مرکز عرضه پارچه دورس شلواری

مشتریان همیشگی پارچه های دورس و صاحبان تولیدی ها به خوبی میدانند که مرکز عرضه پارچه دورس شلواری، بازار بزرگ تهران هست که تمامی پارچه های لازم تولیدی های کل کشور را به صورت فروش حضوری و عمده تامین میکند. اما مراکز عرضه پارچه دورس شلواری همیشه بیشترین تمرکزشان را رای عرضه راحت تر و مقران به صرفه تر به مشتری های شان قرار داده اند.
توزیع پارچه دورس شلواری و هر پارچه از نوع دیگری به صورت اینترنتی، امکان خرید و تولید گسترده تری را برای تولیدی ها فراهم میکند.
تمامی سایت های معتبر که نمایندگی فروش پارچه را به عهده دارند به عنوان مرکز عرضه پارچه دورس شلواری فعالیت میکنند. شرکت دیبا بافت کالا یکی از همین فروشگاه های اینترنتی است که کاملا شناخته شده است و به راحتی قابل دسترسی است. مرکز عرضه پارچه دورس همه تلاشش این است که محصولات خود را به خصوص انواع پارچه های دورس را به راحتی، با سرعت عمل بالا ،در هر زمان و در هر مکانی بدون اتلاف وقت و با هزینه ای پایین و کاملا مقرون به صرفه عرضه کند. پارچه دورس شلواری به عنوان پارچه ای ضخیم و گرما بخش که میتواند توی ماه های سرد سال مورد مصرف بسیار زیادی قرار بگیرد، به عنوان یکی از پرفروش ترین پارچه های مصرفی سایت های اینترنتی که فروش زمستانه شان را آغاز کردن به حساب میاید.

علل مرغوبیت بهترین پارچه دورس

علل مرغوبیت بهترین پارچه دورس

پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس بکار گرفته میشود. همین الیاف باعث شده است که پارچه دورس از برتری خاصی نسبت به سایر پارچه های ضخیم و زمستانی برخوردار باشد. پارچه دورس از الیاف طبیعی و ارگانیک پنبه تولید میشود و همواره الیاف طبیعی و پنبه محبوبیت زیادی بین مشتری های خودش دارد و نسبت به الیاف مصنوعی پرفروش تر است. این مسئله در تمام بازارهای بین المللی حائزه اهمیت است و تمامی تولید کنندگان لباس های گرم ترجیح میدهند که از پنبه و الیاف طبیعی استفاده کنند.
مرکز عرضه پارچه دورس شلواری همواره سعی کرده مرغوب ترین پارچه دورس را که از پنبه و الیاف طبیعی مرغوب و باکیفیت تولید شده باشد را در اختیار مشتری های خود قرار دهد.

معرفی بهترین نوع پارچه دورس

معرفی بهترین نوع پارچه دورس

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزء دسته پارچه های ضخیم و زمستانی قرار میگیرد. دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی آن از هر نوع الیاف مصنوعی و یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. پارچه دورس در انواع مختلف دو نخ و سه نخ، دورس گلکسی، پارچه دورس لاکرا دار، پارچه دورس لاکرا، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس شیراز و… تقسیم میشوند.
مرکز عرضه پارچه دورس شلواری این پارچه را به عنوان پارچه ای پنبه ای که از پنبه، پلی استر هست و یا ترکیبی از پنبه و پلی استر به همراه لاکرا تولید میشود به عنوان پارچه ای مردانه و زمستانی به بازار عرضه میکنند. در این بین پارچه دورس سه نخ تو کرکی به عنوان محبوب ترین پارچه ضخیم زمستانی به شمار میاید که قسمت داخلی پارچه دورس، پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده است از انواع الیاف دیگر که غالبا مصنوعی هستند. مثل پلی استر، لاکرا و…
مرکز فروش دورس شلواری این پارچه گرم و ضخیم و مرغوب را، که از الیاف طبیعی پنبه و برای دوخت شلوارهای گرم مردانه بافته شده، در معرض فروش میگذارد.

دوام بالای پارچه دورس

دوام بالای پارچه دورس

پارچه تریکو یکی از مهم ‌ترین پارچه ‌های صنعت مد و پوشاک است. از تریکو میتوان برای دوخت انواع لباس و برای همه سنین استفاده کرد. یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های انتخاب این پارچه، میزان مقاومت و دوام بالای پارچه است. پارچه دورس سه نخ ضخامت و وزن نسبی بالایی نسبت به دورس دو نخ و تمام پارچه های تریکویی دارد.
پارچه دورس به طور معمول با عرض یک متر و به صورت خارخورده و بدون خار، بافته و تولید میشود و به همین دلیل جزء دسته پارچه های ضخیم و گرم قرار میگیرد. مرکز عرضه پارچه دورس شلواری، انواع پارچه دورس بادوام و کیفیت بالا را برای خرید راحت و سریع مشتریان خودش، در اختیار آنها قرار داده است.

تولید کنندگان پارچه دورس شلواری

تولید کنندگان پارچه دورس شلواری

پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس بکار گرفته میشود. همین الیاف باعث شده که پارچه دورس از برتری خاصی نسبت به سایر پارچه های ضخیم و زمستانی برخوردار شود. در حال حاضر کشور ما، کارخانه ها و کارگاه های پارچه بافی زیادی دارهدکه پارچه دورس را با تمامی استانداردهای لازم و بهترین مواد اولیه تولید میکنند تا مرغوب ترین پارچه های پنبه ای و دورس را به بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی صادر کنند.
پارچه های پنبه ای و دورس بامرغوب ترین مواد اولیه داخل کشور تولید شده اند. مرکز عرضه پارچه دورس شلواری در برنامه های اقتصادی که مد نظر دارد، فروش این پارچه را به بازارهای تولیدی تمام کشور به عهده گرفته است که باعث رونق هر چه بیشتر تولید داخلی شود.
مرکز عرضه پارچه دورس شلواری با خرید مستقیم از کارخانه ها و شرکت های پارچه بافی توزیع مستقیم، سریع و ارزان این پارچه را دست گرفته و در اختیار مشتریان همیشگی خودش قرار میدهد. مرکز عرضه پارچه دورس شلواری همچنین علاوه بر پارچه دورس شلواری، فروش بدون واسطه دیگر انواع پارچه های تریکویی و دورس را در اختیار دارد.

پارچه دورس کودکانه

پارچه دورس کودکانه

دورس، نوعی پارچه تریکویی و ضخیم هست که با ماشین های گرد باف بافته میشود. پشت پارچه از پنبه و روی اون از هر نوع الیافی استفاده شده است. لباس هایی که از پارچه دورس دو نخ و سه نخ تولید میشوند برای پائیز و زمستان مناسب هستند. ضخامت این پارچه برای سوییشرت بچگانه و همچنین برای تهیه لباس های گرم کن مناسب است. پارچه دورس کودکانه از تنوع رنگی و طرح های عروسکی زیادی برخوردار است.
مرکز عرضه پارچه دورس شلواری به شما این امکان را می ده که توی انتخاب انواع پارچه های دورس، دورس شلواری، دورس دو نخ و سه نخ پنبه و همچنین دورس عراسکی و کودکانه گزینه های بیشتری را پیش را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما