خرید اینترنتی پارچه تریکو کیلویی ارزان قیمت در قم

تا به حال از خودتان پرسیدید که از جان یک پارچه چه می خواهید؟ حتما وقت هایی که تصمیم به دوخت یک لباس را دارید این سوال را از خودتان می پرسید، یا وقت هایی که برای خرید لباس می روید از خودتان می پرسید که پارچه اش چیست، معیارهای شما برای انتخاب لباس چی بوده است، چه جنسی می خواسته اید. قطعا شما دنبال پارچه ای هستید که نرم و لطیف باشد تا پوستتان اذیت نشود. دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوانید مدت ها بپوشید، از همه مهمتر قابلیت شستشو داشته باشد و در برابر شستشو مقاوم باشد. شاید باورتان نشود ولی در این مقاله پارچه ای را به شما معرفی می کنیم که همه این قابلیت ها را با هم دارد. با ما همراه باشد.

مشخصات پارچه تریکو:

مشخصات پارچه تریکو:

پارچه های تریکو و پارچه آنغوره از لطیف ترین پارچه های موجود در بازار محسوب می شود چون بافت پارچه تریکوهای به صورت حلقوی است و مدل حلقوی پارچه تریکو سبب لطافت و نرمی پارچه شده است. پارچه تریکو انواع و اقسام متفاوتی دارد، میزان لطافت پارچه و نرمی آن به مقدار پنبه ای بستگی دارد که در بافت پارچه به کار رفته است یکی دیگر از موادی که بسیار در بافت پارچه های تریکو به کار می رود پلی استر است. پلی استر به پارچه خاصیت دوام و استحکام بالا، مقاومت در برابر شستشو و دررفتگی را داده است. پارچه های تریکو به نسبت طرح، رنگ، مواد به کار رفته در تولید پارچه دارای انواع متفاوتی است و هر کدام از انواع آن ها برای دوخت یک سری لباس کاربرد دارد. پارچه های تریکو به دلیل تنوع و قیمت مناسبش، هواداران زیادی دارد.

انواع پارچه تریکو:

 

• پارچه تریکو عروسکی:

پارچه تریکو عروسکی
پارچه های تریکو عروسکی همانطور که از نامشان پیداست، عروسکی هستند یعنی طرح های عروسکی دارند. این پارچه ها با طرح های شاد و عروسکی‌ اش برای لباس های کودکانه کاربرد دارد. البته بعضی بزرگسالان که طرح های شاد را به ساده ترجیح می دهند برای لباس راحتی و لباس زیر از این پارچه ها استفاده می کنند.

• پارچه تریکو کشی:

پارچه تریکو کشی
نخ لاکرا باعث کش آمدن پارچه می شود و در پارچه های تریکو کشی از این نخ بسیار استفاده شده است. پارچه های تریکو کشی به دلیل استفاده از نخ لاکرا و الیاف دوام و ماندگاری بالایی دارد و حتی آب گرم هم خاصیت کشسانی آن را تغییر نمی دهد. پارچه های تریکو کشی انواع گوناگونی دارد و این متفاوت بودن انواع؛ به دلیل تفاوت الیافی است که با نخ لاکرا ترکیب می شود، مثلا بعضی الیافشان نخ اسپان، بعضی نخ پلی استر یا نخ ویسکوز یا نخ پنبه یا نخ فلامنت است و به نسبت تفاوت جنس، کاراییشان فرق می کند. پارچه تریکو کشی برای لباس ورزشی، شلوارهای کشی و… کاربرد دارد.

• پارچه تریکو دورس:

پارچه دورس
پارچه های تریکو دورس و پارچه ترمه بافت مستحکم ندارد ولی طرفدار زیادی دارد! این پارچه ها قابلیت جذب رطوبت زیادی دارد به همین دلیل این پارچه ها برای دوخت لباس های ورزشی، سوئیشرت، گرمکن و… بسیار کاربردی است. با توجه به تفاوت طرح ها و رنگ های پارچه دورس خیاط ها می توانند با استفاده از این پارچه ها برای هر سن و جنسیتی لباس های ورزشی و پاییزی زیبایی بدوزند و به مشتری ارائه دهند.

قیمت عمده خرید انواع پارچه تریکو ساده، عروسکی، کشی، دورس:

پارچه های تریکو در میان مصرف کنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این پارچه ها بوی بدن را به خود جذب نمی کند، شستشوی آن آسان است و پوست انسان را دچار حساسیت نمی کند، علاوه بر این دوام و ماندگاری بالایی هم دارد. از پارچه های تریکو نه فقط برای لباس بلکه برای ملحفه، پارچه های مبل و… هم از آن استفاده می شود. انواع پارچه های تریکو اعم از ساده، عروسکی، کشی، دورس در هر متراژی قابل عرضه به مشتری است. قیمت پارچه های تریکو به نسبت کیفیت، طرح، رنگ و مواد به کاررفته در تولید پارچه متفاوت است. خرید عمده پارچه برای مصرف کننده به صرفه تر است چون هزینه آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

فروش پارچه تریکو کیلویی به صورت طاقه‌ ای در قم

پارچه های تریکو کیلویی به صورت طاقه ای در سراسر کشور قابل عرضه است. یکی از عرضه کننده های پارچه های تریکو در قم است که شما به راحتی می توانید از طریق سایت ما، هر متراژ پارچه موردنظرتان را سفارش دهید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. پارچه های تریکو به صورت کیلویی برای بیمارستان ها، زندان ها، سربازخانه ها، تولیدی های لباس و… بسیار پرکاربرد است.

پارچه تریکو ارزان قیمت را به صورت تناژ از کجا بخرم؟

خرید پارچه های تریکو و پارچه غواصی به صورت اینترنتی از سایت عرضه کننده، سبب می شود که هزینه حمل و نقل برای مراجعه به مراکز خرید حذف شود و از طرفی واسطه ای برای خرید نباشد که هزینه ای را بابت اجاره مغازه و سود برداشت کند. بنابراین شما با خیالی آسوده در خانه می نشینید و در هر متراژ و اندازه ای که خواستید پارچه را از طریق سایت سفارش دهید و جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما