سفارش پارچه ملانژ طوسی درشت بافت

پارچه ملانژ، از مخلوط الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته شده است که؛ این محصول جایگاه ویژه ای در صنعت پوشاک دارد. پارچه ملانژ درشت بافت، از انواع پارچه ملانژ است که؛ بافت این نوع پارچه درشت و ضخیم می باشد. این محصول در کارخانه های زیادی تولید می شود. برای سفارش پارچه ملانژ طوسی درشت بافت باید به مراکز عرضه این محصول مراجعه کنیم.

سفارش پارچه ملانژ طوسی درشت بافت

بافت پارچه ملانژ چگونه است؟

بافت پارچه ملانژ چگونه است؟ پارچه ملانژ از زیبا ترین و با کیفیت ترین پارچه ها می باشد که؛ در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد. در این مطلب با بافت پارچه ملانژ آشنا خواهیم شد که به شرح زیر است:

این محصول در کارخانه هایی که مشغول تولید پارچه تریکو به صورت گرد باف هستند تولید می شود.

برای بافت این محصول از نخ های ویسکوز، ترویرا، فلامنت، لاکرا، پلی استر و اسپان استفاده می شود.

در بافت پارچه ملانژ برفک های سفید رنگی دیده می شود که ظاهر پارچه را جذاب و زیبا می کنند. در بافت این محصول از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

برای اینکه پارچه ملانژ مرغوب به دست آوریم باید الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی را به صورت دقیق مخلوط کنیم.

الیاف طبیعی و مصنوعی را به صورت جداگانه رنگ می کنند، که الیاف مصنوعی بد رنگ تر از الیاف طبیعی می باشد و این عمل موجب می شود پارچه ای که تهیه می شود دو رنگ باشد.

این محصول بافت یکدست، نرم و بسیار زیبایی دارد و مورد پسند بسیاری از کارخانه ها برای تولید پوشاک قرار می گیرد.

پارچه ملانژ لاکرا از انواع پارچه ملانژ می باشد که؛ از نخ لاکرا تهیه می شود. این محصول کاربرد بسیاری در تولید پوشاک دارد و با قیمت مناسب و ارزانی در سراسر کشور به فروش می رسد.

عمده فروشی پارچه ملانژ درشت بافت لاکرا

عمده فروشی پارچه ملانژ درشت بافت لاکرا پارچه ملانژ درشت بافت لاکرا، از محصولات پر تولید و پر رونق در کشور می باشد که؛ توسط کارخانه های بسیاری با برند های مختلف تولید می شود.

این محصول علاوه بر عرضه در نقاط مختلف کشور به بسیاری از کشور ها نیز صادر می شود که صادر کنندگان این محصول، سود فراوانی به دست می آورند.

پارچه ملانژ عمده توسط مراکز معتبر عرضه با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به فروش می رسد. خریداران این محصول اکثرا کارخانه های تولید پوشاک می باشند.

این نوع پارچه با توجه به کارایی ها و قابلیت هایی که دارد، با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

برای خرید این محصول به صورت عمده و جزئی می توانیم، به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم و پارچه ملانژ مورد نیاز خود را خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما