قیمت پارچه پلی استر پنبه ۹۸ | خرید اینترنتی انواع پارچه

 

پارچه جزء منسوجاتی به حساب می‌آید که دارای تنوع بالایی است. هنگام خرید آن باید دقت لازم را داشته باشید تا پارچه خریداری شده از کیفیت بالای برخوردار باشد. اگر به اطراف خود نگاه دقیقی بیندازید متوجه می‌شوید که پارچه یکی از اساسی ترین نیازهای زندگی بشر است که آن را از گرمای تابستان و سرمای زمستان حفظ می‌کند و انواع گوناگونی دارد.

 

پارچه پلی استر پنبه یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که از نوعی نخ مصنوعی پلی استر و نخ طبیعی پنبه تولید می‌شود. به همین جهت مقاومت بالایی در شستشو و سایش پیدا کرده است. عرضه انواع پارچه های پلی استر پنبه و پارچه کرپ مازراتی طرح دار به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. شما با خرید اینترنتی انواع پارچه می‌توانید از آخرین قیمت آن ها در بازار با خبر شوید. بنابراین برای اطلاع از قیمت پارچه پلی استر پنبه ۹۸ کافی است به سایت های فروش مراجعه نمایید.

 

قیمت پارچه پلی استر پنبه 98 | خرید اینترنتی انواع پارچه

 

 

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

 

خرید و فروش آنلاین بهترین پارچه پلی استر پنبه ۹۸

پارچه پلی استر نوعی از پارچه می‌باشد که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می‌گردد. از این رو عرضه انواع پارچه پلی استر پنبه و پارچه برزنتی به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارند بسیار بالا است که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • مقاومت بالا در برابر آب
  • مقاومت بالا در برابر گرد و غبار
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • دارای نرمی و لطافت
  • با دوام
  • عایق رطوبتی

 

جهت استفاده فراوان از پارچه های پلی استر پنبه به صورت های مختلفی به فروش می‌رسد که از جمله آن ها روش حضوری و غیر حضوری می‌باشد. روش خرید غیر حضوری یا خرید اینترنتی پارچه معمولا با صرفه تر است. چرا که به طور مستقیم پارچه پلی استر پنبه از تولید کننده پارچه خریداری می‌گردد و موجب صرفه جویی در زمان خرید و سایر هزینه های مشتریان می‌شود. از این رو به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان پارچه قرار گرفته است.

 

تولید کننده انواع پارچه های پلی استر

در ساخت پارچه پلی استر از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود که مواد شیمیایی زیادی دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول دارد و به عنوان جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی استفاده می‌گردد. به همین جهت تولید کننده انواع پارچه های پلی استر با استفاده از متخصصین کارآمد و تجهیزات بالا به تولید انواع پارچه پلی استر با درصد بالایی از پلی استر خالص می‌پردازند تا موجب کاهش مواد شیمیایی آن شوند.

 

معمولا برای تهیه البسه، الیاف پلی استر را با الیاف طبیعی مانند پنبه، ویسکوز و … ترکیب نموده تا از استحکام بالاتر، مقاومت بالا و رنگ باثبات تری و … برخوردار گردند. خصوصیات فراوانی از پارچه های پلی استر موجب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان پارچه شده است که به شرح زیر می‌باشند:

 

  •  دوام و پایداری
  • بهداشتی و ضد آلرژی
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین
  • نرم و گرم و سبک
  • ضد بو و رطوبت و دوام بالا
  • ضد چروک
  • و …

 

پارچه های پلی استر بسیار خوش فرم هستند و دیگر نیاز به اتوکشی آن ها نیست و به راحتی تمیز می‌شوند. بنابراین برای نگهداری از این پارچه ها و دوام بالای آن ها کافی است این پارچه ها را با آب و مقداری مایع شستشو نرم کننده، تمیز کرد.

 

عرضه انواع پارچه پلی استر پنبه

 

 

تولید کننده انواع پارچه های پلی استر

 

 

تأمین کنندگان انواع پارچه های ارزان قیمت

 

مناسب ترین پارچه برای تولید انواع لباس زیر

لباس زیر یکی از مهمترین لباس های افراد می‌باشد که در انتخاب آن باید دقت لازم را به کار برد. چرا که انتخاب نادرست موجب به خطر افتادن سلامت افراد می‌گردد که از جمله آن می‌توان به بیماری های پوستی و عفونت های حاد اشاره کرد.

 

بنابراین پارچه لباس زیر باید در حد امکان از الیاف طبیعی و پارچه پنبه تولید شود تا موجب بروز مشکلات و بیماری در افراد مختلف نگردد. علاوه بر جنس پارچه و ظاهر لباس زیر باید به مواردی همچون وزن، ضخامت، قابلیت جذب زیاد و کم رطوبت، قابلیت کشسانی و … توجه نمود.

مناسب ترین پارچه برای تولید انواع لباس زیر به قرار زیر هستند:

  • پارچه نخی: این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند و دارای قدرت جذب بالایی می‌باشند. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک و امکان تنفس از بروز قارچ ها و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کنند.
  • پارچه پنبه ای: این نوع پارچه ها دارای لطافت و نرمی بالایی بوده و مناسب برای استفاده روزانه افراد هستند. بنابراین هنگامی که افراد تحرک زیادی دارند باید از جنس دیگری استفاده شود. چرا که در صورت خیس شدن موجب بروز عفونت و بیماری می‌گردد.
  • پارچه لاکرا: این پارچه دارای قدرت کشسانی زیادی هستند و برای استفاده روزانه افراد مناسب می‌باشند. بدین جهت بیشتر در لباس های زیر ترکیبی از این نوع پارچه استفاده می‌گردد.
  •  پارچه ابریشمی: این نوع پارچه ها معمولا دارای ظاهری زیبا هستند و دارای نرمی و لطافت بالایی می‌باشند. معمولا در لباس زیرهای رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پارچه پلی استر پنبه: لباس زیرهای از جنس پلی استر پنبه، دارای نرمی و لطافت بالا و در عین حال دوام و استحکام زیادی هستند و جذب رطوبت در این نوع لباس زیر بسیار زیاد است.

 

مناسب ترین پارچه برای تولید انواع لباس زیر

 

مرجع استعلام قیمت صنایع نساجی

مرجع استعلام قیمت صنایع نساجی از جمله مراکزی می‌باشد که به اعلام قیمت روزانه مواردی به قرار زیر می‌پردازند:

 

  • قیمت انواع نخ
  • قیمت پارچه خام
  • قیمت پارچه پلی استر
  • قیمت پارچه نخی
  • قیمت پارچه لاکرا
  • قیمت الیاف
  • قیمت رنگ و مواد چاپ و تکمیلی

 

بنابراین خریدار پارچه کیلویی و متری عمده معمولا به دفاتر فروش این مراکز یا سایت های اینترنتی آن ها مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده این مراکز استفاده می‌کنند. خرید و فروش پارچه کیلویی و متری در سایت های فروش این مراکز بسیار بالا است. چرا که مصرف کنندگان می‌توانند انواع محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر در سریع ترین زمان ممکن به سادگی تهیه کنند.

 

تأمین کنندگان انواع پارچه های ارزان قیمت

قیمت پارچه حریر مشکی از جمله موارد مهمی است که در انتخاب پارچه توسط مشتریان مؤثر می‌باشد. معمولا پارچه های ارزان قیمت طرفداران بیشتری در بین مصرف کنندگان پارچه دارند. به همین جهت تأمین کنندگان انواع پارچه های ارزان قیمت سعی دارند انواع این محصولات را با کیفیت بالا به دست مشتریان برسانند و با استفاده از روش های مختلفی خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.

 

از جمله روش های ارائه شده توسط این مراکز فروش حضوری و غیر حضوری می‌باشد که فروش حضوری در نمایندگی ها و پارچه سراهای سراسر کشور انجام می‌گیرد. برای خرید غیر حضوری می‌توان به پارچه سراهای اینترنتی معتبر که محل عرضه و فروش پارچه ارزان قیمت متری و عمده می‌باشد، مراجعه کرد و آن ها را از این سایت ها سفارش داد و بدین گونه پارچه ارزان را خریداری نمایید.

 

مرجع استعلام قیمت صنایع نساجی

مشخصات فنی انواع پارچه های پلی استر

پارچه لایه‌ای است که دارای نخ ها و الیاف طبیعی و مصنوعی می‌باشد و انواع مختلفی دارد که می‌توان به پارچه های پلی استر به عنوان نمونه ای از آن ها اشاره کرد. الیاف مصنوعی به کاربرده شده در این نوع پارچه ها دارای موادی شامل دی متیل ترفتالات و اتیلن گلیکول می‌باشد و در کشورهای مختلف با نام های متفاوتی به کار برده می‌شود. به طور مثال در کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به ترتیب تریلن، ترویرا، ترگال، تریتال، تترون، داکرون نامیده می‌شود.

 

از مشخصات فنی انواع پارچه های پلی استر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1.  الیاف پارچه های پلی استر با داشتن خاصیت الاستیسیته قابلیت ضد چروک بالایی دارند.
  2. الیاف پلی استر دارای جذب رطوبت بسیار پایینی در حدود ۵ درصد می‌باشند.
  3. الیاف به کاربرده شده در پارچه های پلی استر در مقابل دما مقاومت بالایی دارند و تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد ذوب نمی‌گردند.
  4. پارچه های پلی استری در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی‌دهند.
  5. خاصیت ارتجاعی پارچه های پلی استری موجب حفظ حالت و شکل ظاهری ثابت آن ها می‌گردد.
  6. موریانه، بید، کپک، باکتری و غیره به پارچه های پلی استری آسیبی وارد نمی‌کنند.

 

به دلیل خواص بسیار زیاد این محصولات، تولید پارچه پلی استر در کارخانه های نساجی به طور گسترده‌ای انجام می‌گیرد تا نیاز مشتریان به این محصول را برآورده سازد.

 

بهترین برندهای پارچه پلی استر در بازار

پلی استر نمونه ایی از پارچه هایی می‌باشد که از الیاف مصنوعی ساخته می‌گردد و به عنوان جایگزین مناسب انواع نخ طبیعی در صنعت مد و پوشاک مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. پارچه های پلی استر با توجه به کاربردهای زیادی که دارند مصارف بسیار گسترده‌ای نیز دارا  می‌باشند. به همین جهت توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می‌گردند.

 

از آن جایی که در بازار پارچه، افراد سود جو و متقلب نیز زیاد می‌باشد، بهتر است پارچه پلی استر مورد نیاز خود را از بهترین برندهای پارچه پلی استر در بازار تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان لازم داشته باشید. این برندها از روش های مختلفی جهت خدمت رسانی به مشتریان خود استفاده می‌کنند که رایج ترین آن ها روش سنتی و اینترنتی می‌باشد.

 

ساده ترین راه خرید پارچه پلی استر مرغوب استفاده از سایت های فروش برندهای شناخته شده می‌باشد. چرا که مصرف کنندگان به طور مستقیم، پارچه مورد نیاز خود را در جنس مرغوب و رنگ های متنوع در کمترین زمان ممکن، با هزینه کمتر، از تولید کننده تهیه می‌نمایند.

 

مشخصات فنی انواع پارچه های پلی استر

 

مهمترین کاربردهای پارچه های پلی استر

پارچه های پلی استر با داشتن خصوصیات های مختلفی همچون قابلیت ضد چروک، ضد آب، ضد سایش و… مصرف بالایی در بین مشتریان دارند. از مهم‌ترین کاربردهای پارچه های پلی استر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  •  فرش و موکت
  • عایق های حرارتی و رطوبتی
  • ژنوتکستایل
  • بالشت و متکا
  •  تشک
  • لحاف
  • تولید کفپوش خودرو
  • اسکاچ های شستشو
  •  عروسک سازی

 

معمولا از پارچه های پلی استر را بدین جهت استفاده می‌کنند. چرا که دارای الیافی هستند که قابلیت بالایی در شستشو دارد و توانایی جذب آب در آن ها پایین می‌باشد.

 

مهمترین کاربردهای پارچه های پلی استر

 

راهنمای خرید پارچه های مرغوب

هر ساله کارخانه های زیادی به تولید پارچه های مختلف از جمله تولید پارچه لاکرا، نخی، پلی استر و … می‌پردازند. به همین جهت به هنگام خرید باید بدانید که پارچه با کیفیت دارای چه ویژگی های می‌باشد.

 

اگر در اینترنت سرچ کنید می‌توانید از راهنمای خرید پارچه های مرغوب استفاده کنید تا پارچه مناسب و باکیفیت را تهیه نمایید. همچنین مشورت با پارچه شناسان و خیاطان نیز به شما کمک می‌کند تا از کیفیت پارچه اطلاع لازم را به دست آورید.

 

به هنگام خرید پارچه ابتدا در نظر بگیرید برای چه کاری پارچه مورد نظر خود را نیاز دارید تا در زمان خرید خود صرفه جویی کنید و به راحتی آن را تهیه نمایید. برای تست مرغوبیت پارچه های مورد نظر می‌توان به موارد زیر توجه نمود :

 

  • ضخامت پارچه: پارچه را در مقابل نور گرفته و نگاه کنید که نور از آن عبور می‌کند یا نه، هرچه پارچه ضخیم تر باشد مرغوبیت آن بالا تر است.
  • مچاله کردن پارچه: روشی آسان برای پی بردن به مرغوبیت پارچه این است که قسمتی از پارچه را در دست خود مچاله کنید و چند ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید. اگر پارچه چروک نماند و به حالت قبل خود برگشت مرغوبیت بالایی ندارد.
  • کشیدن پارچه: پایین پارچه را اندکی بکشید و رها کنید اگر پارچه فورا به حالت اول خود برنگردد و تغییر شکل دهد، کیفیت مناسبی نخواهد داشت.

 

تولید و فروش پارچه های خام به سفارش

پارچه ها ابتدا با استفاده از الیاف مختلف بافته می‌شوند که به آن خام پارچه می‌گویند. سپس به واحد چاپ و رنگرزی ارسال می‌شود تا تحت فرایندی، تولید آن کامل گردد که اصطلاحا آن رال تکمیل پارچه می‌گویند.

 

در بسیاری از نساجی ها، تولید و فروش پارچه های خام به سفارش مشتریان به صورت انبوه انجام می‌گیرد تا به چاپ و رنگرزی برسند. این پارچه ها معمولا در انواع پنبه، پلی استر، پلی استر پنبه، لاکرار و … هستند.

 

بسیاری از این مراکز علاوه بر عرضه حضوری خدمات خود به مشتریان، با استفاده از سایت های اینترنتی به ارائه این خدمات به مشتریان می‌پردازند تا  مشتریان در هر نقطه ای  از کشور بتوانند به خرید انواع خام پارچه بپردازند و از خدمات این مراکز استفاده نمایند.

 

راهنمای خرید پارچه های مرغوب

 

تولید و فروش پارچه های خام به سفارش

 

 

بهترین برندهای پارچه پلی استر در بازار

 

خرید اینترنتی انواع پارچه قیمت مناسب

اگر به بازارهای پارچه مراجعه کنید، انواع مختلفی از پارچه های متنوع مشاهده می‌نمایید که خرید و فروش می‌شوند. همچنین می‌توان گفت خرید پارچه نخی و خرید پارچه ملحفه ای، خرید پارچه پلی استر و … به طور گسترده ای انجام می‌گیرد و بسیار پر فروش هستند.

 

با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت، بسیاری از مشتریان برای خرید انواع پارچه مورد نیاز خود کمتر به بازار مراجعه می‌نمایند و به خرید اینترنتی انواع پارچه قیمت مناسب از طریق پارچه سراهای اینترنتی، فضای های مجازی همچون تلگرام، اینستاگرام و … می‌پردازند. چرا که خرید اینترنتی برای آن ها دارای مزایای زیادی است.

 

برخی از مزایای خرید اینترنتی انواع پارچه به شرح زیر است:

 

  • قیمت مناسب
  • خرید مستقیم از تولید کنندگان پارچه
  • تنوع طرح و مدل های پارچه
  • تنوع رنگ های پارچه
  • خرید آسان
  • صرفه جویی در زمان خرید
  • صرفه جویی در هزینه هایی جانبی

 

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

اگر به اینترنت مراجعه کنید می‌توانید انواع پارچه سرا های اینترنتی را مشاهده نمایید که به خرید و فروش پارچه های مختلف می‌پردازند و مشتریان زیادی دارند. از این رو بهتر است به هنگام خرید اینترنتی انواع پارچه، آن را از معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در ایران تهیه کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

 

این پارچه سراها انواع مختلفی را عرضه می‌کنند که برخی از پر فروش ترین آن ها به شرح زیر است:

 

  • پارچه پلی استر
  • ارچه پلی استر پنبه
  • پارچه نخی
  • پارچه ویسکوز نخی
  • پارچه تریکو نخی
  • پارچه تریکو کشی
  • پارچه لاکرا
  • پارچه ملحفه ای ترک

 

معمولا در پارچه سرای اینترنتی خرید و فروش پارچه به صورت های مختلفی انجام می‌گیرد که از جمله آن ها، خرید پارچه کیلویی و خرید پارچه متری است.

خرید اینترنتی انواع پارچه قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما