عمده فروشی پارچه دورس بچگانه

پارچه یکی از مهم ترین نیازها برای کودکان است، همگی میدانیم که پارچه‌ دورس از برندهای معتبر در زمینه عرضه پارچه بچگانه است. عمده فروشی پارچه دورس بچگانه این محصول را با طرح های متنوع و رنگ ‌بندی های گوناگون به مشتریان خود عرضه میکنند و مشتریان این محصول با سلایق و خلق ‌و خوهایی متفاوت میتوانند این محصول را برای فرزندان خود خریداری کنند.
عمده‌ فروشی پارچه دورس بچگانه با بهره‌ گیری از قوی ترین کارشناسان و مشاوران فروش، همواره مشتریان خود را در زمینه خرید مناسب و کاربردی راهنمایی میکنند و به آنان پارچه هایی را که مناسب اخلاق و شخصیت کودکان شان است را معرفی کرده تا خریداران این محصول بتوانند پارچه های مورد پسند و نیاز خود را برای کودکان خریداری کرده و از آن برای تهیه لباس های پاییزی استفاده کنند؛ چرا که پارچه‌ دورس به‌ خاطر ضخامت خود، مناسب برای استفاده کودکان در فصل های سرد سال هستند.
عمده‌ فروشی پارچه دورس بچگانه، این محصول را به‌ صورت عمده و به روشی مستقیم به خریداران خود عرضه میکند که مشتریان میتوانند با مراجعه به این مراکز پارچه های مورد نیاز خود را به‌ صورت عمده و با حذف واسطه ‌ها خریداری کنند، چرا که وجود واسطه ‌ها همواره باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ‌ای دورس بهاره و کودکانه در بازار میشود که مشتریان میتوانند با خرید از مراکز و سایت های اینترنتی معتبر این مشکل را حل نمایند و محصولات خود را با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار و منصفانه خریداری نمایند.

شناخت خصوصیات پارچه دورس بچگانه

شناخت خصوصیات پارچه دورس بچگانه

اگر قصد خرید لباس برای کودک خود را دارید و نمیدانید که چه جنس پارچه ‌ای را برای این خرید انتخاب کنید پیشنهاد میدهم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که ویژگی ها و خصوصیات پارچه دورس بچگانه را برایتان بیان کنیم.
برای تنفس راحت بدن باید از پارچه هایی که حالت چسبندگی یا ضخامت بالایی را دارند استفاده نکنید. پارچه های نخ پنبه به‌ خاطر سبکی و راحتی خود یک گزینه بسیار مناسب برای لباس روزانه یا خواب کودکان است، چرا که این پارچه ها از الیاف طبیعی صددرصد پنبه با نخ های ریز و ظریف تولید شده اند و پنبه به‌ کار رفته در این پارچه ها به‌ دور از هرگونه مواد شیمیایی است. این پارچه مزایای فراوانی را دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.
۱_ کنترل رطوبت بدن: برخلاف الیاف مصنوعی پارچه های نخ پنبه به دلیل داشتن روزنه ‌های ریز، امکان تنفس راحتی را برای پوست بدن فراهم میکنند که این جریان هوا باعث جلوگیری از تجمع رطوبت روی پوست و بیماری های پوستی میشود.
۲_ عایق بودن: این پارچه ها با حفظ هوا در داخل خود برای استفاده در فصل زمستان و تابستان برای کودکان بسیار مناسب هستند.
۳_ ضدآلرژی و ضدحساسیت: برای کودکانی که پوست حساسی دارند این پارچه ها بسیار مناسب و کاربردی است چرا که هیچ‌ گونه تحریک‌ پذیری با پوست را ایجاد نمیکند .
۴_ نرم بودن و راحتی: این پارچه ها به‌ خاطر داشتن ظاهر نرم و لطیف و قابلیت کشسانی بالا برای لباس های زیر، بلوز و شلوارهای خانگی کودکان بسیار مناسب هستند.

معرفی انواع پارچه دورس

معرفی انواع پارچه دورس

پارچه دورس بچگانه یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده پارچه در بازار است که دارای انواع متفاوتی است و هر کدام از این انواع دارای خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود هستند؛که در زیر انواع پارچه های دورس را برای شما بیان کرده و ویژگی ها و کاربردهای آنها را توضیح میدهیم.
۱_ پارچه دورس ملانژ لاکرا: این پارچه به صورت دو نخ و سه نخ تولید میشود که پارچه دورس سه نخ لاکرا به خاطر این که ضخامت بیشتری از پارچه دورس دو نخ پنبه دارد، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. استفاده از جنس لاکرا در این گونه محصولات موجب شده‌ است که به پارچه قدرت کشسانی بالایی را بدهد.
۲_ پارچه دورس گلکسی: از این‌ گونه پارچه بیشتر برای تولید شلوارهای گرم و زمستانی که شلوارهای اسلش هم جزء آنها است استفاده میشود. پارچه دورس گلکسی پشت کجراه، نیز یکی از انواع پارچه های دورس است. این پارچه از پارچه های محبوب بافت مارت بوده و باکیفیتی مناسب تولید میشود.
۳_ پارچه ملانژ دورس اعلا: پارچه های دورس انواع مختلفی را دارند که با ترکیب شدن آن با جنس ها و نخ های متنوع، کاربرد پارچه ها نیز فرق میکند و بر روی کیفیت آنها تاثیر مستقیمی را میگذارد..
۴_ پارچه دورس پنبه‌ ای لاکرا: یکی از انواع مختلف پارچه های دورس نوع پنبه‌ ای آن است که با ترکیب لاکرا یک پارچه بی نظیر را میتوان به دست آورد. نوع دورس لاکرا دار از الیاف صددرصد پنبه تولید شده‌
۵_ پارچه دورس اسپان: این پارچه با نخ اسپان دوخته میشود، این پارچه ها معمولاً رطوبت را جذب نمیکنند و در صورت داشتن مقداری رطوبت و نم دار بودن آن را به خارج از بدن انتقال میدهند. این پارچه ها آب رفت بسیار کمی را دارند.
۶_ پارچه دورس ویسکوز: این پارچه ها از جنس ویسکوز هستند که بسیار نرم و لطیف است، اصلا چروک نمیشود و مانند روز اول استفاده، صاف و نرم باقی میماند.

هر آنچه که درباره پارچه دورس باید بدانیم

هر آنچه که درباره پارچه دورس باید بدانیم

در صنعت نساجی به نوع خاصی از پارچه ضخیم که به‌صورت گردبافت تولید میشود پارچه دورس گفته میشود. دورس نوعی پارچه ضخیم ‌تر بافته‌ شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به‌ صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولاً نخ های نگه دارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است. این پارچه ها کاربردهای پاییزه و زمستانی دارند. پارچه های دو نخ و سه نخ از رایج‌ ترین انواع پارچه های دورس در بازار هستند که برای تولید پارچه دورس بچگانه از هر گونه نخی میتوان استفاده کرد اما معمولاً برای پشت این پارچه ها از نخ پنبه استفاده میشود ولی در روی پارچه هیچ‌ گونه محدودیتی وجود ندارد.
یکی از ویژگی های بارز پارچه دورس بچگانه حفظ کیفیت اولیه با گذشت زمان است. در حقیقت استفاده از این پارچه در لباس های پاییزه و زمستان سبب میشود که افراد بدون نگرانی هودی، اسلش یا سوئیشرت خود را با تغییر فصل از کمد بیرون بیاورند و با خیال راحت آن را بپوشند. پارچه های دورس در رنگ های متنوعی موجود هستند و قابلیت چاپ طرح های مختلف بر روی پارچه بنا به سفارش و درخواست مشتری وجود دارد.

مراکز خرید پارچه دورس بچگانه

مراکز خرید این منسوج

یکی از مراکز خرید پارچه دورس بچگانه سایت های اینترنتی معتبر همچون سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت است که با عرضه بهترین و مرغوب ‌ترین پارچه های دورس در رنگ ‌بندی های متنوع و با طراحی های زیبا و قیمت های به صرفه و پایین ‌تر از نرخ بازار این محصول را عرضه میکنند تا خریدارانی که وقت کافی برای مراجعه حضوری را ندارند بتوانند به‌ صورت آنلاین و مجازی به این سایت های اینترنتی مراجعه کرده و فرآیند خرید خود را انجام بدهند.
شهرهای صنعتی و باستانی همچون اصفهان و قم، بازارها و مراکز خرید بسیار پررونق و فعالی را در زمینه عرضه پارچه دورس بچگانه دارند. عمده‌ فروشی پارچه دورس بچگانه، یکی از مراکز خرید پارچه دورس بچگانه به‌ صورت عمده و مستقیم است که محصولات خود را به‌ طور مستقیم از کارخانه به خریداران پارچه دورس بچگانه تحویل میدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما