فروش عمده پارچه دورس پنبه ای

امروزه برند پارچه دورس از معتبر ترین برندها است و به یکی از پرفروش‌ ترین پارچه ها در بازار تبدیل شده است به‌ طوری‌ که فروش عمده پارچه دورس پنبه ای همواره با استقبال فراوان خریداران روبرو شده‌ است. فروشندگان پارچه دورس پنبه ای این محصول را به‌ صورت عمده به خریداران خود در اقصا نقاط کشور حتی در دور افتاده ترین شهرها نیز عرضه میکنند.
چندین عامل در تعیین قیمت نهایی و فروش عمده پارچه دورس پنبه ای مؤثر هستند که از مهم ترین آنها میتوان به تغییرات نرخ ارز و ایجاد تورم در کشور اشاره کرد که قیمت محصول را دچار تغییر و نوسان کرده‌ است که شما میتوانید با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش پارچه از ارزان ترین و منصفانه ترین قیمت ها در این زمینه بهره‌ مند شوید.
فروش عمده پارچه دورس پنبه ای علاوه‌ بر ایران، در کشورهای خارجی دیگر نیز همچون عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای عربی و حتی برخی از کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی نیز انجام میشود و توانسته که علاوه‌ بر انحصار بازار داخلی، بازار کشورهای خارجی را نیز به دست بیاورد و بتواند به یکی از معتبرترین محصولات در این کشورها تبدیل شود به‌ طوری‌ که برند پارچه دورس پنبه ای به یکی از درجه یک ترین برندها در بازارهای این کشورها تبدیل‌ شده است.
پارچه دورس پنبه ای در زمینه عرضه و فروش عمده به‌ صورت رنگ هایی متفاوت با طرح های گوناگونی به مشتریان ارائه میشود تا تمامی خریداران با سلایق و فرهنگ های متفاوت بتوانند پارچه های مورد نیاز خود را خریداری کنند و این محصول میتواند سلایق تمامی مردم را پوشش بدهد، چرا که یکی از رازهای موفقیت در فروش عمده محصولی مانند پارچه، عرضه و فروش این محصول در رنگ های متنوع و گوناگون است.

معرفی انواع پارچه دورس

معرفی انواع پارچه دورس

پارچه‌ یکی از ضروری ‌ترین نیازهای انسان در طول تاریخ بوده‌ است و برندهای گوناگونی در زمینه عرضه و فروش پارچه مشغول به فعالیت هستند که از معروف ترین آنها پارچه دورس است که مدل های متنوعی را دارد. مدل های متفاوت پارچه دورس از نخه ای متفاوتی تشکیل‌ شده ‌اند. اگر قصد خرید و آشنا شدن با پارچه دورس را دارید و با مدل های متنوع آن آشنایی ندارید، پیشنهاد میدهم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع پارچه های درشت با ویژگی ‌ها و خصوصیات متناسب با هر یک از انواع این پارچه ها آشنا کنیم.
۱_ پارچه دورس گلکسی: از این پارچه بیشتر برای تولید شلوارهای گرم و زمستانی که شلوارهای اسلش هم جزء آنها است استفاده میشود. پارچه دورس گلکسی پشت کجراه، نیز یکی از انواع پارچه های دورس است. این پارچه از پارچه های محبوب بافت مارت بوده و باکیفیت مناسبی تولید میشود. پشت پارچه دورس گلکسی پشت کجراه همانطور که از نامش مشخص است به‌ صورت خطوط کج است. این پارچه در رنگ های مختلفی بنا بر سفارش یا خواسته مشتری تولید میشود و مناسب برای استفاده پوشاک ورزشی، انواع تی‌شرت و شلوار اسلش است.

معرفی انواع پارچه دورس
۲_ پارچه دورس اسپان: در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از اسپان همان پلی استر و نام دیگر پارچه اسپان است. این پارچه با نخ اسپان دوخته میشود. این پارچه ها با نخ اسپان دوخته میشوند که معمولاً رطوبت را جذب نمیکنند. پارچه دورس اسپان آب رفت بسیار کمی را دارد و این یکی از ویژگی‌ های مثبتی است که تولید کنندگان و مراکز فروش پارچه دورس اسپان آن را به خریداران خود تاکید و توصیه میکنند.
۳_ پارچه دورس پنبه ای: یکی از مرغوبت رین پارچه های موجود در بازار است که بیشتر مواد تشکیل‌ دهنده آن از جنس الیاف صد در صد پنبه و طبیعی است که خاصیت نرمی و لطافت زیادی را به پارچه های دورس پنبه میدهد. این پارچه ها هیچ‌ گونه حساسیتی را برای مصرف‌ کنندگان خود ایجاد نمیکنند. از این پارچه در تهیه سوئیشرت های دکمه ای و زیپ دار استفاده میشود.
۴_ پارچه دورس ملانژ دو نخ لاکرا: پارچه دورس دو نخ لاکرا، توسط شرکت های مختلفی در ایران عرضه میشود. استفاده از جنس لاکرا در این محصولات سبب شده است که به پارچه خاصیت کشسانی بالایی را بدهد. اینگونه از پارچه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند از جمله اینکه این پارچه ها در طرح و رنگ های مختلفی تولید میشوند و در تولید این نوع از پارچه، از نخ های متفاوتی مثل پلی استر، لاکرا، پنبه و… استفاده میشود.

 نحوه تولید پارچه دورس پنبه ای
نحوه تولید پارچه دورس پنبه ای

پارچه یکی از نیازهای ضروری انسان‌ در تمام دوران ها بوده‌ است و انسان های اولیه از پوست حیوانات به‌ عنوان لباس و پوششی برای خود استفاده میکردند. اما امروزه با پیشرفته شدن دستگاه ‌های نساجی و ماشین آلات صنعتی همه‌ روزه قابلیت های جدیدی به انواع پارچه ها اضافه میشود.
یکی از پارچه هایی که تمامی ویژگی های خوب و خواص شگفت ‌انگیز را دارا است، پارچه دورس پنبه ای است که با استفاده از الیاف طبیعی پنبه تولید شده‌ است و تمامی مراحل اصلی مانند رنگ رزی و مرحله تکمیلی با دقت و توجه زیاد تولید کنندگان بر روی این پارچه انجام‌ شده است. تولید کنندگان اکثر پارچه ها از جمله پارچه دورس پنبه ای از سه مرحله اصلی برای تولید و بافت این پارچه استفاده میکنند که در زیر آنها را به‌طور کامل توضیح خواهیم داد.
۱_ در هم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه ها از در هم فرو رفتن الیاف به وجود می ‌آیند. برای تولید این پارچه ها نیازی به تولید نخ نیست. پارچه های نمدی مانند فوتر با این روش تولید میشوند. امکان آب رفت پارچه ها بسیار زیاد است، کیفیت پارچه ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.

 نحوه تولید پارچه دورس پنبه ای
۲_ بافندگی: بیشتر پارچه های موجود در بازار از جمله بیشتر پارچه های تریکو و دروس با روش بافندگی تولید میشوند. برای تولید این پارچه ها ابتدا باید از الیاف، نخ تهیه شود، کیفیت پارچه های تولید شده در این روش به نوع نخ ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد. هر چه که نخ های پارچه ظریف ‌تر و بافت آن ریز تر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری برخوردار میشود. معمولا چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه استفاده میشود که عبارت ‌اند از بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن.
۳_ گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه نخ ها با سلسله گیره و زنجیر به یکدیگر متصل میشوند و پارچه‌ کشباف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کشباف برای تولید کنندگان لباس اهمیت زیادی را دارد در واقع میزان ریز بافتی اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند و هر چه که میزان ریز بافتی یک پارچه بیشتر باشد، کیفیت آن پارچه نیز بیشتر است.
باید بدانیم که کشبافی به دو روش کشبافی تاری و کشبافی پودی انجام میشود که در روش کشبافی تاری پارچه دورس به روش کشبافی تاری تولید میشود و سطح پارچه صاف است و بافت ظریفی را دارد. اما کشبافی پودی در زمینه تولید ژرسه و کشباف پلوور فعال است و تنوع زیادی را دارا است.

ویژگی بهترین پارچه دورس پنبه ای

ویژگی بهترین پارچه دورس پنبه ای

پارچه‌ دورس پنبه ای یکی از مرغوب ‌ترین و پرفروش‌ ترین انواع پارچه دورس است. پارچه‌ دورس پنبه ای جنس و کیفیت خوبی را دارد چرا که مواد تشکیل دهنده آن، از جنس مقادیر بیشتری از الیاف طبیعی پنبه و مقداری ویسکوز است که لطافت و نرمی فوق ‌العاده ‌ای را به جنس پارچه میدهد. طوری که شما با اولین لمس پارچه دورس متوجه این نرمی و لطافت فوق‌ العاده این جنس از پارچه خواهید شد. پارچه دورس پنبه ای به‌ خاطر طبیعی بودن خود از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی همچون اگزما، سوزش، خارش و آلرژی در خریداران این محصول جلوگیری میکند و خریداران میتوانند، با خرید خیال راحت از این پارچه استفاده کنند و مطمئن باشند که با استفاده از لباس هایی که از جنس پارچه دورس پنبه ای هستند هیچ‌ گونه مشکل و ناراحتی پوستی را نخواهند داشت.
پارچه دورس پنبه ای، قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و انواع شوینده‌ ها را دارد و به دلیل کیفیت بالای خود پس‌ از شست و شو رنگ خود را از دست نمیدهد و خاصیت ثبات رنگ را دارد. همچنین این پارچه چروک نمیشود، نیازی به اتو کشی ندارد و مانند روز اول استفاده صاف و لطیف باقی میماند و شما سالیان سال میتوانید از این پارچه استفاده کنید، چرا که این پارچه دوام و مقاومت بالایی را دارد و در صورت استفاده و نگه داری مناسب از این جنس لباس ها میتوانید برای همیشه آنها را تازه و زیبا نگه دارید.

ویژگی بهترین پارچه دورس پنبه ای
پارچه دورس پنبه ای دارای خاصیت بی نظیری از جمله دوام و مقاومت بالا در برابر سرما است و برای استفاده در روزهای سرد زمستانی از آن پارچه میتوان، انواع لباس های گرم و راحت را تهیه کرد. از این پارچه معمولاً برای دوخت سوئیشرت مردانه و بچگانه، شلوار ورزشی و انواع لباس ورزشی استفاده میشود که برای تهیه این پارچه میتوانید به مراکز فروش عمده پارچه دورس پنبه ای مراجعه کنید و پارچه مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری کنید.
پارچه دورس کرکی پنبه ای نیز یکی از انواع پارچه های پنبه ای است که از دو لایه پارچه تشکیل‌ شده است، که لایه پشت این پارچه به‌ صورت کرکی است. این پارچه دارای حالت پشمی وپنبه ای است که حس گرمایی مطلوب را برای فرد ایجاد میکند و تنوع رنگی زیادی را نیز دارد.
لازم به ذکر است که پارچه دورس کرکی پنبه ای، گرمایی متوسط و مطلوب را تولید میکند و برای تولید انواع لباس پاییزی، انواع شلوار اسلش و انواع هودی های مردانه و زنانه مناسب است. باید بدانیم که پارچه دورس کرکی پنبه ای نیز به مقدار زیادی در مراکز فروش عمده پارچه دورس پنبه ای موجود است و خریداران این محصول میتوانند به‌ راحتی این کالا را از این مراکز تهیه کنند.

خرید مستقیم پارچه دورس پنبه ای

خرید مستقیم پارچه دورس پنبه ای

عرضه‌ کنندگان پارچه دورس پنبه ای، روش های آسان و به صرفه ای را برای خرید این کالا در مقابل خریداران خود قرار داده ‌اند. یکی از راه‌ های تهیه این محصول، خرید به‌ صورت عمده و مستقیم از مراکز معتبر و نمایندگی های کارخانجات است. برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند، خرید به‌ صورت آنلاین و مجازی یکی از راه‌ های خرید مستقیم پارچه دورس پنبه ای است که شما با ورود به این سایت ها با دنیای متنوعی از انواع پارچه ها رو به‌ رو میشوید و میتوانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی منصفانه و پایین‌ تر از نرخ بازار خریداری کنید.
سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش عمده پارچه دورس پنبه ای به‌ صورت مستقیم و عمده است که با دارا بودن مجرب ترین تیم فروش و کارشناسان و مشاوران خبره میتوانند مشتریان خود را در زمینه خرید مناسب و به‌ صرفه هدایت و راهنمایی کنند. مشتریان با خرید از شرکت نساجی دیبافت تجربه‌ خرید راحت و مناسب را خواهند داشت. خرید مستقیم از سایت های اینترنتی فواید زیادی را دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

خرید مستقیم پارچه دورس پنبه ای
۱_ تنوع بالای محصولات از جهت کیفیت و برند پارچه
۲_ امکان مطالعه ویژگی های کامل پارچه
۳_ امکان کسب مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی و کسب آگاهی از مدل های مختلفی از محصولات عرضه ‌شده
۴_ ارسال سریع و بدون وقفه محصولاتی که از پیش ثبت و خریداری شده ‌اند

درآخر لازم است بدانیم که شهر اصفهان که از عرضه‌ کنندگان بزرگ پارچه های دورس است و بازار فروش عمده پارچه دورس پنبه ای، در این شهر بسیار گسترده و پر رونق است، یکی از مراکز فروش پارچه دورس پنبه ای است و به‌خاطر اینکه بیشتر تولید کنندگان پارچه در شهر اصفهان قرار دارند، این پارچه به پارچه دورس اصفهان نیز شهرت یافته‌ است. اما پیشنهاد ما همواره به خریداران و افرادی که وقت کافی ندارند مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر فروش پارچه است که مرغوب‌ ترین کالاها را با کمترین قیمت عرضه میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما