فروشگاه پارچه ویسکوز کشی مانتویی

یکی از محبوب ترین پارچه هایی که با استفاده از آن مانتو دوخته می شود، پارچه ویسکوز کشی است. این پارچه به دلیل داشتن کیفیت بالا، راحتی زیاد و همچنین کشی بودن، بهترین و مناسب ترین گزینه برای دوخت انواع مانتو می باشد.  برای خرید این محصول بهترین و مناسب ترین راه مراجعه به سایت فروشگاه پارچه ویسکوز کشی مانتویی می باشد. با مراجعه به این فروشگاه می توان این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری کرد. 

فروشگاه پارچه ویسکوز کشی مانتویی

اطلاعاتی درباره انواع پارچه ویسکوز

اطلاعاتی درباره انواع پارچه ویسکوز

بسیاری از ما به ویژه خانم ها بدون شک نام پارچه ویسکوز را شنیده ایم. از این پارچه امروزه برای دوخت انواع مانتوهای زیبا و شکیل استفاده می شود. پارچه ویسکوز پارچه ای است که با استفاده از الیاف مناسب تولید می شود. برای تولید الیاف این محصول معمولا از الوار درختان، تفاله نیشکر، کاه برنج و یا گندم استفاده می شود.
این مواد در طی مراحل مختلف به صورت خمیر در می آیند و درصد ناخالصی آن بسیار کاهش می یابد. سپس با استفاده از رشته ساز و استخر انعقاد آنها را به صورت الیاف در می آورند. 
کیفیت این محصول به ویژه پارچه ویسکوز ریون بسیار بالاست. با وجود این که پارچه های تولید شده از الیاف مصنوعی در اغلب موارد کیفیت پایینی دارند. با این وجود کیفیت بالا، قیمت آن ارزان تر و مناسب ترین می باشد. چرا که الیاف استفاده شده در این محصول، الیافی می باشند که معمولا در همه گیاهان به عنوان یک ماده شیمیایی وجود دارد. استحکام الیاف بکار رفته در این محصول امروزه بر اساس مطالعات و تحقیقاتی که انجام شده است، بسیار بالا رفته است. 
از دیگر ویژگی ها و مشخصه هایی که این محصول دارد، خاصیت جذب رطوبت و همچنین رنگ پذیری بالای آن می باشد. در حالت معمولی پارچه ویسکوز ۱۲ درصد جذب رطوبت دارد. جذب رطوبت پارچه ویسکوز از پنبه بیشتر است و به همین دلیل چروک پذیری کمتری دارد. با توجه به این ویژگی ها و مشخصات می توان گفت که پارچه ویسکوز از جمله پارچه هایی است که محبوب خانم ها می باشد و بسیاری از خانم ها علاقه مند به خرید و استفاده از مانتوهایی می باشند که از این پارچه دوخته شده است. 

عرضه مستقیم پارچه ویسکوز ریون کشی

عرضه مستقیم پارچه ویسکوز ریون کشی

به دلیل ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصول دارد و افزایش روز به روز طرفداران و مشتریان آن می توان گفت که بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق و گسترده می باشد.

از این رو، این محصول به صورت مستقیم برای فروش به بازار عرضه می شود. عرضه پارچه ویسکوز به صورت مستقیم به بازار سبب کاهش قیمت ها شده و بهترین و مناسب ترین فرصت برای خریداران و مشتریان این محصول برای خرید آن است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما