مرجع فروش پارچه دو نخ خار خورده با بالاترین کیفیت

آیا انواع پارچه های دو نخ را میشناسید؟ آیا شما مشخصات پارچه دو نخ خار خورده را میدانید؟ آیا شما کاربرد های پارچه پنبه ای دو نخ را میدانید؟ در مورد پارچه کچه دو نخ چه میدانید؟ آیا شما در مورد ویژگی های پارچه دو نخ لاکرا چیزی میدانید؟ آیا پارچه های دو نخ شانتون را میشناسید؟ در مورد پارچه های دو نخ کنف چه میدانید؟

انواع پارچه های دو نخ

انواع پارچه های دو نخ

پارچه های دو نخ انواع مختلف زیادی دارند. پارچه های دو نخ از آن دسته پارچه ها هستند که تقریباً در تولید تمام انواع لباس قابل استفاده هستند. همچنین میتوان از این پارچه ها هم برای تهیه لباس های زنانه و هم برای تولید لباس های مردانه استفاده نمود.
پارچه های دو نخ همانطور که از نام آن ها مشخص است، از ترکیب دو نوع نخ با یکدیگر تهیه میشوند که یک نخ آن ها نخ پنبه است. اگر از نخ پنبه و نخ کنف برای تهیه پارچه های دو نخ استفاده شود، پارچه دو نخ کنف حاصل میشود، اگر از ترکیب نخ شانتون و نخ پنبه استفاده شود، پارچه نهایی دو نخ شانتون خواهد بود و به همین ترتیب بر اساس نوع نخی که از ترکیب آن با نخ پنبه برای تولید پارچه استفاده میشود، پارچه نام گذاری میشود.
به این ترتیب است که پارچه های دو نخ انواع مختلفی خواهند داشت؛ هریک از آن ها با توجه به نوع نخی که در آن ها استفاده میشود، ویژگی هایی خواهند داشت، اما در یک سری از ویژگی ها به دلیل وجود نخ پنبه در بافت خود و به دلیل نحوه تولید یکسان، مشترک خواهند بود. مثلاً تمامی پارچه های دو نخ از مقاومت خیلی زیادی برخوردار هستند. هیچ کدام از پارچه های دو نخ به راحتی پاره نمیشوند یا متحمل آسیب های دیگر نمیشوند.
در ادامه انواع مختلف این پارچه ها، کاربرد آن ها و ویژگی های دقیق هر کدام را بهتر توضیح خواهیم داد.

پارچه دو نخ خار خورده

پارچه دو نخ خار خورده

پاره دو نخ خار خورده یکی از انواع پارچه های دو نخ است که هر دو نخ استفاده شده در تولید آن، نخ های پنبه هستند، اما با شماره های متفاوت؛ نخ های پنبه ای که برای تولید پارچه دو نخ خارخورده استفاده میشوند، ۲۴ و ۳۰ هستند.
برای تولید پارچه ها یا سایر منسوجات خار خورده، بعد از اتمام مراحل اولیه تولید پارچه توسط دستگاه هایی مشخص خار زده میشوند. خار خورده در واقع یک اصطلاح برای پارچه هایی است که روی آن ها پرز هایی ریز و کوچک وجود دارد. حتماً برخی از لباس ها مثل پالتو یا حتی بعضی پتو ها را دیده اید که دارای پرز هایی کوچک در سطح خود هستند؛ در واقع این پرز ها دارای دو خاصیت هستند. این پرز های کوچک یا به اصطلاح خار هم میتوانند زیبایی بیشتری به پارچه و لباس دهند و هم گرمای آن ها را بیشتر میکنند.
طبق توضیحاتی که در مورد پارچه های خار خورده دادیم، حتماً حدس زده اید که این نوع از پارچه ها برای تولید لباس گرم و لباس های زمستانی استفاده میشوند.
پارچه های دو نخ خار خورده بسیار محکم و با دوام هستند. این پارچه ها در برابر شست و شو بسیار مقاوم هستند؛ شما تغییر رنگ یا تغییر شکلی در پارچه های دو نخ خار خورده بعد از شست و شو مشاهده نخواهید کرد.

موارد استفاده از پارچه دو نخ پنبه ای

موارد استفاده از پارچه دو نخ پنبه ای

پارچه های دو نخ پنبه نیز جزو پارچه های گرم محسوب میشوند. از پارچه های دو نخ پنبه برای تولید لباس های گرم زمستانی، سویشرت ها، گرم کن ها، پالتو و… استفاده میشود. پارچه های دو نخ پنبه استفاده گسترده ای در تولید انواع حوله ها دارند.

پارچه های شانتون دو نخ

پارچه های شانتون دو نخ

بر خلاف دو نوع پارچه دو نخ قبلی که تنها برای تولید لباس های زمستانی مناسب بودند، پارچه های دو نخ شانتون هم مناسب استفاده برای لباس های زمستانی و هم مناسب دوخت لباس های تابستانی هستند. شما میتوانید برای تهیه انواع مانتو، پیراهن مردانه، لباس های خانه، شومیز، کت دامن و… از پارچه های دو نخ شانتون استفاده کنید. از پارچه های شانتون دو نخ به ویژه برای تولید مانتو و پیراهن استفاده خیلی گسترده ای میشود. انواع مختلف مانتو مثل مانتو اسپرت، مجلسی و… را میتوان با پارچه های شانتون دو نخ دوخت.
پارچه های شانتون دو نخ علاوه بر تولید لباس در موارد دیگری هم کاربرد دارند. استفاده گسترده از این پارچه ها را در تولیدی های پرده، روتختی، رومبلی، رومیزی و … میبینیم.
پارچه های شانتون دو نخ یکی از پارچه های ارزان قیمت نسبت به سایر پارچه ها هستند و همین قیمت مناسبی که دارند نیز یکی از دلایل استفاده وسیع از آن ها بوده است.
پارچه های شانتون دو نخ مقاومت خیلی زیادی در برابر شست و شو دارند؛ این پارچه به هیچ وجه آبرفت ندارد و بعد از شست و شو رنگ خود را به طور کامل حفظ میکند.
تمام لباس هایی که از پارچه های شانتون دو نخ تهیه میشوند، بعد از شست و شو نیاز چندانی به اتو کشی ندارند، چون پارچه های شانتون دو نخ چروک نمیشوند.
این پارچه ماندگاری خیلی زیادی دارد و بعد از مدت ها استفاده همچنان کیفیت، رنگ، شکل و ضخامت خود را حفظ میکند.
پارچه های شانتون دو نخ نرمی و لطافت قابل قبولی دارند. این پارچه ها با عرض استاندارد ۱۵۰ سانتی متر تولید میشوند.
رنگ بندی پارچه های شانتون دو نخ بسیار متنوع است، بیش از صد رنگ مختلف در تولید این پارچه استفاده شده است.

پارچه های دو نخ کنف

پارچه های دو نخ کنف

در ابتدای متن توضیح دادیم که منظور از پارچه دو نخ کنف، ترکیب نخ پنبه و نخ کنف است. پایه کار با استفاده از نخ های پنبه تولید و سپس با استفاده از نخ های کنف رویه کار تکمیل میشود.
پارچه های دو نخ کنف دارای استحکام خیلی زیادی هستند. این پارچه به سادگی دچار آسیب هایی از قبیل پارگی نخواهد شد.
پارچه های دو نخ کنف برای تولید انواع لباس های زنانه و لباس بچه، دامن، ژاکت، پولیور و… استفاده میشود. پارچه های کنفی به جز استفاده در پوشاک کاربرد های دیگری نیز دارند. یکی از کاربرد های آن ها استفاده وسیع از پارچه های دو نخ کنف برای تولید انواع ملحفه است. همچنین جهت تولید برخی از پرده ها، رومیزی، رومبلی، پارچه های مخصوص آشپزخانه و… استفاده میشوند.
پارچه های دو نخ کنف نیز دارای رنگ بندی خیلی متنوعی هستند. این پارچه ها سبک و راحت هستند که استفاده از آن ها را آسان میکند، نرمی و لطافت خیلی خوبی دارند و دارای استحکام زیادی هم هستند.
پارچه های دو نخ کنف ثبات رنگ خیلی خوبی دارند و در اثر شست و شو کم رنگ نمیشوند، بلکه رنگ آن ها مثل روز اول باقی خواهد ماند.
پارچه های دو نخ کنف در اثر شست و شو آبرفت نیز نخواهند داشت.
پارچه های دو نخ کنف نیز با عرض رایج در بین پارچه ها یعنی عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید میشوند.

پارچه دو نخ لاکرا

پارچه دو نخ لاکرا

نام نخ لاکرا به دلیل یکی از خواص این نخ برای آن انتخاب شده است. نخ لاکرا چون توانایی تحمل کشش زیادی دارد، به این صورت نام گذاری شده است. تولیدی های پارچه میتوانند نخ لاکرا را تا بیش از ۵ برابر طول اصلی که این نخ دارد، بکشند و همچنان شاهد مقاومت آن باشند. نخ لاکرا در برابر این اندازه کشیدگی مقاومت میکند و پاره نمیشود. همین مقاومت زیادی که نخ لاکرا دارد، پارچه های دو نخ لاکرا را بسیار مقاوم کرده، این پارچه یکی از با دوام ترین و محکم ترین پارچه های بازار است. نخ های لاکرا نیز مثل نخ پنبه دارای شماره های مختلف هستند؛ تعداد شماره های این نخ بسیار زیاد و چیزی حدود ۵۰۰ شماره اند.
تمام شماره های نخ لاکرا برای تولید پارچه های دو نخ لاکرا کاربرد ندارد، بلکه از برخی شماره های خاص این نخ استفاده میشود.
نخ های لاکرا از آن دسته نخ هایی هستند که پارچه ها و لباس هایی که توسط آن ها تولید میشوند، جلوه و زیبایی خیلی خوبی خواهند داشت. به همین دلیل پارچه های دو نخ لاکرا و به مراتب لباس های تهیه شده از این پارچه زیبا و تماشایی خواهند بود.
از پارچه های دو نخ لاکرا برای تولید خیلی از لباس ها میتوان استفاده کرد که لباس های ورزشی بارز ترین آن ها هستند.
پارچه های دو نخ لاکرا همانطور که گفتیم مقاومت خیلی زیادی دارند که این مقاومت بالا باعث شده این پارچه و لباس های تولید شده از آن دارای طول عمر و استحکام خیلی خوبی باشند.
پارچه های دونخ لاکرا رنگ بندی خیلی خوبی دارند که برای تمام سلیقه ها و استفاده برای انواع لباس، آن ها را مناسب میکند.
از ویژگی های پارچه های دو نخ لاکرا مقاومت زیاد آن ها در برابر شست و شو است؛ این پارچه در اثر شست و شو حتی با آب خیلی سرد یا خیلی گرم دچار هیچ گونه تغییر شکلی نمیشود. به علاوه آبرفت و تغییر رنگ نیز نخواهد داشت.

از پارچه کچه چه میدانید

از پارچه کچه چه میدانید

پارچه کچه انواع متفاوتی دارد، مثل پارچه های کچه پشمی یا پارچه های کچه که با الیاف پلی استری تولید میشوند.
پارچه های کچه نیز مثل پارچه های خار خورده برای تهیه لباس های گرم مثل پالتو، کلاه، ژاکت، مانتو های پاییزی و… استفاده میشوند.
پارچه های کچه پشمی از الیاف پشم تولید میشوند؛ این پارچه با گرمای خیلی خوبی که دارد برای تولید انواع لباس های زمستانی کاملاً مناسب است.
پارچه های کچه پلی استری نیز که از الیاف پلی استر تولید میشوند، گرمای خیلی خوبی دارند و برای تولید لباس های زمستانی مناسب اند. در واقع الیاف پلی استری به خاطر گرمای خوبشان از آن دسته الیاف هستند که برای تولید منسوجات گرم مثل پتو یا همین پارچه های کچه پالتویی استفاده گسترده ای دارند.
پارچه های کچه یک حالت دون دون خاصی دارند که زیبایی آن ها را بیشتر میکند. این پارچه ها رنگ بندی خیلی متنوعی دارند که با هر سلیقه ای جور میشوند.
برای شستن پارچه های کچه بهتر است از مواد شوینده مناسب آن ها استفاده کنید. مثلاً نرم کننده ها میتوانند بهترین گزینه برای شست و شوی لباس ها و پارچه های کچه ای باشند. از طرفی برای شست و شوی پارچه های کچه استفاده از آب سرد یا داغ توصیه نمیشود. بهتر است از آب ولرم استفاده کنید. بعد از اتمام شست و شو برای خشک کردن آن ها از خشک کن ماشین لباس شویی استفاده نکنید؛ بلکه آن ها را پهن کنید تا خود به خود خشک شوند. همینطور برای شست و شو نیز بهتر است که به آرامی و با دست شسته شوند. فشار دادن زیاد پارچه های کچه هنگام شست و شو به هیچ وجه کار درستی نیست. پارچه های کچه ثبات رنگ خیلی خوبی دارند و در اثر شست و شو رنگ خود را از دست نمیدهند.
پارچه های کچه کیفیت خیلی خوبی دارند، ماندگاری آن ها نیز بسیار بالا است.

پارچه دو نخ کچه

پارچه دو نخ کچه

پارچه های دو نخ کچه نیز یکی از انواع خاص پارچه های کچه و همینطور یکی از انواع پارچه های دو نخ میباشند. این پارچه نیز برای تولید لباس های گرم از قبیل پالتو، ژاکت، کلاه و… استفاده میشود.
پارچه های دو نخ کچه بسیار نرم و لطیف هستند که آن ها را پر طرفدار کرده است.
رنگ بندی پارچه های دو نخ کچه متنوع است. این پارچه ها دارای کیفیت و دوام خیلی خوبی هستند. برای شست و شوی آن ها نیز بهتر است مثل پارچه های کچه عمل کنید.
این پارچه ها در اثر شست و شو نه آبرفت خواهند داشت و نه دچار تغییر رنگ میشوند.

مرجع فروش پارچه های دو نخ خار خورده

مرجع فروش پارچه های دو نخ خار خورده

اگر شما پارچه فروشی دارید، خیاطی دارید یا به دنبال پارچه ای مناسب و مقرون به صرفه برای دوخت لباس هستید یا حتی اگر تولیدی لباس دارید، ما پارچه های دو نخ را به شما پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید برای خرید انواع پارچه های دو نخ که در خصوص آن ها توضیحات کافی داده شد با ما در تماس باشید. ما تمامی این پارچه ها را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما