنوع قیمت می‌باشند.

این مراکز فروش سفارش‌های دریافتی را پس از بررسی و ثبت، بسته‌بندی و برای خریدار ارسال می‌نمایند. پرداخت وجه نیز در لحظه خرید یا در زمان تحویل کالا صورت می‌پذیرد.

پارچه تریکو خارخورده زمستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما