صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ

پارچه ویسکوز ملانژ جزو منسوجات صادراتی به شمار میروند که هر سال بیش از ۹۰۰ تن از آن به کشورهایی نظیر: ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، عراق و… صادر میشود و بازرگانان با عرضه و صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ به کشورهای دیگر توانسته اند سود زیادی را از طریق صادرات این محصول کسب نمایند به صورتی که ارزدآوری زیادی را برای کشور ایجاد کنند. با صادرات روز افزون این محصول و گسترش صادرات آن، زمینه برای اشتغال زایی بسیاری از هموطنان توانمند کشور افزایش یافته است.
امروزه برندهای گوناگونی از پارچه، تولید و به بازار عرضه شده اند. برند پارچه ویسکوز ملانژ یکی از برندهای با کیفیت تولید داخلی کشور است که در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده است. کارخانه تولیدی پارچه ویسکوز ملانژ با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی توانسته است پارچه ای با مرغوبیت بالا تولید و روانه بازار داخلی و خارجی کند.
با گسترش تقاضای این محصول و عرضه به شهرهای مختلف، فروش و صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ افزایش یافت و کارخانه تولیدی باید در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش تاسیس میکرد که این محصول به راحتی و سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. شهرهای عرضه کننده این محصول شامل شهرهای: تهران، قم، اصفهان، تبریز، بیرجند و کرمان است که پخش و عرضه این محصول به سراسرکشور سبب شده تا خریداران به سهولت بتوانند این محصولات را تهیه کنند.

صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ
همچنین برای مصارف شخصی یا صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ میتوانید این محصول را به صورت مستقیم از طریق عرضه کنندگان این محصول آن را خریداری کنید. برای خرید این محصول کافی است به سایت شرکت پارچه ویسکوز ملانژ مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را متناسب با طرح و رنگ و سلیقه خود به صورت مستقیم از کارخانه سفارش دهید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و این محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.
در گذشته باید برای خرید یک پارچه با کیفیت زمان زیادی صرف میشد و باید با مراجعه به بازار و با مشاهده جنس و لمس آن، بهترین نوع پارچه انتخاب میشد اما امروزه شرکت تولیدی پارچه ویسکوز ملانژ توانسته است قابلیتی را ایجاد کند تا افرادی که میخواهند این محصولات را به صورت خرده یا عمده خریداری کنند بتوانند به صورت مستقیم با سایت شرکت در ارتباط باشند. جهت اطلاع از انواع قیمت ها و انواع پارچه ویسکوز ملانژ میتوانید با پل های ارتباطی درون سایت ازجمله شماره تماس و ایمیل شرکت در تماس باشید تا از انواع قیمت و تنوع این محصول مطلع شوید و بتوانید این محصولات را به صورت خرده یا عمده از طریق شرکت خریداری کنید.

یک پارچه ویسکوز خوب چه ویژگی هایی دارد

یک پارچه ویسکوز خوب چه ویژگی هایی دارد

امروزه در بازار شاهد تنوع در مدل پارچه های برند داخلی و خارجی تولید شده هستیم. میتوان به برخی از مدل های مختلف پارچه مانند: پارچه نخی، پارچه ویسکوز، پارچه پلی استری، پارچه ابریشمی، پارچه گیاهی و… اشاره کرد. در این محتوا میخواهیم به شرح یکی از برندهای معروف پارچه بپردازیم و از جوانب گوناگون آن را مورد بررسی قرار دهیم. پارچه ویسکوز ملانژ با استعمال از۴۰ درصد الیاف گیاه پنبه و۵۰ درصد الیاف نخ و۱۰ درصد الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده است. این پارچه جنس بسیار نرم و لطیفی که دارد به خاطر الیاف ویسکوز و پنبه به کار رفته در آن است. در ادامه به توضیح روند تولید این محصول میپردازیم.
این پارچه به اندازه های متنوعی تولید میشود. ابتدا کارخانه تولیدی با استفاده از تار و پود کردن الیاف پنبه و پلی استر و نخ به یکدیگر بافت یکپارچه این منسوج را تولید میکند. سپس این بافت یک دست، به مرحله بافندگی میروند و توسط دستگاه بافندگی بافته میشوند. سپس توسط سوزن بافندگی چله هایی بر روی بافت اصلی پارچه ایجاد میشود تا توسط دستگاه ریسندگی، این چله ها به یکدیگر محکم شوند و در مرحله بعد پارچه ها به بخش رنگرزی میروند.

عواملی تعیین کننده قیمت پارچه ویسکوز
این پارچه ها با متدهای جدید رنگ میشوند و رنگ آن توسط دستگاه تثبیت رنگ، تثبیت پیدا میکنند. سپس پارچه تولید شده به مرحله بعدی که مرحله طراحی است میروند و با استفاده از شابلون های طراحی شده تحت نظر کارشناسان گرافیست، طراحی داخلی صورت گرفته و طرح های دلنواز بر روی این پارچه نقش میبندد. سپس منسوج تولید شده به مرحله بعد میرود که بخش کارتر است و با این دستگاه در اندازه های گوناگون برش داده میشوند. این محصولات سپس به بخش خط استریلیزه میروند و با مواد ضد عفونی استریلیزه، سپس بسته بندی میشوند و در ابعاد کوچک و بزرگ به سراسر کشور ارسال میشوند.
جنس و تراکم پارچه ویسکوز ملانژ بسیار مقاوم و مستحکم است. این پارچه در انواع مختلفی وجود دارد. این کالا با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است فروش بسیار گسترده ای را رقم بزند و جزو محصولات ضد حساسیتی باشد که برای افرادی که دچار حساسیت پوستی یا بیماری اگزما هستند، گزینه مناسبی باشد. از تولیدات متنوعی که از این پارچه صورت میگیرد میتوان تولید لباس های ورزشی، لباس های مجلسی، تولید سوییشرت ها، گرمکن های ورزشی و… را نام برد.

عواملی تعیین کننده قیمت پارچه ویسکوز

عواملی تعیین کننده قیمت پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز ملانژ با کیفیت متنوع در تولید متفاوت در بازار یافت میشود. این پارچه به دلیل درصد زیادی از گیاهی بودن الیاف به کار رفته در آن، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. جهت اطلاع از قیمت پارچه گرد باف میتوانید با تماس و ارتباط مستقیم با شرکت تولیدی این پارچه از طریق پشتیبانان زبده، از قیمت این محصول جهت خرید تک و عمده مطلع شوید. جهت ارتباط با شرکت به سایت تولیدی مراجعه نمایید و با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل نمایید. عوامل زیادی در قیمت پارچه تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل شامل ضخامت پارچه است. هر چه قدر تراکم لایه های پارچه بیشتر باشد از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری دارد. از عوامل دیگری که تعیین کننده قیمت پارچه ویسکوز هستند انتخاب رنگ ها و طراحی های گلی و زیبا است. همچنین جهت خرید انواع پارچه ویسکوز میتوانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر و نمایندگی های صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ، از قیمت این محصول مطلع شوید.

شناخت انواع پارچه ویسکوز

شناخت انواع پارچه ویسکوز

این پارچه شبیه پارچه نخی است اما نسبت به آن مقداری نازک تر است. در گذشته برای تولید این پارچه از ابریشم خام وحشی استفاده میشده است. این پارچه طرح ساده یا برجسته ای دارد. طراحی مدرن و نرمی و لطافت این پارچه بسیار زبانزد است و این امر به دلیل وجود پنبه و پلی استرویسکوز به کار رفته در این پارچه است. تولید این نوع ویسکوز از سال های ۱۳۸۰ به بعد انجام شد و تاکنون در بیشتر کشورهای جهان در حال پخش است، جنس این پارچه باکیفیت است و از ضخامت و سنگینی بالایی برخوردار است. استفاده از این پارچه برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه میشود.
این پارچه در همه فصول به ویژه فصل تابستان کاربرد دارد زیرا با قابلیت گردش هوا در خود، باعث تعریق بدن نمیشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای تولید لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه، و لباس های ورزشی، از این نوع پارچه استفاده میشود. این پارچه ضخامت بالایی دارید و الیاف بکار رفته در آن توسط دستگاه به صورت دانه ضخیم تار و پود میشوند تا ضخامت بالایی به پارچه دهند. غالبا لباس هایی که از این پارچه برای ساخت استفاده میکنند، لباس های تابستانی هستند. این پارچه دارای منافذ و بافت ریز یا درشت است که موجب میشود حرارت بدن درون پارچه حبس نشود و گردش هوا داشته باشد تا بدن عرق نکند و در صورت تعریق بدن با تحرک زیاد، سریعا این تعریق خشک میشود.
این پارچه ویژگی هایی مانند: نداشتن پرز دهی، طراحی متنوع، عدم آبرفت در اثر شست و شو، نرمی و لطافت بالا، تنوع رنگ بالا و… است. این پارچه به دلیل ویژگی های زیادی که دارد برای لباس های زمستانی هم کاربرد دارد و انواع سویشرت ها، کاورها، گرمکن ها از آن تولید میشوند. برای خرید مطمئن و با قیمت مناسب پارچه صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ میتوانید از طریق نمایندگی های صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ خرید نمایید. در تولید این پارچه از مرغوب ترین مواد و الیاف استفاده میشود که به پارچه کیفیت بالا و مرغوبیت فراوانی میبخشد.

عرضه کنندگان پارچه ویسکوز ملانژ

عرضه کنندگان این منسوج

این نوع پارچه از جنس مرغوب تولید میشود. برای سفارش میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی، این منسوجات با کیفیت را خریداری کنید. جهت سفارش میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تولیدی، این محصول را به صورت عمده و خرده و به صورت صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ سفارش دهید تا در کمترین زمان به دستتان برسد و از کیفیت محصول خریداری شده خود مطمئن خواهید بود. عرضه کنندگان این منسوج در بسیاری از شهرهای کشور مانند تهران، قم، اصفهان، اردبیل و… وجود دارند. مزیت خرید عمده به این صورت است که خرید عمده پارچه باعث هزینه کرد کمتر در قبال خرید این محصول است. همچنین میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر عرضه کننده این محصول را خریداری کنید.

پارچه ویسکوز مشکی

پارچه ویسکوز مشکی

صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ در رنگ های متنوع و گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشود. از پر فروش ترین رنگ های پارچه ویسکوز میتوان به رنگ های مشکی، سرمه ای، آبی، قرمز و… اشاره کرد. پارچه ویسکوز مشکی برای البسه مجلسی و البسه ورزشی استفاده میشود و به طور کلی عمده تولیدات در این دو گروه انجام میشود؛ اما نمیتوان گفت تولیدات این پارچه به این دو گروه محدود میشود. الیاف لباس های ورزشی نسبت به لباس های مجلسی درشت تر و ضخیم تر است و از این رو کشسانی بهتری نسبت به مجلسی دارند. پارچه ویسکوز ملانژ علاه بر کشسانی خوبی که دارد، لطافت و نرمی مناسبی هم دارد که به مصرف کننده احساس راحتی میدهد. این پارچه در اثر شست و شو و استفاده مدام پرز پرز نمیشود و بسیار مقاوم است و بعد از شست و شو دارای دوام و ماندگاری بسیار زیادی است.
این نوع پارچه در تولید لباس های مردانه و راحتی مانند تیشرت، کت و شلوار، ست بلوز و شلوار کاربرد دارد و به هیچ عنوان دچار ساییدگی نمیشود. از تولیدات دیگر میتوان به ست شلوار مردانه، ست شلوار زنانه، ست لباس نوزاد، ست لباس کودکان و نوجوانان و .. اشاره کرد. برای شست و شوی این پارچه پیشنهاد میشود به صورت دستی شست و شو انجام شود و از شستن با ماشین لباس شویی تا حد امکان خودداری شود. علاقه مندان این پارچه که قصد خرید پارچه با کیفیت عالی دارند، میتوانند با مراجعه به سایت متعلق به صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ این منسوج را با بهترین قیمت خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

پارچه نخی تیشرت

پارچه نخی تیشرت

پارچه نخی ویسکوز ملانژ تیشرت پارچه ای، متشکل از۸۰ درصد پلی استر و۲۰ درصد ویسکوز است. این پارچه صادراتی دارای ظاهری زیبا و همچنین نرم و لطیف است. از ویژگی های دیگر پارچه نخی تیشرت، قیمت مقرون به صرفه آن است. همچنین میتوان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد. فروش و صادرات کلی پارچه ویسکوز ملانژ تنوع بالایی دارد؛ زیرا شفافیت و جلوه بسیار بالایی دارد و از دیگر ویژگی های آن میتوان به دوام و استحکام بالای این پارچه اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما