مرکز خرید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

پارچه در تمامی اشکال، اندازه، وزن ها و سازه ها ارائه می شود. می تواند طبیعی، مصنوعی یا ساخته شده باشد. برخی پارچه ها نسبت به سایر موارد، از استقبال بیشتری برخوردارند که از آن ها می توانیم به پارچه ویسکوز پلی استر اشاره کنیم. در سراسر ایران به دلیل استقبال بسیار زیادی که از انواع این پارچه ها شده است، مراکز بسیاری بوجود آمده اند که به ارائه این محصولات می پردازند.

مرکز خرید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

مشخصات پارچه ویسکوز با الیاف پلی استر

مشخصات پارچه ویسکوز با الیاف پلی استر

ویسکوز نوعی ریون است. در ابتدا به عنوان ابریشم مصنوعی شناخته می شد، در سال ۱۹۲۴ و در اواخر قرن نوزدهم، اصطلاح “ریون” وارد عمل شد. نام “ویسکوز” که از نحوه تولید این فیبر گرفته شده است، یک مایع آلی چسبناک بوده که برای ساختن ریون و سلفون استفاده می شد. در واقع ویسکوز اصطلاح کلی برای یک فیبر تولید شده از سلولز است که با فرآیندخاصی حاصل می شود.

به عنوان یک الیاف سلولزی بازسازی شده، نه مثل پنبه، پشم یا ابریشم طبیعی است و نه به مانند نایلون یا پلی استر واقعا مصنوعی است.

پارچه ویسکوز ریون، پارچه ای کم هزینه است که به لطف بی شماری، محبوب است. این ماده را می توان در مصارف انتهایی پنبه و همچنین مخمل های لوکس و همچنین در محصولات بهداشتی زنانه و همچنین بند ناف استفاده کرد.

از نظر شیمیایی، ویسکوز شبیه پنبه است، اما بسته به نحوه ساخت آن نیز می تواند کیفیت های مختلفی را به خود بگیرد.

فیبر سلولزی، به پارچه ویسکوز با الیاف پلی استر، تبدیل می شود و این فیبر، از سلولز یا پروتئین ساخته شده است. سلولز یک کربوهیدرات و ماده اصلی در دیواره های گیاهان است. بین الیاف مصنوعی و ساخته شده، تفاوت وجود دارد و این باعث تغییر در پایداری آن ها می شود. ویسکوز از خمیر چوب ساخته می شود و آن را به عنوان الیاف سلولزی مانند پنبه یا کتانی تبدیل می کند.  

الیاف تولید شده از سلولز یا پروتئین طبیعی بوجود می آیند، در حالی که الیاف مصنوعی اینگونه نیستند و کاملاً ساختگی هستند. بنابراین آن ها برای رسیدن به نتیجه نهایی، به پردازش گسترده نیاز دارند. پس به این دسته از الیاف تولیدی، اغلب سلولز بازسازی شده گفته می شود.

از آنجا که ویسکوز از گیاهان تجدید پذیر ساخته می شود، اغلب به عنوان سازگار با محیط زیست و پایدار از آن یاد می شود. 

در واقع ویسکوز با الیاف پلی استر، قدیمی ترین فیبر تولید شده است که اولین بار در سال ۱۸۸۳ بعنوان جایگزین ارزان قیمت برای ابریشم تولید شد.

 تولید این مدل از پارچه به طور کلی با خمیر چوب آغاز شده و چندین روش شیمیایی و ساختی برای تولید آن وجود دارد.

 

فروشنده عمده پارچه ویسکوز ریون پلی استر

فروشنده عمده پارچه ویسکوز ریون پلی استر

به دلیل زیبایی منحصر به فرد این پارچه و از طرفی هم امکان تولید لباس های بسیار زیبا از آن، در سراسر ایران مراکز بسیاری وجود دارند که به ارائه خدمات در این زمینه پرداخته و مردم به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای به فروشنده پارچه ویسکوز مراجعه کرده و پارچه مناسب خود را خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما