عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا

پارچه های دورس پنبه لاکرا طرفداران زیادی دارند و این به دلیل دوام بالا و کاربرد فراوان این منسوجات است. آیا میدانید که بهترین شرکت عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا کدام شرکت است؟ در کدام شهر قرار دارد؟ چگونه میتوان از این شرکت خرید خود را انجام داد؟ برترین مرکز عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا، دیبافت است. این شرکت سالیان درازی است که در این عرصه فعالیت میکند. کمتر کسی پیدا میشود که نام دیبافت کالا را نشنیده باشد. خرید از این مرکز فروش، مزایای زیر را برای شما خریداران عمده خواهد داشت:
ـ دو روش خرید به انتخاب مشتری
ـ ارزان بودن کالاها
ـ اصلی بودن کالاها
ـ ارتباط با مدیر و مشاوران این شرکت و…
ما در ادامه در مورد این شرکت عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا و ویژگی های این پارچه بیشتر توضیح خواهیم نمود.

مشخصات کامل پارچه دورس

مشخصات کامل پارچه دورس

قبل از اینکه به مشخصات کامل پارچه های دورس بپردازیم، ابتدا باید بفهمیم که پارچه دورس چیست؟! در صنعت نساجی به پارچه ای میگویند که با ماشین های گردبافت پیشرفته تهیه و تولید شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری پارچه دورس، نرمی درونی و حالت کرک مانند این منسوج است به گونه ای که در داخل لباس هایی که بر تن کرده اید، احساس سبکی، نرمی و لطافت مطلوبی به شما دست خواهد داد. پارچه های دورس انواع بسیاری دارند. از این جمله میتوان به: پارچه دورس اعلا، پارچه دورس سه نخ، پارچه دورس گلکسی، پارچه دورس پنبه لاکرا، پارچه دورس پلی استر، پارچه دورس ملانژ و… اشاره کرد.
میتوان گفت که پارچه دورس جزء پارچه هایی است که در صنایع گوناگون کاربرد فراوانی دارد و بیشتر لباس های تابستانه و زمستانه از این پارچه تولید میشود. این پارچه سبک و نرم است. وجود این دو ویژگی در این پارچه، موجب شده است تا بدن وزن اضافی و نامطلوبی را تحمل نکرده و لباس نرم و لطیفی را بر تن نماید.
در تولید پارچه دورس، درصدهای گوناگون و متمایزی از پلی استر، پنبه و لاکرا بهره گرفته شده است. همان گونه که میدانید پوست کودکان بسیار حساس است و باید لباس هایی را برای کودکان خود انتخاب کنیم که در عین سبکی، لطافت زیادی داشته باشند. در جهت این امر، کارخانجات تولیدی پارچه دورس پنبه، در هنگام تولید این منسوج مخصوص کودکان، درصد پنبه زیادی را بر این پارچه می افزایند.

مشخصات کامل پارچه دورس
این پارچه جزء پارچه های ضخیم است. شاید این فکر در ذهن شما مشتری گرامی نقش ببندد که چگونه در عین ضخامت سبک است. پارچه های دورس لاکرا به گونه ای هستند که ضخامتشان هیچ گونه تأثیری در وزن نمیگذارد. دوام بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های این منسوج است. وقتی مقدار قابل توجهی هزینه میکنیم و کالایی را خریداری مینماییم، انتظار داریم که پرز ندهد و تا مدت زمان طولانی بتوانیم آن را استفاده کنیم. اگر به دنبال پارچه ای هستید که بتواند به صورت طولانی مدت پاسخ گوی شما باشد، پارچه دورس لاکرا بهترین گزینه است.
ثبات رنگ یکی دیگر از ویژگی های بارز این پارچه است. وقتی مبلغ قابل توجهی برای خرید منسوجات پارچه ای داده میشود، در قبال این، پارچه باید بتواند انتظارات خریدار را برطرف نماید. یکی از مهم ترین این انتظارات، ثبات رنگ است. پارچه های دورس به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهند و همیشه در رنگ اولیه خود باقی میمانند.

نحوه شست و شوی پارچه دورس

نحوه شست و شوی پارچه دورس

پارچه ها روش شست و شوی متفاوتی دارند. بدیهی است که شست و شوی پارچه های ۱۰۰% طبیعی با پارچه های مصنوعی متفاوت است. برخی از پارچه ها مانند پارچه کتان، اگر در آب سرد شسته شوند، عمرشان بالا خواهد رفت. اما منسوجات دیگری نیز هستند که وقتی با آب سرد برخورد میکنند، چروک میشوند یا تغییر ارتفاع میدهند. در این قسمت در مورد شست و شوی پارچه های دورس که یکی از مهم ترین پارچه های موجود در بازار هستند نکاتی بیان خواهیم کرد.
اگر بر روی پارچه های دورس علامت شست و شو با ماشین لباس شویی درج شده بود، میتوانید این منسوجات را در ماشین لباس شویی نیز بشویید، اما ما به شما پیشنهاد میدهیم که اینگونه پارچه ها که از الیاف پنبه تهیه شده اند را با دست شست و شو دهید. تشتی را تا نیمه آن از آب پر نمایید و سپس مواد شوینده دستی را اضافه نمایید و آرام آرام این منسوج را بشویید.
اگر بنا به هر دلیلی این پارچه لکه داشت، میتوانید حدود سه ساعت قبل از شست و شو، این منسوج را داخل آب و مواد شوینده قرار داده تا لکه به خوبی خیس شود و سپس اقدام به شستن نمایید. به هیچ عنوان در هنگام شست و شوی پارچه دورس از آب گرم استفاده ننمایید، زیرا این دما برای این پارچه اصلا مناسب نیست. سعی کنید این منسوج را با آب سرد و خنک بشویید.

همه چیز درباره صادرات پارچه دورس

همه چیز درباره صادرات پارچه دورس

یکی از بهترین پارچه هایی که در داخل ایران تولید شده و میتوان با رویی باز به خارج از ایران صادر کرد، پارچه دورس است. پارچه های دورس به دلیل ویژگی هایی که دارند و در تیترهای قبلی این مقاله بیان کردیم، کاربردهای گسترده ای دارند.
آیا میدانید بهترین شرکت صادراتی پارچه دورس در ایران کدام شرکت است؟ تنها شرکتی که میتوان به جرأت به عنوان بهترین شرکت عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا نام برد، شرکت دیبافت کالا است که علاوه بر برطرف کردن نیازهای داخلی ایران، اقدام به صادرات این منسوجات کرده است. از کشورهایی که این شرکت، منسوجاتش را به آنجا صادر مینماید میتوان به: عراق، لیبی، افغانستان، پاکستان و… اشاره کرد.

بررسی اجمالی درباره پارچه دورس پنبه لاکرا

بررسی اجمالی درباره پارچه دورس پنبه لاکرا

ما در چند قسمت قبل در مورد مشخصات کامل پارچه های دورس لاکرا صحبت کردیم و هر آنچه که را لازم بود درباره این پارچه بدانید، برای شما گفتیم. اکنون وقت آن رسیده است که به بررسی اجمالی این منسوج بپردازیم.
پارچه های دورس لاکرا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تولیده شده اند و از بافت بسیار محکی برخوردار هستند و همین بافت محکم موجب شده است که به هیچ وجه نخ کش نشوند و زیبایی شان با گذشت زمان از بین نرود. پارچه های دورس جزء پارچه های نخی و کشی هستند و گنجایش این را دارند که تا سه برابر حجم خود، کشیده شوند. کاربرد گسترده این پارچه ها، فروشندگان را ترغیب کرده که به عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا بپردازند.

خرید بی واسطه پارچه دورس پنبه لاکرا از دیبافت کالا

خرید بی واسطه پارچه دورس پنبه لاکرا از دیبافت کالا

شما با خرید از شرکت دیبافت که به عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا میپردازد، در واقع بی واسطه خرید نموده اید. آیا میدانید خرید بی واسطه یعنی چه؟ اکثر افرادی که میخواهند اقدام به خرید عمده این منسوجات نمایند، از فروشنده ای خرید میکنند که بی واسطه باشد.
بگذارید با یک مثال این موضوع را برای شما خواننده گرامی روشن نماییم. به این فکر کنید که یک خریدار عمده، این پارچه ها را از شرکت دیبافت خریداری مینماید و همین خریدار نیز این منسوجات را به صورت عمده به خریداری دیگر خواهد فروخت. سپس پای خریداری دیگر به میان می آید و شما شاید چهارمین خریدار این پارچه ها باشید. در واقع قبل از اینکه این منسوجات به دست شما برسد، از دست سه واسطه عبور کرده است. شما شاید با فروش این پارچه ها، ۱۳% سود نمایید، اما این سود زیادی نیست و شما خریدار گرامی میتوانستید خودتان به صورت مستقیم و بی واسطه از شرکت دیبافت کالا این منسوجات را خریداری نمایید تا با فروش آنها، بیش از ۴۰% سود نمایید.

روش های خرید پارچه دورس از شرکت دیبافت کالا

روش های خرید پارچه دورس از شرکت دیبافت کالا

شرکت دیبافت کالا به دلیل اینکه به انتخاب مشتریانش احترام میگذارد، دو روش خرید را پیش روی آنها قرار داده است.
ـ روش خرید مستقیم
این روش، روشی سنتی محسوب میشود و همه ما به این صورت خرید نموده ایم و از کم و کیف این روش آگاهیم. شرکت دیبافت کالا در شهر زیبای قم واقع است و شما میتوانید به دفتر فروش این شرکت مراجعه نمایید و از کیفیت بی نظیر محصولات شرکت دیبافت مطمئن شوید. افرادی که در این شهر یا شهرهای نزدیک قم حضور دارند، این روش خرید، بهترین گزینه است.
ـ روش خرید غیر مستقیم
روش خرید غیر مستقیم یا اینترنتی، با گسترش استفاده از فضای مجازی، متداول گشت و شیوع ویروس کرونا، آمار خرید اینترنتی را افزایش داد. شما میتوانید در هر کجای این سرزمین پهناور که هستید، از این شرکت خرید خود را انجام دهید. چگونه؟ ما اینجاییم تا هر آنچه را که میخواهید در مورد این روش خرید بدانید، برای شما مشتری گرامی بیان کنیم. به سایت اینترنتی دیبافت کالا وارد شوید و از کالای مد نظر خود دیدن نمایید. آنقدر تنوع کالا در این شرکت زیاد است که میتوانید طرح و رنگ دلخواه خود را در این وب سایت بیابید. اگر نیاز دارید که اطلاعات بیشتری در مورد منسوج مورد نظر خود به دست بیاورید، دو روش پیش روی شماست:
ـ خواندن مطالب اینترنتی
شرکت دیبافت کالا به منظور تسهیل خرید شما و اینکه شما بتوانید با داشتن آگاهی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید، مقاله های متعددی را برای شما بارگذاری نموده است و مقاله ای که هم اکنون شما خواننده گرامی در حال خواندنش هستید، یکی از این مقاله هاست. میتوانید به مطالبی که توسط مجریان شرکت دیبافت کالا نوشته شده است، اعتماد نمایید.
ـ ارتباط با مشاورین دیبافت کالا
همه ما قبل از خرید میخواهیم تا به برخی از سؤالاتمان پاسخ داده شود. شرکت دیبافت کالا چاره این مشکل را اندیشیده است و شماره تلفن آقای مهندس خسروانی در بخش زیرین این مقاله درج شده است و میتوانید با ایشان تماس حاصل نمایید. آقای مهندس خسروانی، مدیر شرکت دیبافت است و با مدیریت درست خود توانسته است دیبافت کالا را پرچم دار عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا در کشور عزیزمان ایران نماید.

بررسی قیمت پارچه دورس لاکرا از شرکت دیبافت کالا

بررسی قیمت پارچه دورس لاکرا از شرکت دیبافت کالا

افراد در خرید عمده دقت زیادی به خرج میدهند، اما این را در نظر داشته باشید که شاید فروشنده ای وجود داشته باشد که منسوج ارزان تری را به شما ارائه دهد. به عنوان نمونه محصولات هیچ شرکتی به ارزانی دیبافت کالا نیست. این شرکت، محصولاتش را با پایین ترین قیمت ممکن برای فروش گذاشته است. در برخی موارد فروش ویژه یا همان فروش استثنایی این منسوجات شروع میشود و شما میتوانید در این مواقع این منسوجات را ارزان تر خریداری نمایید. به سایت دیبافت کالا سری بزنید و قیمت ها را مقایسه نمایید. امروزه شرکت های فروش گوناگونی در فضای مجازی گوگل هستند که این منسوجات را به صورت اینترنتی به فروش میرسانند. به سایت های مختلفی بروید و قیمت ها را مقایسه نمایید و در آخر با دیدن مناسب بودن قیمت منسوجات دیبافت کالا، خرید شما از ما خواهد بود.

شرکت عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا

 

شرکت عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا

شرکت های عرضه گوناگونی در سراسر ایران وجود دارند که این منسوجات را به دست خریداران میرسانند. این خریداران میتوانند واسطه بوده یا خود مردم باشند. لازم به ذکر است که شرکت دیبافت کالا منسوجاتش را فقط به صورت عمده به فروش میرساند و هیچ گونه فروش خرده ای ندارد. میتوان بیان کرد که فروشگاه دیبافت، بهترین مرکز عرضه پارچه دورس پنبه لاکرا است و بهترین و مرغوب ترین منسوجات را به مشتریانش عرضه میدارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما