خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم

منظور از خرید مستقیم خرید ی است که از خود کارخانه تولیدی صورت میپذیرد که با کاهش قیمت و افزایش کیفیت یک کالا همراه است.
خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم از تسهیلات ویژه ای است که فروشندگان برای خریداران ثابت و وفادار خود قرار داده اند تا کالا را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند. این خرید پرطرفدار ترین نوع، خرید و فروش یک کالا محسوب میشود و کمتر تاجری وجود دارد که از این خرید و شرایط ویژه اش بهره نبرد.
چرا که با کمی آینده نگری به خوبی متوجه میشوید که در خرید مستقیم، کالای مورد نظر را در تعداد بیشتر اما قیمت کمتری میتوان تهیه کرد و کمتر فرد تاجری است که از مزیت بهره نبرد چرا که با نوساناتی که در بازار وجود دارد این نوع خرید آینده نگری محض است و یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی است.
خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم فرصتی است که در اختیار شما قرار داده شده است تا با نرخ تورمی که هر روز بالاتر و بالاتر میرود و قیمت هایی که سر به فلک کشیده اند خصوصاً در صنعت لباس و پوشاک که بسیار تابع این نوسانات اقتصادی است، محصول مورد نظر را با قیمتی به صرفه تر خریداری کنید.

خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم
اگر قصد خرید این پتو را دارید ادامه ی این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید، ما در ادامه تمام نکاتی که در این رابطه نیاز است را ذکر میکنیم و تا در نهایت شما خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید و از تجربه ی خریدی مناسب لذت ببرید.
صنعت پوشاک از پر فروش ترین صنعت های جهان است.چرا که لباس و پوشاک اساسی ترین نیاز انسان هستند. از همین رو تاریخچه ای برای این صنعت نمیشود در نظر گرفت چرا که از همان ابتدا هم انسان های نخستین برگ های درختان را به هم وصل میکردند تا برای خود لباسی دست و پا کنند و همین شد که تولید لباس از ابتدای خلقت انسان دغدغه و نیاز او بوده است .
صنعت لباس و پوشاک ارتباط مستقیم با تولید ماشین آلات و دستگاه های صنعتی دارد از همین رو حجم کثیری از جهان را درگیر خود کرده است و از پر درآمد ترین و پرکاربرد ترین صنایع موجود در جهان است اصلی ترین ابزار کار این صنعت پارچه است.
در ابتدا پارچه ها از الیاف طبیعی تولید میشدند که با صنعتی شدن جوامع و تاثیر آن بر تولید پوشاک و لباس، نخ های مصنوعی و صنعتی نیز به صنعت پارچه اضافه شدند و پارچه ملانژ که اولین پارچه ی تولیدی از الیاف صنعتی بود به بازار عرضه شد‌.
این پارچه در انواع مختلف تولید میشود که هر کدام کاربرد ویژه و خاصی دارند یکی از این انواع پارچه ملانژ ضخیم است.

بررسی کیفیت پارچه ملانژ

بررسی کیفیت پارچه ملانژ

پارچه های ملانژ با بهره گیری از بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد تولید از پر مصرف ترین پارچه های موجود در بازار اند.
آنچه کیفیت یک پارچه ملانژ را تعیین میکند نوع الیاف و نخی است که در آن به کار رفته.
برای تولید پارچه های ملانژ از نخ های صنعتی و طبیعی در کنار هم استفاده میشوند و نخ مصنوعی درصد کمتری از این پارچه را به خود اختصاص میدهد.
کاربردی ترین نخ های صنعتی که در تولید پارچه ملانژ کاربرد دارند عبارت اند از:
اسپان: نخ اسپان در انتقال جریان هوا در پارچه بسیار موفق عمل کرده و از آن زمختی و ضخامت پارچه کم میکند از همین رو برای دوخت بافت های زمستانی این نخ در تولید پارچه ملانژ کاربرد دارد.
ترویرا: نخ های ترویرا به علت شکل استخوانی که دارند زیبایی خاصی به پارچه ملانژ میدهند اینها را میشود هم به صورت مصنوعی وهم طبیعی به کار برد.
فیلامنت: نخ فیلامنت سبب ضخامت و حجم پارچه میشود و همچنین بر خلاف الیاف اسپان که یکدستی و یکپارچگی در آنها دیده نمیشود نخ های فیلامنت صاف و یکدست اند

بررسی کیفیت پارچه ملانژ
نخ لاکرا: آنچه سبب شده که پارچه های ملانژ ضخامت خوبی را در بر بگیرند و از آنها در دوخت انواع لباس های زمستانه و پاییزه استفاده کرد، همین نخ لاکرا است که در کشور ما تولید آن بسیار با کیفیت و سرآمد همه است. این نخ به علت استحکامی که دارد یکی از نخ های اصلی پارچه تریکو ملانژ است.
ویسکوزی: الیاف کشسانی سبب شده که الیاف ویسکوزی پرکاربرد و پرمصرف ظاهر شوند. از آن جا که الیاف ویسکوزی به تنهایی در تولید پارچه ملانژ استفاده نمیشوند برای دادن استحکام به این الیاف معمولاً الیاف لاکرا همراه با ویسکوز را در تولید پارچه به کار میبرند.
اما در پارچه هایی که الیاف ویسکوز به تنهایی استفاده شده اند، برای دوخت لباس های ظریف مانند شال های نازک زنانه، لباس خواب های توری و… استفاده میشود.
این بافته کاربرد فراوانی دارد که در ادامه این مطلب به طور کامل در رابطه با این پارچه، ویژگی ها، کاربرد و نحوه ی ساخت و خرید فروش آن سخن خواهیم گفت.
خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم سبب میشود که علاوه بر کیفیت بالا این محصول در قیمت مناسبی نیز خریداری کنید، پس اگر قصد خرید این کالا را دارید بهترین روش خرید برای شما خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم است.

 چند ویژگی پارچه ملانژ ضخیم
چند ویژگی پارچه ملانژ ضخیم

پارچه ملانژ ضخیم دارای ویژگی های متعددی است که استفاده از این پارچه را در تولید انواع و اقسام لباس ها پرکاربرد کرده است.
این پارچه به خاطر نخ های ضخیمی که در ساخت آن استفاده شده و همچنین نوع بافتی که دارد مناسب تولید لباس های زمستانه و پاییزه مانند هودی ها کاپشن ها بافت های زمستانی، گرم کن های مردانه و زنانه و غیره است.
در ادامه این مطلب با ویژگی های این پارچه را به صورت مختصر بیان میکنیم تا شناخت شما از این پارچه افزایش یابد. اما قبل از آن لازم است بدانید خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم به شما این فرصت را میدهد تا پارچه مورد نظر را در قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت بازار تهیه نموده و برای خرید میتوانید با خیالی راحت هر مقدار از این پارچه را که میخواهید از تولیدی سفارش داده و با قیمتی مقرون به صرفه تحویل بگیرید.
ضخامت پارچه : همانطور که از اسم این پارچه بر می‌آید پارچه ضخیم است و برای تولید البته مناسب فصل سرما کاربرد دارد، این منسوج با استفاده از استانداردهای سازمان بهداشت جهانی در ضخامت مناسب به بازار عرضه میشوند.
کشسانی : پارچه ملانژ ضخیم به علت قابلیت کشسانی ای که دارد میتواند در تولید شلوار های کشی مانند شلوار های اسلش و بافت های کشی زنانه و مردانه سویشرت ها و غیره استفاده شود، به همین دلیل برای استفاده تمامی هیکل ها پارچه ی مناسبی است به اصطلاح oversize است.

 چند ویژگی پارچه ملانژ ضخیم
اگر شما از آن دسته افراد هستید که به علت چاقی پارچه ‌مناسب ایرانی را نمیتوانید تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید پارچه ملانژ ضخیم است. این پارچه در وزن های بالا قابلیت کش آمدن ندارد، شما میتوانید این پارچه را خریداری و در دوختی که مدنظرتان است مورد استفاده قرار داد.
بافت: این محصول بافت زیبا و منحصربه فردی دارد برای بافت این پارچه ابتدا هر کدام از نخ ها به صورت جدا گانه رنگ آمیزی میشوند و بعد در کنار یکدیگر به کار میروند و همین سبب زیبایی و یکدستی پارچه میشود.
تنوع طرح و رنگ: پارچه ملانژ در ابتدا در تعداد محدودی از رنگ ها تولید میشد، اما امروزه این پارچه در انواع رنگ و طرح، به بازار عرضه میشود و همین تنوع سبب جذب مشتری و ‌خریدار شده است.
این بافته شامل انواع مختلف پارچه های ملانژ، اعم از: تریکو، دورو، دورس و… و به طور کلی تمام پارچه هایی که در تولید از نخ ضخیم استفاده کردند را در بر میگیرد. در واقع در آن دسته از پارچه هایی که نخ لاکرا و پلی استر به کار رفته است به علت ضخامتی که این دو نخ به پارچه میدهند در دسته ی پارچه ملانژ قرار میگیرند. خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم اگر به صورت عمده صورت پذیرد میتواند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد، اگر قصد خرید این نوع از پارچه را دارید بهتر است که آن را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه های تولیدی تهیه نمایید تا مشمول تخفیف ویژه ای که برای خریداران عمده شوید.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ

برای انتخاب پارچه ها معمولاً خریدار میزان استفاده از درصد نخ طبیعی را در نظر میگیرد و در آخر بر اساس آن تعیین میکند که این کالا برای خرید مناسب است یا خیر؟
اما در رابطه با خرید پارچه ملانژ باید بگوییم که پارچه ملانژ از آنجا که درصد بیشتری از آن را الیاف مصنوعی تشکیل داده اند، توانسته این کارایی را به دست آورد. و تا این حد پرکاربرد ظاهر شود که اگر الیاف مصنوعی را از آن حذف ویا کم کنیم پارچه کارایی خود را از دست میدهد.
در واقع در تولید این پارچه الیاف های صنعتی مشخص میکنند کالا تا چه اندازه کیفیت دارد.
پس این مطلب که هر چه الیاف طبیعی تر باشد بهتر است، در رابطه با پارچه ملانژ صدق نمیکند. در اینجا استفاده از الیاف مصنوعی با کیفیت مشخص میکند که این پارچه از بهترین پارچه های ملانژ است یا خیر.
پس هنگام خرید از آنجا که اطلاعات تخصصی ای ندارید، کافیست که از یک برند معتبر، پارچه ملانژ مورد نظر را تهیه نموده و کیفیت را قربانی قیمت نکنید.
انسان از هر فرصتی برای پیشرفت این صنعت استفاده کرده، اولین باری که چرخ خیاطی توسط یک خیاط فقیر فرانسوی تولید شد و در اثر اختراع این چرم دوز، و با برانگیختن خشم همکارانش، جانش را از دست داد، کسی فکرش را هم نمیکرد که این اختراع سال ها سبب انقلابی شو که تمام جهان را در بر بگیرد.
بعد از این اختراع جهان به فکر دوخت ماشینی لباس ها افتاد از همین رو این وسیله به شکل گسترده تولید و به بازار عرضه شد همین سبب شد که انقلاب عظیمی صنعت پوشاک را درگیر خود کند که این انقلاب، تمام صنایع دیگر را نیز درگیر خود کرده و دست آخر با نام انقلاب صنعتی یا همان انقلاب ماشینی جهان را دگرگون کند.
در انتخاب البسه، پارچه ای که قرار است در آن استفاده شود بسیار حائز اهمیت است. مثلاً برای تولید شال های نازک زنانه همانطور که قبلاً نیز در این مطلب گفتیم پارچه هایی که از الیاف ویسکوزی تولید شده اند کاربرد دارد اما برای خرید یک شلوار بگ اسلش لازم است پارچه تریکو و یا پارچه های ضخیم دیگر به کار روند.
پس توجه به این دو نکته که در بالا به آنها اشاره کردیم برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ موثر است.
پارچه ملانژ ضخیم از انواع مختلف این مدل پارچه است که کاربرد فراوان و قیمت مناسب دارد.

پخش پارچه ملانژ ضخیم

پخش این منسوج

همانطور که در طول این مطلب بارها اشاره کردیم پخش پارچه ملانژ ضخیم به صورت مستقیم از فروشنده به خریدار صورت میپذیرد.
یعنی این محصول پس از تولید توسط کارخانه به عرضه کننده میرسد و به صورت عمده آن را به فروشندگان خرد تحویل میدهند تا مردم بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را در دسترس داشته باشند.
خرید مستقیم پارچه ملانژ ضخیم از تولیدی ها همانطور که گفتیم این قابلیت که پارچه در قیمت مناسب و کیفیت بیشتری خریداری کنید را دارد.
همچنین آنچه سبب انتخاب این نوع خرید از طرف مشتریان بوده است، تخفیف ویژه ای است که خرید مستقیم و عمده دارد.
ما در این مطلب در رابطه با پارچه های ملانژ و نحوه ی خرید و فروش و پخش آن اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. اگر قصد خرید پارچه ای مناسب برای دوخت انواع البسه را دارید پارچه‌ ملانژ بهترین گزینه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما