خرید مستقیم پارچه ملانژ پنبه از تولیدی

پارچه ها نقش زیادی در زندگی امروزی انسان ایفاء می کنند. از آنان برای دوخت پوشاک، پرده، ملحفه و غیره کار می گیرند. اما انواع متفاوتی نیز این محصولات دارند که ملانژ یکی از آنان است. اگر قصد تهیه این کالا را دارید، می توانید خرید مستقیم پارچه ملانژ پنبه از تولیدی را انجام دهید. این که چگونه، ما در این مقاله توضیح خواهیم داد.خرید مستقیم پارچه ملانژ پنبه از تولیدی

نمونه لباس دوخته شده با پارچه ملانژ

نمونه لباس دوخته شده با پارچه ملانژ یک نکته را قبل از همه توضیح دهیم که منظور از پارچه ملانژ، جنس محصول نمی باشد و در حقیقت نوع رنگ محصول است که متنوع بوده و بیشتر به الوان طوسی تیره و کمرنگ ارائه می شوند. اما می خواهیم به نمونه لباس دوخته شده با پارچه ملانژ در این اشاره کنیم که برخی از آنان عبارت هستند از:

  • انواع تیشرت به صورت بدون آستین، آستین کوتاه و بلند
  • انواع لباس های ورزشی اعم از گرمکن، شورت و پیراهن
  • بلوزهای زنانه و دخترانه
  • دامن های ساده و طرح دار
  • شلوارهای اسلش

اما محصول مورد بحث ما، انواع متفاوتی هم دارد که به دو‌رس، دو ‌رو، یک‌ رو، ویسکوز و غیره دسته بندی می شود. آن را عموماً از الیاف طبیعی و همینطور مصنوعی می بافند که بسته به کیفیت درصدهای مختلفی دارد. مثلاً شایع ترین آنان ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه دارند.

همچنین به دلیل تنوع زیادی که در این پارچه ها دیده می شود، از آنان پوشاکی در مدل و طراحی های متفاوتی تولید می کنند که مخصوص فصول گرم و سرد می باشند. اهمیت آنان هم به همین قضیه است که موارد کاربرد وسیعی دارند.

فروشنده عمده پارچه ملانژ پنبه لاکرا

فروشنده عمده پارچه ملانژ پنبه لاکرا برای افرادی که به عنوان تولید کننده پوشاک و یا پخش کننده پارچه فعالیت می نمایند، بهتر است که جهت خرید محصولات مرغوب به فروشنده عمده پارچه ملانژ پنبه لاکرا مراجعه کنند. این نوع خاص از کالا، کشسانی خوبی دارد و از جانبی آن را عرضه کننده در پهنا و وزن های گوناگونی ارائه می دهد.

همچنین فروشنده پارچه ملانژ لاکرا به صورت توپی و عدلی که متراژ های مختلفی دارند، کالا را به دست مشتری می رسانند. در هر صورت، شما هر جایی از ایران که باشید، امروزه به سادگی می توانید خرید عمده را انجام دهید.

برای این منظور روش تهیه آنلاین را در پیش بگیرید. این گونه دیگر هزینه های اضافی نخواهید داشت و از سویی، وقت تان هم تلف نمی شود. 

اگر خریدی متفاوت، منحصر به فرد را با قیمت ‌های ارزان می خواهید تجربه کنید با مشاوران فروش مجموعه ما از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی تماس بگیرید و سفارش پارچه های مرغوب را به ثبت رسانید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما