فروشنده انواع پارچه ویسکوز اعلا

پارچه ها نقش مهمی در تولید لباس های مختلف اشخاص دارند. پارچه ها مدل های بسیار مختلف و متنوعی دارند. یکی از پارچه های جدید و تازه تولید شده، پارچه ویسکوز است. این پارچه از الیاف ساخته شده است و پایه طبیعی دارد. این پارچه ها در دوخت بسیاری از لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. فروشنده فروش انواع پارچه ویسکوز اعلا، بهترین پیشنهاد ها و نکات لازم را هنگام خرید مشتریان برای یک خرید خوب به آن ها عرضه می کنند.

فروشنده انواع پارچه ویسکوز اعلا

ویژگی های برتر پارچه ویسکوز پلی استر

ویژگی های برتر پارچه ویسکوز پلی استر پارچه ویسکوز پلی استر ویژگی ها و خصوصیت های زیادی دارند که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

۱) پارچه های ویسکوز پلی استر دارای انعطاف و ارتجاع بسیار کمی نسبت به مدل های طبیعی خود دارند. به این صورت که باعث می شود تن خور خشک تری نسبت به سایر پارچه ها داشته باشند و سبب شوند زود تر و تند تر از پارچه های دیگر چروک شوند. این پارچه ها به مقدار زیادی احتیاج به اتو دارند.

۲) این پارچه ها دارای ظاهری بسیار براق و صیقلی نسبت به سایر پارچه ها هستند. اما اگر این پارچه ها را شسته و به مرور زمان در آب گرم قرار بگیرند، کدر می شوند و شفافیت خود را از دست می دهند.

۳) پارچه های ویسکوز پلی استر جزء پارچه هایی هستند که تنفس قوی دارند و باعث می شود هوا گردش داشته باشد و سبب شود فرد احساس گرمی و گرفتگی نداشته باشد و مناسب فصل تابستان است.

۴) این پارچه ها الکتریسیته ایجاد نمی کند و این ویژگی بسیار مهم باعث می شود که برای دوخت لباس های راحتی خانگی مورد استفاده قرار بگیرند.

بازار خرید پارچه ویسکوز اعلا

بازار خرید پارچه ویسکوز اعلا در مرکز خرید پارچه ویسکوز، می توان انواع پارچه ها را با طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف در متراژ های جزئی و کلی خریداری کرد. قیمت نهایی این پارچه های ویسکوز اعلا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل این است که پارچه ها در چه متراژی خریداری می شوند. پارچه هایی که در مقیاس و مقدار انبوهی خریداری می شوند، نسبت به پارچه های کمتر و مقیاس کمتر، قیمت کمتری داشته و خرید آن ها به صرفه تر و بهتر خواهد بود.

عامل بعدی طرح و رنگ پارچه ها می باشد. پارچه هایی که دارای طرح های خاص و رنگ های شیک و منحصر به فرد باشند، نسبت به پارچه های معمولی و ساده و رنگ های خنثی قیمت بیشتری داشته و گران تر خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما