عرضه انواع پارچه فلامنت ورزشی

مراکز عرضه انواع پارچه فلامنت ورزشی این پارچه ها را در طرح و رنگ های متنوع برای کاربردهای مختلف در سرتاسر کشور توزیع می کنند. برای آشنایی با این پارچه و روش خرید ان، این مقاله را تا انتها بخوانید.

انواع پارچه فلامنت ورزشی

پارچه های فلامنت ورزشی انواع و اقسام متفاوتی دارند، هر یک از این انواع پارچه به روش های مختلفی بافته می شوند و خصوصیات خاص خود را دارند. برای تولید هر لباس و ست ورزشی با توجه به فصل، شرایط اب و هوایی و نوع کاربرد لباس باید نوع خاصی را که متناسب با نیاز باشد انتخاب کنید. این پارچه ها انواع ویسکوز، کتان ، کجراه و … را دارند. این دته بندی بر اساس نوع الیاف و نخ های استفاده شده در تولید این پارچه ها انجام می گیرد. هر یک از این انواع خصوصیاتی دارند که انها را منحصر به فرد می کند.

پارچه فلامنت ورزشی

خاصیت رنگ پذیری و چاپ روی فلامنت

خیلی از مردم دوست دارند که پارچه ها دارای طرح ور نگ دلخواه خود را بپوشند و به انواع چاپ روی پارچه ها علاقه دارند. انجام چاپ روی پارچه به جنس ان بستگی دارد. پارچه های نخی خاصیت رنگ پذیری خوبی ندارند و ممکن است طرح چاپی را پس بزنند و خوب رنگ نشوند. اما این نوع پارچه ها را به خوبی و راحتی می توان رنگ کرد و روی انها چاپ انجام داد.

پارچه فلامنت ورزشی

الیاف فلامنت چیست

به طور کلی و طبیعی الیاف فلامنت به صورت رشته های خیلی بلندی هستند که برای تولید انواع پارچه ها ریسیده می شوند. مثل پراچه های ابریشمی که در واقع نوعی پارچه فلامنت هستند. اما گاهی برای کاربردهای خاصی این الیاف بلند برده و کوتاه شده، سپس ریسیده میشوند و پارچه از انها تولید می گردد. یکی از این نوع پارچه ها فلامنت ورزشی است که برای تولید انواع لباس های ورزشی به کار می رود و رنگ ها متنوعی نیز دارد. مانند: سورمه ای، سفید، خاکستری، سبز، زرد و …
برخی از این الیاف نرم و لطیف هستند و خاصیت کشسانی زیادی دارند که برای تولید البسه غیر ورزشی استفاده می گردند. الیاف به کار برده شده در تولید لباس های ورزشی ضخیم تر از انها می باشند. چرا که باید دوام و استحکام بیشتری داشته باشند.

پارچه فلامنت ورزشی

خرید پارچه فلامنت ورزشی

برای خرید این پارچه ها یا باید به صورت حضوری به مراکز فروش انها بروید یا در فضای مجازی از طریق سایت های انلاین به شکل غیر حضوری و اینترنتی اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما