فروشگاه پارچه اسپان لاکرا | تولید عمده انواع پارچه در ایران

صنعت گران و تولید کنندگان داخلی ایران، انواع و اقسام پارچه را در حجم عمده و به شکل انبوهی تولید و در سرتاسر کشور توزیع می نمایند. این پارچه ها در مراکز پخش به شکل کلی و یا جزئی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. یک نمونه از این پارچه ها، پارچه پلی استری یا اسپان است. شما عزیزان اگر قصد خرید پارچه اسپان لاکرا یا سایر انواع پارچه آنغوره مورد نیاز خود را دارید، می توانید به یکی از شعب و نمایندگی های شرکت پخش یا فروشگاه پارچه اسپان لاکرا مراجعه کنید.

فروشگاه پارچه اسپان لاکرا | تولید عمده انواع پارچه در ایران

تولید کننده انواع پارچه های تریکو در ایران

تولید کننده انواع پارچه های تریکو در ایرانتولید انواع پارچه در ایران در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته است. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی در کشور و راه اندازی مراکز و کارگاه های تولید کننده پارچه و با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه ها، انواع مختلفی از پارچه های تریکو با رنگ و نقش های متنوع تولید شده و به طور گسترده در سطح بازار های مصرف توزیع می گردد.

شرکت ها و موسسات پخش و فروش پارچه اسپان یا پلی استری که نوعی از پارچه های تریکو هستند، این محصولات را به صورت کلی یا جزئی، با قیمت های مختلف بسته به نوع و حجم خرید مشتریان به آن ها ارائه می دهند. شما عزیزان می توانید برای آگاهی از قیمت پارچه اسپان و پارچه ترمه یا خرید پارچه ارزان به یکی از شعب این شرکت ها در سرتاسر کشور مراجعه کنید، یا با تلفن های بخش فروش آن ها به منظور سفارش تماس بگیرید.

در صورتی که بخواهید این اجناس را در حجم بسیار زیاد و انبوه به صورت یکجا خریداری کنید، خرید مستقیم از درب کارخانه تولیدی به صرفه ترین راه حل است. چرا که به این ترتیب می توانید محصول را از تولید به مصرف و با کمترین هزینه دریافت کنید.

مشخصات فنی پارچه اسپان لاکرا

مشخصات فنی پارچه اسپان لاکرا پارچه های اسپان لاکرا، به پارچه هایی گفته می شود که دارای یک سری خصوصیات و مشخصات فنی خاص هستند. اول از همه باید بدانید که اسپان نامی است که به الیاف پلی استری داده شده است و این دو با هم یکی می باشند. منشاء الیاف اسپان هم مواد پلیمری است و خصوصیاتی شبیه به پلاستیک دارند.
ویژگی دیگر پارچه های اسپان لاکرا، وجود الیاف لاکرا است. این الیاف باعث می شوند که پارچه های تولید شده حالت کشی داشته باشند و نرم و انعطاف پذیر گردند. همین مواد هستند که باعث می شوند این پارچه ها برای تولید لباس های ورزشی مناسب گردند.

با همین تعریف شما به راحتی می توانید دریابید که تیپ لاکرا چیست و پارچه ای که مواد لاکرا در آن بکار رفته باشد چه ویژگی دارد. لاکرا در تولید پارچه های گوناگونی که از الیاف صنعتی ساخته می شوند به کار می رود. از جمله پارچه فانریپ. این پارچه بیشتر برای تولید لباس های زنانه و بچه گانه مورد استفاده قرار می گیرد. برای آگاهی از قیمت پارچه فانریپ و خرید آن می توانید با مراکز پخش آن ها تماس بگیرید.

خرید عمده انواع پارچه ارزان قیمت

خرید عمده انواع پارچه ارزان قیمتمراجعه کردن به یکی از مراکز و فروشگاه های عمده فروشی پارچه، بهترین راه حل برای خرید انواع مدل های پارچه با قیمت و بهای ارزان است. افرادی که خریدار پارچه کیلویی و کلی هستند در این موسسات می توانند متریال و مواد اولیه مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند. اما چطور می توان به این فروشگاه ها دسترسی پیدا کرد؟

عمدتا در هر استان و شهرستانی یک واحد عرضه و فروش عمده پارچه وجود دارد. شرکت های پخش کننده برای عرضه محصولات خود در تمامی نقاط کشور اقدام به راه اندازی شعب و نمایندگی های فعال در سرتاسر ایران کرده اند که شما به راحتی می توانید به آن ها دستیابی داشته باشید.
اما اکر مراجعه حضوری به این مکان ها برایتان مشکل است، برقراری تماس تلفنی و یا سفارش اینترنتی پارچه می تواند یک راه کار خوب و آسان برای رفع نیاز  شما باشد.

لیست قیمت روز پارچه طرحدار ژاکارد

لیست قیمت روز پارچه طرحدار ژاکارد پارچه های ژاکارد، از الیاف و نخ های متنوعی مانند پنبه، کتان، ابریشم که ایلاف طبیعی هستند و یا الیاف مصنوعی و پلیمری مانند نخ های پلی استری، توسط دستگاه های پیشرفته ای بافته می شوند. ویژگی اصلی این نوع پارچه ها این است که، طرح و نقش را بعد از بافت روی آن چاپ نمی کنند، بلکه طرح مورد نظر در زمان ریسیدن نخ ها در پارچه ایجاد می گردد و به نوعی در آن بافته می شود و پارچه طرحدار با رنگ آمیزی تولید نمی گردد.
همین مسئله باعث می گردد که پارچه ثبات رنگ و دوام و استحکام خیلی زیادی داشته باشد و در اثر شستشو نقش و رنگ آن از بین نرود. همچنین این محصولات می توانند به صورت دورو تولید گردند و هر دو طرف آن ها طرح دار باشد.

نوعی از این پارچه ها که با الیاف پنبه ای تولید می گردند، نخی نام دارند. برای آگاهی از آخرین و به روز ترین لیست قیمت پارچه نخی، می توانید به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی بپردازید یا با شرکت های پخش و فروش آن ها تماس برقرار سازید.

فروش عمده پارچه تریکو کشی به صورت کیلویی

فروش عمده پارچه تریکو کشی به صورت کیلوییمدل های مختلفی از پارچه های تریکو در بازار وجود دارد. از جمله:

  • پارچه تریکو نخی (پارچه تریکو پنبه ای)
  • پارچه تریکو کشی (پارچه تریکو لاکرا)

در تولید پارچه تریکو نخی، از الیاف طبیعی و گیاهی پنبه استفاده می شود و در تولید پارچه تریکو کشی از الیاف لاکرا. مراکز و مراجع اصلی پخش کننده این محصولات، آن ها را از کارگاه های ریسندگی دریافت می کنند و به صورت عمده و کیلویی به فروش می رسانند. فروش پارچه کیلویی باعث می شود نرخ آن تا حد زیادی کاهش یابد.

این مراکز علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات کارگاه ها و کارخانجات داخلی را عرضه می کنند، به فروش پارچه خارجی و وارداتی هم می پردازند و آن ها را با قیمت مناسب و در حجم کلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. بنابراین این واحد ها بهترین محل برای خرید پارچه تریو هستند.

عرضه انواع پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

عرضه انواع پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکراملانژ نامی است که به خصوصیات رنگی و طرح پارچه اتلاق می شود و این ویژگی ها را در بر می گیرد و هیچ ارتباطی به جنس و مواد بکار رفته در تولید آن ندارد. در واقع وقتی می گوییم پارچه ملانژ، منظور ما نوع الیاف و نخ های آن و یا خواص ظاهری و کشسانی پارچه نیست، بلکه فقط به رنگرزی آن اشاره می کنیم.

پارچه ملانژ می تواند یکرو یا دورو باشد. یعنی یک سمت آن رنگ شده باشد یا هر دو طرف آن. پارچه های تیپ لاکرا نیز، پارچه هایی هستند که در ریسیدن آن ها از نخ های لاکرا اسفاده شده است. نخ لاکرا باعث می شود که پارچه حالت کشی پیدا کند.

شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و معتبر در سراسر کشور، به عرضه و فروش عمده انواع گوناگون این پارچه ها با قیمت های متفاوت می پردازند. وقتی مصرف کننده اقدام به خرید کلی محصول بنماید، مسلما قیمت و بهای کالا شکسته شده و با نرخ تولیدی به او ارائه داده می شود و به این ترتیب کمترین میزان سود برای آن در نظر گرفته خواهد شد. که این مسئله برای خریدار صرفه اقتصادی بسیار زیادی خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایرانتولید کنندگان و توزیع کنندگان پارچه در ایران به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و سریعتر به تمام مصرف کنندگان و مستریان در سطح وسیع و گسترده اقدام به راه اندازی فروشگاه های آنلاین و فروش اینترنتی پارچه در بستر فضای مجازی نموده اند.
با بکار گیری این وب سایت ها می توانید انواع پارچه را مشاهده کرده، اطلاعات مربوط به تولید کننده، روش ساخت و الیاف بکار رفته در آن را بررسی و مطالعه کنید و بسته به نیاز و مصرف خود پارچه مورد نظر را در هر متراژ و اندازه ای که می خواهید خریداری نمایید.

این کار باعث شده است که افراد برای سفارش و خرید پارچه از هر جای کشور و یا دنیا هیچ محدودیت و مشکلی نداشته باشند. در این سایت ها فقط کافی است که سفارش خرید مربوطه را به همراه آدرس خود ثبت کنید. شرکت پخش محصول درخواستی را توسط پست برای شما ارسال خواهد کرد و شما آن را به راحتی تحویل می گیرید.
به این ترتیب امر خرید و فروش در کمترین زمان ممکن، با بیشترین سرعت و سهولت انجام می پذیرد و شما هیچ احتیاجی به خروج از منازل خود و صرف وقت و انرژی برای یافتن کالا و خرید نخواهید داشت.

فروشنده پارچه تریکو ویسکوز کشی

فروشنده پارچه تریکو ویسکوز کشی پارچه های تریکو که با استفاده از نخ ویسکوز تولید می شوند، یک نوع پارچه بسیار منعطف هستند که حالت کشی و ارتجاعی زیادی دارند. به این پارچه ها تیپ لاکرا گفته می شود و دلیل آن نیز همان خاصیت کشسانی محصول است.
الیاف ویسکوز یکی از الیاف طبیعی هستند که از مواد و مولکول های سلولزی و گیاهی بدست می آیند. پارچه هایی که با این نخ ها بافته می شوند بسیار نرم و لطیف هستند و از آن ها در دوخت لباس های زیر و لباس های نوزادی استفاده می شود.

مراکز عرضه کننده و فروشنده پارچه، انواع مختلفی از این پارچه ها، در طرح ها و رنگ های متنوع و جنس های گوناگون را به مشتریان ارائه می دهند و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نوع مصرف خود یکی را برای خرید برگزینند. این پارچه ها با توجه به مواد و متریال به کار رفته در تولید به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله:

  • پارچه ویسکوز با نخ پلی استری
  • پارچه ویسکوز با نخ لاکرا
  • پارچه ویسکوز با نخ پنبه ای
  • پارچه ویسکوز با نخ لاکرا و پلی استر

کارخانه پارچه تریکو کشی برای شلوار

کارخانه پارچه تریکو کشی برای شلوارامروزه پارچه های تریکو مصارف بسیار زیادی در تولید و دوخت لباس های مختلف از جمله تیشرت، شلوار، لباس زیر و … دارند. کارخانه های تولید کننده لباس، نوع کشی این پارچه ها را در حجم عمده، به صورت کیلویی و انبوه برای تولید شلوار های خانگی، گرم کن و ورزشی خریداری می کند.
این روش خرید برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان بسیار به صرفه تر است. چون باعث می شود هزینه مربوط به مواد اولیه تا حد زیادی کاهش یابد. وقتی خرید مواد ساخت محصولات ارزان تر تمام شود، قیمت نهایی محصول نیز کاهش می یابد و این هم به نفع تولید کنندگان است و هم مصرف کنندگان.
چرا که وقتی محصول مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب تری عرضه شود، مشتریان راحت تر می توانند خرید کنند و کالا سریع تر به فروش می رسد و برای مدت زمان طولانی در انبار ها باقی نمی ماند و چرخ تولید کارخانه ها نیز از کار نمی افتد.

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

عرضه مستقیم پارچه اسپان باندمراکز و نمایندگی های فروش پارچه اسپان باند، محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف عرضه می کنند. یعنی برای خرید بار به درب کارخانجات ریسندگی می روند و آن را از تولید کننده دریافت می کنند. این عمل باعث می شود که کمترین نرخ برای خرید پرداخت شود.
سپس این مراکز محصول را به صورت  عمده یا جزئی به مشتریان خود ارائه می دهند. فروشندگان پارچه، آن ها را در حجم زیاد و کلی، به شکل توپی خریداری می کنند و در فروشگاه ها به صورت جزئی و متری به فروش می رسانند.

حال اگر کالا یک بار توسط دلال و خرده فروش از مراکز عمده فروشی خریداری شود، سپس در اختیار فروشنده و صاحب فروشگاه قرار گیرد و نهایتا به دست مصرف کننده برسد، در نظر بگیرید که هربار با افزودن چند درصد سود به نرخ پارچه، قیمت نهایی آن چند برابر خواهد شد.

پارچه لاکرا چیست؟

پارچه لاکرا چیست؟پارچه لاکرا چیست؟

برای دانستن این موضوع باید ابتدا درباره الیاف لاکرا مختصر توضیحی ارائه گردد. این الیاف از موادی ساخته شده اند که به آن ها حالت کشی می بخشد. وجود آن ها در داخل پارچه باعث می شود پارچه ها خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پیدا کنند.

شما مصرف کننده گرامی برای آگاهی از قیمت پارچه لاکرا و خرید و سفارش آن می توانید به سراغ وب سایت های آنلاین عرضه کننده این محصولات در بستر فضای مجازی بروید.

بایگانی فروش انواع پارچه های گردباف

بایگانی فروش انواع پارچه های گردبافپارچه های گردباف مدل ها و انواع گوناگونی دارند. این محصولات که نسل جدیدی از پارچه ها هستند، از مواد و نخ های مختلفی تولید می گردند. از جمله پلی امید و پلی استر. پارچه های پلی استری خیلی نرم و سبک هستند و از آن ها در تولید ملحفه و بالش استفاده می شود.

پارچه های پلی امید نیز به علت قابلیت کشسانی خیلی زیادی که دارند، در دوخت لباس های ورزشی، شنا، اسکی و … مورد استفاده قرار می گیرند. تولید پارچه پلی استر و پلی امید در داخل کشور، تحولی عظیم در صنعت لباس و پوشاک ایرانی محسوب می شود و باعث شده این تولیدات تنوع بسیاری پیدا کنند.

برای سفارش و خرید پارچه پلی امید و یا پلی استری، می توانید به سراغ مراکز عرضه کننده و یا فروشگاه های پارچه در سطح شهر خود بروید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما