صادرات عمده پارچه ویسکوز تریکو

امروزه ایران محصولات زیادی مانند پارچه را به کشورهای اطراف مانند ترکیه، عراق، پاکستان, افغانستان و… صادر میکند که کیفیت مطلوب و قیمت مناسب این کالاها سبب صادرات گسترده آن شده است. مراکز تولید کننده انواع پارچه های تریکو توانسته اند علاوه بر رفع نیازهای داخلی کشور به این پارچه، به تجارت گسترده پارچه های تریکو ویسکوز پلی استر و… به صورت عمده و جزئی بپردازند. تولید کنندگان ایرانی با این روش سعی دارند تا صنعت نساجی را جهانی کنند. مهم ترین پارچه های صادراتی تریکو عبارتند از پارچه های تریکو ویسکوز، تریکو پلی استر، تریکو لاکرا، تریکو نخی و…
از پر تقاضاترین پارچه های جهانی میتوان به پارچه های تریکو ویسکوز اشاره کرد. این محصول از ترکیب الیاف ویسکوز با انواع دیگری از الیاف تهیه و تولید میشود و در بهترین بسته بندی ها به مراکز فروش عرضه میشود و مراکز زیادی به صادرات عمده پارچه ویسکوز تریکو به اکثر نقاط جهان میپردازند.

عواملی که بر کیفیت پارچه ویسکوز تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت پارچه ویسکوز تاثیر دارد

انواع پارچه ویسکوز با درصد کیفیت متفاوت و قیمت گوناگون در کارخانجات نساجی تولید و عرضه میشود که کیفیت این محصولات به عوامل زیادی بر میگردد. یکی از این عوامل نوع الیاف و نخ های به کار رفته در بافت پارچه است. مسلماً هرچه میزان نخ های ارگانیک موجود در بافت پارچه تولیدی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است و خریداران حاضر هستند برای کالاهای مرغوب بهای بیشتری بپردازند .کیفیت این اجناس به تراکم بافت آن نیز بستگی دارد. مسلماً هر چه تار و پود بافت، متراکم تر باشد کیفیت آن مطلوب تر است؛ زیرا الیاف آن کمتر از هم گسسته میشوند.
علاوه بر نکات گفته شده نوع کیفیت پارچه به برند تولیدکننده نیز بستگی دارد؛ زیرا فرمول تولیدی هر برند از تولیدی دیگر متفاوت است. هرکدام از کارخانجات از دستگاه و ماشین آلات متفاوتی برای تولید این محصولات استفاده میکنند که کیفیت قطعات این دستگاه ها نیز متفاوت است. همه این عوامل اگر به بهترین شکل ممکن در تولید پارچه های ویسکوز تریکو به کار بروند سبب عرضه گسترده این محصولات در سطح کشور و همین طور صادرات عمده پارچه تریکو به کشورهای اطراف میگردد.

کیفیت انواع پارچه ویسکوز

کیفیت انواع پارچه ویسکوز

با توجه به نوع ترکیبات تولیدی پارچه های ویسکوز، انواع مختلفی از این پارچه با اسم های متفاوتی تولید میشوند که هرکدام کیفیت متنوعی دارند. بعضی از تولید کنندگان از فرمول های مدرن تری برای تولید انواع پارچه های ویسکوز استفاده میکنند. کیفیت انواع پارچه های ویسکوز بیشتر به کیفیت نخ های به کار رفته در آن بستگی دارد.
مودال نمونه ای از ویسکوز است که کیفیت عالی و قابلیت کشسانی دارد و نسبت به دیگر الیاف قوی تر است. این الیاف اغلب با پنبه ترکیب میشوند و در بافت انواع پارچه ویسکوز به کار میروند که کاربرد ویژه ای در تولید ملحفه، لباس زیر و پوشاک دارند. نمونه گفته شده یکی از روش های تولید ویسکوز بوده و امروزه روش مدرنی محسوب میشود که به نسبت ارزان تر و استاندارد تر است و در صنعت نساجی کاربرد گسترده تری دارد .
اغلب، کیفیت انواع ویسکوز به دلیل منشا ارگانیکی که دارند، مطلوب است و به دلیل کیفیت نخ های به کار رفته و همین طور بافت این پارچه ها، این منسوجات هرگز پرز نمیدهند؛ زیرا تراکم بافت بالایی دارند. انواع پارچه های ویسکوز از قابلیت تنفس بالایی برخوردار هستند که نشان دهنده کنترل کیفیت این کالا است. صادرات عمده این پارچه و عرضه محدود آن به دلیل کنترل کیفیت مناسب و قیمت متناسب با کیفیت این پارچه ها در سراسر کشور انجام میشود که ما نیز مفتخر به این تجارت های سودمند در عرصه فروش این محصولات نساجی هستیم.

ویژگی پارچه ویسکوز تریکو

ویژگی پارچه ویسکوز تریکو

پارچه ها در انواع مختلف ویژگی های منحصر به فردی دارند. پارچه تریکو پارچه هایی با بافت حلقوی هستند و با استفاده از دستگاه های گرد باف، بافته شده و تهیه میگردند که به همین دلیل نام دیگر پارچه های تریکو پارچه گرد باف است. نخ های زیادی در تولید این منسوج استفاده میشود که این نخ ها عبارتند از: نخ ویسکوز، نخ پنبه، نخ پلی استر، نخ ملانژ، نخ اسپان و…
پارچه های گرد باف یا همان تریکو تنوع زیادی دارند؛ از جمله معروف ترین آنان میتوان به پارچه های تریکو پنبه ای، پارچه گرد باف ویسکوز، پارچه گرد باف پلی استر، پارچه تریکو اسپان، پارچه گرد باف جودون و… اشاره کرد.
انواع پارچه های ویسکوز به دلیل قابلیت جذب رطوبتی که دارند فروش بالایی دارند. دیگر ویژگی های پارچه ویسکوز عبارتند از: قابلیت تنفس بالا، متراکم و با ضخامت متناسب، قابلیت کششی فوق العاده، ضد حساسیت و التهاب، عدم رنگ دهی بعد از شستن و…
علاوه بر این مزایا این پارچه ها معایب و نقاط ضعفی نیز دارند که این معایب عبارتند از: چروک شدن، افت کیفیت آن در برابر نور مستقیم خورشید و…

مراکز خرید پارچه ویسکوز تریکو

مراکز خرید این منسوج

فروشگاه های حضوری و آنلاین زیادی تحت عنوان واحدهای فروش و عرضه انواع پارچه های ویسکوز تریکو در سطح کشور در حال فعالیت اند که بعضی از این مراکز خرید به فروش عمده این محصولات میپردازند. مجموعه دیبافت به عنوان یکی از مراکز خرید این پارچه های با کیفیت، این اجناس را با قیمت های باور نکردنی در اختیار مشتریان قرار میدهد. این مرکز خرید معتبر یکی از آنلاین شاپ های تخصصی در فروش این محصولات است که به صادرات عمده این پارچه و انواع منسوجات درجه میپردازد.
اگر هنوز هم قصد خرید پارچه دارید و دو دل هستید میتوانید تمام راهنمایی های لازم را از پیشتیبانی وبسایت ما به راحتی دریافت کنید و با اطمینان خاطر از این برند متفاوت و منحصر به فرد خرید کنید. ما اینجا در عرصه بزرگ فروش منسوجات به میدان آمده ایم تا یک زندگی سرشار از آرامش با رفع نیازهای اولیه را در اختیار شما قرار دهیم. خرید اینترنتی از مراکز معتبر فروش و صادرات عمده پارچه ویسکوز تریکو بهترین راه برای خریدهای شماست. تمامی سفارش ها از جانب شما در بهترین شرایط اماده سازی میشوند و با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای یک منسوج خوب، میتوانید بهترین تصمیمات را بگیرید. تمامی سفارشات اینترنتی شما عزیزان و مشتریان محترم و خوش سلیقه در اسرع وقت آماده و برای شما ارسال میشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما