فروش پارچه دورس خارخورده

با پیشرفت علم و صنعت و استفاده از فناوری های جدید، امروزه شاهد انواع و اقسام طرح ها و رنگ های پارچه ها در بازار هستیم. پارچه دورس خارخورده یکی از پارچه های محبوب موجود در بازار بوده که فروش این نوع پارچه به صورت اینترنتی توسط مراکز فروش آن انجام میشود. شرکت بزرگ دیبافت با فروش پارچه دورس خارخورده به صورت آنلاین به دلیل آسان کردن خرید، جلوگیری از هدر رفتن وقت و با قیمت پیشنهادی مناسب که به خریداران میدهد، گزینه خرید عالی برای شما مشتریان عزیز است.
مرکز فروش پارچه دورس خارخورده به صورت روش اینترنتی و فروش آنلاین به دلیل این که مستقیم منسوجاتش را از تولیدکنندگان دریافت میکند با حذف واسطه ها در این میان سبب شده است که قیمت کالاها برای خریداران گرامی مناسب تر و به صرفه تر باشد و همین امر باعث میشود که از این شرکت به عنوان یکی از بهترین مراکز بازرگانی یاد شود.

مهم ترین ویژگی پارچه دورس خارخورده

مهم ترین ویژگی پارچه دورس خارخورده

پارچه دورس خارخورده یکی از انواع پارچه های زمستانی بوده که اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی این پارچه بپردازیم، میتوانیم به ضخیم بودن آن اشاره کنیم. به دلیل ضخامت بالایی که دارد گزینه مناسبی برای تولید البسه های زمستانی مانند سویشرت و شلوار و لباس های ورزشی است. چون در تولید آن از الیاف پنبه و پلی استر بهره برده اند، این پارچه مقاومت بالایی نیز دارد. با فرا رسیدن فصل های سرد سال، بازار فروش این پارچه نیز گرم تر شده و تجار زیادی اشتیاق به فروش پارچه دورس خارخورده پیدا میکنند.
با توجه به الیافی که در تولید این پارچه استفاده شده است، طول عمر این محصول بالا بوده و هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند.

اطلاعاتی درباره پارچه دورس خارخورده

اطلاعاتی درباره پارچه دورس خارخورده

شاید به گوش شما خورده باشد که برخی از افراد به بعضی از لباس ها و بلوزها دورس میگویند. در حالی که چنین نیست. دورس تنها پارچه ضخیم است که با ماشین های گردباف بافته شده است. سطح این پارچه ضخیم و پشت آن نیز به صورت تارهای نخ است که متداول ترین این پارچه ها به صورت دو نخ و سه نخ در بازار به فروش میرسند.
پارچه دورس خارخورده جزو پارچه های گرم به شمار میرود و در تولید لباس های زمستانه و پاییزه، سویشرت و شلوار بچگانه و بزرگسال و همچنین لباس های ورزشی از جمله گرمکن ورزشی از این پارچه استفاده میشود. افرادی که در تمام روزهای سال پیاده روی و ورزش را جزو برنامه روزانه خود قرار میدهند، میتوانند با خرید لباس های ورزشی که از این نوع پارچه تهیه شده اند، در روزهای سرد سال نیز مانند سایر روزها با پیاده روی در فضای باز از اوقات خود لذت ببرند و از برنامه ورزشی خود عقب نمانند، زیرا تولیداتی که با این پارچه صورت میگیرد، عایق خوبی در برابر سرمای سوزناک فصل زمستان است.
مواد تشکیل دهنده این محصول حدوداً سی درصد از پنبه و هفتاد درصد از پلی استر است که این پارچه ها به دلیل ضخیم و محکم بودن مصارف بالایی در نیمه دوم سال دارند.
فروش این پارچه از طریق مراکز بازرگانی مختلفی صورت میگیرد که انتخاب درست ترین مرکز بازرگانی برای خرید میتواند هم هزینه های اضافی را کاهش دهد و هم باعث این میشود که شما کالایی اصل و باکیفیت را در مدت زمان کم با قیمت مناسب بتوانید تهیه کنید.

تشخیص جنس پارچه دورس خارخورده

تشخیص جنس پارچه دورس خارخورده

قبل از هر خریدی بهتر است که اطلاعاتی در مورد آن محصول داشته باشید تا بهترین خرید را بتوانید مناسب با بودجه خود انجام دهید.
حتماً شما هم با این صحنه مواجه شده اید که بسیاری از افراد با لمس پارچه متوجه اصل و تقلبی بودن آن میشوند و با لمس و نگاه کردن به آن میفهمند که آیا رنگ این پارچه در هنگام شست و شو از بین میرود یا ثابت میماند.
برای تشخیص جنس پارچه دورس خارخورده میتوانید آن را لمس کنید، چرا که این پارچه ضخامت بالایی دارد و شما با دست زدن به آن میتوانید به این موضوع پی ببرید. پشت این پارچه نیز دارای تارهای نخ بوده و قابل رؤیت است. این پارچه ضد چروک بوده و شما اگر یک طرف این پارچه را کمی با دستتان مچاله کنید و سپس باز کنید، خواهید دید که این پارچه چروک نمیشود. رنگ این محصول نیز ثابت است و با شست و شوی زیاد زیبایی خود را همچنان حفظ میکند.
با نزدیک شدن به فصل های سرد سال، تجاری که میخواهند برای فروش این پارچه فعالیت نمایند، اگر خرید خود را از شرکت های عرضه معتبر این محصول انجام دهند، میتوانند از این راه سود زیادی را نصیب خود بکنند.

مرکز توزیع پارچه دورس خارخورده

مرکز توزیع این منسوج

مراکز توزیع زیادی در کشورمان برای فروش پارچه دورس خارخورده اقدام کرده اند که هر کدام از این مراکز قیمت های متفاوتی نسبت به دیگری دارند. همه به دنبال خرید محصولاتی هستند که هم کیفیت مطلوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. شرکت دیبافت یکی از مراکز فروشی است که دارای این ویژگی ها است. این شرکت با در نظر گرفتن رضایت خریداران خود، با توجه به قیمت های مناسبی که ارائه میدهد، گزینه خرید عالی برای تجار گرامی و سایر خریداران محترم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما