فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی عمده | کارخانه تولید انواع پارچه

فروش پارچه فلامنت عمده ورزشی، توسط پخش کننده‌ها و توزیع کننده‌ها در مراکز و نمایندگی های تولید کننده گان این محصولات در سراسر کشور برای فروش و دسترسی راحت به مشتریان عرضه می‌گردد. قیمت محصولاتی که تولیدی‌ها به صورت عمده خریداری می‌کنند بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین می‌توانند در نهایت محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب تری به دست مشتری برسانند. پارچه‌های فلامنت سوزنی دارای کاربرد‌های متفاتی است. سپس در تولید انواع البسه، پرده و لباس‌های بیمارستانی استفاده می شوند. هرچند این نوع پارچه دارای تنوع بسیار زیادی دارد. چراکه از نظر طرح، رنگ، عرض و غیره می باشد.

فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی عمده | کارخانه تولید انواع پارچه

مرکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت ورزشی

 

مراکز و نمایندگی‌های عرضه کننده، نیز انواع پارچه فلامنت ورزشی یکی از مراکزی در سرتاسر کشور هستند. نیز شما به راحتی می‌توانید پارچه مورد نیاز خود را برای مصارف خانگی، تولیدی و صنعتی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه چه به صورت عمده و چه به صورت متراژی خریداری نماید.

پارچه تریکو فلامنت یکی از جمله پارچه های پرکاربرد در صنعت تولید انواع لباس و سایر منسوجات پارچه ای می باشد. این نوع پارچه به دلیل این که دارای بافت خاصی می‌باشد توسط دستگاه گردبافت بافته می‌شود. این نوع پارچه دارای بافت بسیار محکم و یکدستی است. این محصول  همانطور که قبلا اشاره شد از جمله پارچه های پر کاربردی است. همچنین در بسیاری از تولیدی ها برای دوخت انواع البسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه تریکو دارای انواع مختلفی می‌باشد. سپس یکی از بهترین نوع این پارچه ها پارچه تریکو فلامت است. نیز کاربرد های بسیاری دارد از جمله مواد استفاده از این نوع پارچه ها عبارتند از:

  • لباس بچه گانه
  • لباس های فرم ورزشی
  • تی شرت های مردانه
  • لباس های زنانه

 

مرکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت ورزشی

تولید و عرضه انواع پارچه در کشور

تولید پارچه فلامنت، توسط کارخانه‌های بسیاری درهمه نقاط کشور صورت می گیرد. امروزه تولیدی‌ها محصولات خود را در سراسر کشور به صورت عمده در مراکز و نمایندگی‌های خود به فروش می‌رسانند.

خریداران پارچه فلامنت، برای اینکه محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و ارزان خریداری نمایند. نیز می‌توانند به صورت مستقیم با کارخانه های تولید‌کننده این نوع پارچه ها در ارتباط باشند. محصولات را می‌توانند به قیمت عمده و نرخ بسیار مناسب از این کارخانه های تولید‌کننده خریداری نمایند.

پارچه‌های فلامنت تولید شده در نساجی های همه نقاط کشور در متراژ ها، وزن ها و گرماژ های بسیار مختلفی تولید می‌شوند. این نوع پارچه های تولید شده در نساجی ها به ۲ گروه اصلی تقسیم می‌شوند که در ادامه بیان خواهیم نمود که عبارتند از:

  1. پارچه فلامنت ورزشی: این نوع پارچه در دوخت انواع لباس های ورزشی، مانند: بلوز و شلواک و … به کار می‌روند.
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی: این نوع پارچه در انواع لباس های بیمارستانی کاربرد بسیاری دارد.

مشخصات فنی انواع پارچه فلامنت

 

مشخصات فنی انواع پارچه فلامنت

همانطور که قبلا گفته ایم پارچه‌های فلامنت تولید شده در کارخانه های نساجی در وزن های متفاوتی تولید می‌شوند. پارچه های فلامنت ورزشی دارای زیردست بسیار نرم و لطیفی می‌باشند. سپس این نوع پارچه ها در هنگام پروسه شستشو هیچ رنگی نمی‌دهند و همچنین در هنگام دوخت نیز لول نمی‌‌شود.

پارچه فلامنت برای دوختن انواع سیوشرت و شلوار بسیار مناسب می‌باشند. نیز به همین منظور در تولید انواع البسه ورزشی و گرمکن بسیار استفاده می‌گردد.

از سایر مشخصات دیگر این نوع پارچه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • جنس پارچه: غواصی
  • نوع بافت پارچه: گردبافت
  • وزن طاقه: ۲۰ کیلو گرم
  • عرض پارچه: ۱۵۰ سانتی متر
  • رنگ پارچه: رنگبندی متنوع
  • گردبر: ۱٫۷۸ گرم
  • متراژ یک کیلوگرم: ۱٫۹۰ متر

 

تولید و عرضه انواع پارچه در کشور

کارخانه تولید انواع پارچه های ورزشی

کارخانه پارچه تریکو ورزشی توانسته اند با استفاده از متخصصان در زمینه طراحی و تولید و بکارگیری دستگاه های پارچه بافی پیشرفته، صفر تا صد تولید و پخش محصولات خود را در تمام دنیا انجام  دهد. برای دسترسی راحت تر به مشتریان خود با قیمت مناسب برای فروش در نمایندگی‌ها و مراکز معتبر خود عرضه می‌نمایند.

این کارخانه های تولید‌کننده سال ها در زمینه تولید و طراحی انواع پارچه فعالیت داشته اند. سپس دارای تجربیات بسیار ارزشمند در این زمینه می‌باشند. نیز همین امر باعث شده تا بتوانند بهترین نوع مدل ها و پر فروش ترین سبک های پارچه تریکو ورزشی را تولید و در مراکز فروش معتبر خود در سراسر کشور عرضه نمایند.

خریدارن می‌توانند انواع پارچه های تولید شده در این مراکز را به صورت های عمده و یا متری خریداری نمایند. همچنین بعضی از انواع پارچه ها به صورت متراژی یا کیلویی عرضه می‌گردند. قیمت پارچه کیلویی فلامنت به دلیل این که از نظر طول خاصیت کشسانی دارند، برای خریداران بسیار مقرون بصرفه تر از متراژی می‌باشد.

کارخانه تولید انواع پارچه های ورزشی

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت در تهران

خرید و فروش انواع پارچه تریکو لاکرا، پارچه غواصی ضخیم، پارچه یکرو پنبه و … در بازار تهران موجود می‌باشد. یکی از مراکز اصلی خرید و فروش انواع پارچه بشمار می‌رود. چراکه به صورت عمده و جزئی به فروش می‌ میرسد. خرید به هر دو صورت می‌تواند بسته به نیاز مشتری مقرون بصرفه باشد.

مهم ترین مراکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت در تهران عبارتند از:

  • نمایندگی های که دارای مجوز رسمی از برند ها، شرکت های تولید کننده دارند.
  • عمده فروشی ها و مراکز پخش و فروش پارچه های کیلویی
  • فروشگاه های آنلاین که در زمینه فروش و توزیع انواع محصولات نساجی ها فعالیت دارند.

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به این مراکز لیست قیمت پارچه های عرضه شده را مشاهده نماید. سپس اقدام به خرید پارچه ارزان عرضه شده در این مراکز بپردازید.

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت در تهران

فروش عمده پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

فروش انواع پارچه فلامنت سوزنی به قیمت نساجی ها و درب کارخانه در مراکز و نمایندگی های معتبر که این محصولات را به صورت عمده و یا جزئی عرضه می کنند، صورت می گیرد. این نوع مراکز محصولاتی را که عرضه می کنند برای این که به قیمت درب کارخانه به دست مشتری برسانند از خود تولید کننده های که دارای برند معروف و معتبری می باشند خریداری می کنند.

فروش پارچه ورزشی در مراکز و نمایندگی های معتبری که این محصولات را عرضه می کنند بسیار مقرون بصرفه می‌باشد. همچنین این محصولات دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای نیز برخوردار هستند.

پارچه فلامنت سوزنی ورزشی، توسط نساجی های مختلفی در تمام نقاط تولید می‌شود.  در نهابت در سطح بازار به صورت عمده به فروش می‌رسد.

برای خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی، روش‌های خرید بسیاری وجود دارد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید هر محصول اطلاعات جامعه‌ای درباره آن محصول داشته باشید.

فروش عمده پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

عرضه انواع پارچه فلامنت عرض ۳ متر

پارچه‌های فلامنت دارای انواع مختلفی می‌باشند. هر کدام از آن ها با توجه به نوع کاربردی که دارند در عرض‌های متفاوتی تولید و در مراکز معتبر عرضه این محصولات با قبمت مناسب به فروش می‌رسند.

پارچه های فلامنتی که با عرض ۳ متر در نساجی ها تولید می شوند. سپس در دوخت انواع پشت پرده ای مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات بیشتر در رنگ های نباتی و شیری به صورت طاقه ای به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد. از جمله مشتریان این نوع پارچه ها را می‌توان به افرادی چون پرده سرا ها، هتل ها و … اشاره نمود.

همچنین اگر شما از آن دسته خریدار انواع پارچه هستید که شناخت کافی درباره انواع پارچه را ندارید. می‌توانید از مسئولین فروش در مراکز انواع پارچه راهنمایی و مشاوره بگیرید. چراکه شما را در انتخاب محصول مورد نیاز شما راهنمایی می‌‌کنند، تا در نهایت بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید.

عرضه انواع پارچه فلامنت عرض 3 متر

لیست قیمت انواع پارچه فلامنت سوزنی در بازار

لیست قیمت پارچه فلامنت را می‌توانید چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری از مراکزی که این محصولات را عرضه می‌کنند مطلع شوید. پارچه فلامنت سوزنی در تهیه انواع البسه ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت پارچه ورزشی عرضه شده در مراکز معتبر بسیار مقرون بصرفه می‌باشد.

تولیدی ها و کارگاه های کوچک و بزرگ که در زمینه دوخت انواع البسه فعالیت می‌کنند. سپس برای تولید محصولات خود ابتدا به پارچه های مرغوب و با قیمت بسیار مناسب نیاز دارند. این مراکز می‌توانند به توزیع ‌کنند‌گان و نمایندگی های تولید‌کننده انواع پارچه که در تمامی نقاط دور و نزدیک وجود دارد مراجعه نمایند. می‌توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده و جزئی خریداری کنند.

اگر خریدارن پارچه مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمایند می‌توانند از مزایای که در ادامه بیان خواهیم گفت بهره ببرند که عبارتند از:

  1. تنوع بسیار زیاد محصولات در این مراکز
  2. تامین محصول مورد نیاز خریدار متناسب به نیاز مشتری
  3. پرداخت هزینه کمتر

 

لیست قیمت انواع پارچه فلامنت سوزنی در بازار

پخش مستقیم انواع پارچه از کارخانه

پارچه فلامنت ورزشی دارای انواع مختلفی است. هر نوع از آن ها با ویژگی‌های خاصی تولید و بافته می‌شوند. این نوع پارچه دارای تراکم های متفاوتی در کارخانه ها تولید می‌شوند. همچنین خریداران می‌توانند این نوع پارچه ها را بر حسب اینکه قصد تولید کدام البسه ورزشی را دارند خریداری نمایند.

خریدارن می‌توانند انواع پارچه مورد نیاز خود را از مراکز پخش کارخانه‌های تولید‌کننده خریداری نمایند. چراکه خرید از این مراکز به شما این ضمانت را می دهد که کیفیت محصولات بسیار مرغوب و درجه یک می‌باشد. قیمت درب کارخانه در این مراکز به فروش می‌رسند و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می‌باشند.

در این نوع مراکز علاوه بر پارچه های فلامنت، انواع پارچه های دیگر مانند ویسکور و نخی نیز برای خرید مشتریان با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد. سپس شما می‌توانید ابتدا با آگاهی یافتن از قیمت پارچه نخی، قیمت پارچه ویسکور و … محصول مورد نیاز خود را اننخاب وخریداری نمایید.

پخش مستقیم انواع پارچه از کارخانه

آشنایی با کاربردهای دیگر پارچه های فلامنت

ابتدا باید گفت پارچه فلامنت چیست؟ سپس به کاربرد‌های دیگر آن اشاره خواهیم نمود. پارچه‌های فلامنت یکی از جمله الیاف مصنوعی هستند. چراکه به صورت عادی در طبیعت یافت نمی شوند. سپس در هنگام تولید این نوع پارچه ها، الیاف فلامنت با الیاف مانند پنبه یا ویسکور که در الیاف طبیعی قرار دارند ترکیب می‌گردند.

پارچه های فلامنت را می‌توان به سه گروه اصلی تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

  1. گروه لباس ورزشی
  2. فلامنت برای لباس های بیمارستانی
    پارچه فلامنت بیمارستانی دارای انواع گوناگونی است که در تهیه انواع البسه بیمارستانی مانند لباس بیمار، روپوش پزشک و پرستار، ملحفه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. فلامنت برای دوخت پرده

الیاف فلامنت در پارچه های که برای البسه ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیز نسبت به فلامنت لباس درشت تر است. فلامنت لباسی هم دارای بافتی لطیف است. در برخی موارد دارای براقیت و کشسانی خوبی نیز برخوردار می‌باشند.

آشنایی با کاربردهای دیگر پارچه های فلامنت

خرید اینترنتی پارچه فلامنت ورزشی درجه یک

همانطور می‌دانید امروزه بیشتر افراد به دلیل مشغله کاری بسیاری که دارند نمی‌توانند برای خرید پارچه فلامنت ورزشی درجه یک در بازار از یک مغازه به مغازه دیگر بروند. محصولات را از نظر کیفیت و قیمت با هم ارزیابی و مقایسه نمایند. بدین جهت خریدارن می‌توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مراکز فروش اینترنتی پارچه و تنها با چند کلیک ساده خریداری نمایند.

این مراکز به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت با هم ارزیابی نمایند. سپس درباره هر نوع مدل پارچه نیز به خریدار اطلاعات دقیقی می دهند. چراکه به درستی بتوانند محصول مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایند.

از جمله مزایای خرید اینترنتی پارچه عبارتند از:

  1. مناسب ترین قیمت
  2. پرداخت آسان
  3. ارسال رایگان محصول
  4. کوتاه ترین زمان ممکن

 

خرید اینترنتی پارچه فلامنت ورزشی درجه یک

فروشنده پارچه های فلامنت در عرض های مختلف

فروشنده ها پارچه های فلامنت را در عرض‎‌‌های مختلف از نساجی‌ها و تولیدی پارچه در کشور با قیمت بسیار مناسب خریداری می‌کنند. سپس به دلیل خرید مستقیم و حذف دلالان باعث شده است، تا محصولاتی را که برای فروش به مشتریان خود عرضه می‌نمایند به قیمت درب کارخانه و دست اول باشد.

تولیدی های پارچه فلامنت را با توجه به نوع کاربردی که دارند با عرض های متفاوتی تولید می‌کنند. از جمله به عرض های تولیدی این تولید‌کنندگان عبارتند از:

  • عرض ۱۵۰ سانتی متر
  •  ۱۶۰ سانتی متر
  •  ۲ متر
  •  ۳ متر

فروش پارچه فلامنت با توجه به نوع، گرماژ و … در این فروشگاه ها بسیار متفاوت می باشد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول مورد نیاز خود را در میان این همه تنوع پارچه به درستی انتخاب نماید. درهر صورت هر گونه مشکل در انتخاب محصول می‌توانید از مسئولین فروش خبره در این امر که در این مراکز فعالیت می‌کنند راهنمایی و مشاوره بگیرید.

فروشنده پارچه های فلامنت در عرض های مختلف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما