خرید عمده پارچه دورس رنگی

خرید عمده از مراکز معتبر فروش باعث پایین آمدن قیمت کالاها میشود که در خرید پارچه دورس رنگی نیز این قضیه صادق است.
اکثر مشتریانی که خرید عمده پارچه دورس رنگی را انجام میدهند، واسطه گران هستند که این کالاها را کمی گران تر از مراکز عرضه محصولات در بازار به فروش میرسانند. خرید بی واسطه محصولات از مراکز معتبر باعث کاهش قیمت ها شده و شما میتوانید بی واسطه کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.
شرکت دیبافت شرکت معتبری است که خرید عمده پارچه دورس رنگی از این شرکت پیشنهاد میشود. با وارد شدن به سایت این شرکت میتوانید طرح و رنگ های زیبای این پارچه ها را مشاهده کرده و خرید خود را نهایی کنید. تخفیف های ویژه این شرکت همواره توجه خریداران را به سوی خود جلب کرده و باعث میشود که همه ما مشتاق خرید شویم.
ما در ادامه درباره خرید عمده پارچه دورس رنگی صحبت خواهیم کرد. با ادامه مطالب همراه ما باشید تا شما را بیشتر با این منسوجات زیبا آشنا کنیم.

منظور از پارچه دورس چیست

منظور از پارچه دورس چیست

پارچه های دورس گونه ای از پارچه های ضخیم هستند که در طرح و رنگ های زیبا و ساده تولید شده اند. این پارچه ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. پشت این پارچه ها از تارهای نخ تولید شده اند و رویه این محصولات تولیدشده از نخ های مختلف است یا ممکن است از ترکیب چند ماده مختلف در تولید بهره ببرند.
استفاده از الیاف طبیعی مثل پنبه در تولید این پارچه ها باعث شده است که مقاومت بالایی از خود نشان دهند. طول عمر این پارچه خیلی بالا بوده و سبب میشود که افراد زیادی تمایل به استفاده از این پارچه پیدا کنند.
این پارچه ها از الیاف گوناگونی همچون پنبه، پلی استر و ویسکوز و همچنین اسپاندکس تولید شده اند‌ و به دلیل ضخامت خوبشان از این پارچه ها در تولید لباس های زمستانی استفاده میکنند.
به دلیل حالت کشسانی که برخی از این پارچه ها دارند، لباس های ورزشی و شلوارهای اسلش و چسبان از این نوع پارچه ها تولید میشود و از گونه های دیگر به دلیل نرمی و حالت پشمی، هودی و سویشرت هم مردانه و هم زنانه تهیه میشود.
الیاف این پارچه ها توسط ماشین آلات صنعتی و پیشرفته چنان درهم تنیده شده است که به وسیله اشیای خارجی نخ کش نمیشوند.
این نوع پارچه ها ثبات رنگ دارند و رنگشان را در هنگام شست و شو از دست نمیدهند. دچار پرزدهی نمیشوند و میتوان چند سال بدون اینکه کیفیتشان فرقی کند، از آنها استفاده کرد.
تجاری که قصد خرید این محصولات را دارند، خرید عمده یکی از انتخاب های مناسبی است که میتوانند داشته باشند. با خرید عمده این تجار میتوانند سود قابل توجهی را نصیب خود کنند. البته باید خرید از مرکز معتبر و به نام صورت پذیرد.

بررسی مقاومت پارچه دورس

بررسی مقاومت پارچه دورس

پارچه دورس به دلیل مقاومت بالا شهره خاص و عام شده و داشتن این ویژگی باعث شده است که کشورهای خارجی نیز این کالای باکیفیت را تقاضا دهند و وارد کشور خود کنند.
مقاومت این پارچه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی پنبه بیشتر شده و عمر این کالا را افزایش داده است.
در شست و شوی مکرر هیچ آسیبی به بافت این پارچه نمیرسد و حالتش را حفظ میکند. شما میتوانید با تغییر فصول، لباس های زمستانی را که از این نوع پارچه تولید شده اند کنار گذاشته و سال بعد نیز بی هیچ تغییری از این لباس های زیبا و شیک استفاده کنید.
هودی ها از جمله لباس های زمستانه هستند که افراد با هر جنسیتی طرفدار این سبک خاص هستند. از پارچه دورس به دلیل مقاومت بالا و پشمی بودن برای تولید انواع هودی ها استفاده میشود که افراد با خریداری این نوع هودی ها احتیاج به خرید لباس های جدید ندارند.
مقاومت این پارچه به حدی است که به هیچ وجه پوسیده نشده و تاروپودش هیچ گونه آسیبی نمیبیند. اگر در شهرهای شرجی و مرطوب مانند گیلان و مازندران و… ساکن هستید، مطمئن باشید که رطوبت هوا هیچ آسیبی به بافت این پارچه نمیرساند.

تناسب رنگ های موجود در پارچه دورس

تناسب رنگ های موجود در پارچه دورس

کارخانه تولیدی پارچه های دورس، بهترین گرافیست ها و دیزاینرها را در این خط تولید استخدام کرده است و این طراحان خبره جدیدترین طرح ها را به این کارخانه پیشنهاد میدهند. این کارخانه تمام رنگ های طبیعی و مصنوعی را در تولید این پارچه بادوام و باکیفیت لحاظ کرده است تا همگان بتوانند این منسوج را با رنگ دلخواه خود خریداری نمایند. طرح های گوناگونی بر روی این پارچه چاپ شده است و این رنگ ها با یکدیگر تناسب زیبا و مطلوبی دارند و به همین دلیل است که این پارچه ها یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار ایران به حساب می آیند. همین تناسب در رنگ پارچه دورس موجب شده‌ است تا زیبایی این پارچه دوچندان شود.

مرجع پخش پارچه دورس رنگی

مرجع پخش این منسوج

مراجع پخش متعددی در زمینه پخش پارچه دورس به فعالیت پرداخته اند که در این میان شرکت دیبافت فعالیت گسترده ای دارد. همان گونه که میدانید این شرکت بهترین مرجع پخش پارچه دورس رنگی است و به دو روش این پارچه را به فروش میرساند.
• فروش به صورت مستقیم
برخی از افراد دوست دارند که خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند و از نزدیک از محصول مورد نظر دیدن نمایند. این شرکت در شهر زیبای قم واقع است و این روش خرید برای افرادی که در شهر قم و در اطراف شهر قم واقع هستند، بسیار روش مناسبی است.
• فروش به صورت غیر مستقیم با اینترنتی
این روش آسان ترین روش خرید در سرتاسر دنیا شناخته میشود، به دلیل اینکه شما هیچ گونه نیازی ندارید که به دردسر بیفتید تا به مرکز مورد نظر برای خرید این منسوج مراجعه نمایید. برای خرید عمده پارچه دورس رنگی از این شرکت کافی است که اینترنت موبایل یا سیستم خود را باز نمایید و به وب سایت فروشگاهی این شرکت مراجعه نمایید و بعد از مقایسه کالاها با یکدیگر سبد خرید خود را پر نمایید. ما در کمترین زمان به تعداد سفارش شما، محصول را جمع آوری کرده و به دستتان خواهیم رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما