نمایندگان فروش پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

پارچه دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و ویژگی همچنین کاربرد متفاوتی هستند. پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا یکی از پارچه های محبوب و پرطرفدار است که در دوخت انواع پوشاک کاربرد زیادی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و با توجه به قابلیت های فراوان دارای قیمت مناسبی است.

نمایندگان فروش پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا

مزایای پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

مزایای پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکراپارچه ویسکوز تیپ لاکرا از چهار نخ همچون نخ ویسکوز، نخ پلی استر، نخ لاکرا و نخ اسپان در تولید آن استفاده می شود. از این پارچه برای دوخت انواع پوشاک مانند: مانتو، تاپ، شلوار، ساپورت، سارافون، تاپ و شلوارک، زیر سارافونی و … استفاده می شود و برای لباس های کودکان، مردان و زنان کاربرد زیادی دارد. این پارچه تنوع رنگی بالایی دارد که مشتری با توجه به کاربرد می تواند رنگ مورد نظر را انتخاب و خریداری کند.

در کارخانه های نساجی این پارچه را با استفاده از دستگاه های پیشرفته گردباف و با بهره وری از پرسنل مجرب و استفاده از متریال درجه یک تولید می کنند. از مزایای پارچه ویسکوز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای براقیت و درخشندگی بالایی است.
  • بسیار خنک و سبک بوده و در فصل تابستان کاربرد زیادی دارد.
  • باعث ایجاد الکتریسیته نمی شود.
  • چروک نمی شود.
  • ضد حساسیت می باشد.
  • دارای خاصیت کشسانی مناسبی است.

پارچه ویسکوز دارای جذب رطوبت بالایی است و ظاهری درخشان داشته و قابلیت رنگرزی بالایی دارد و می تواند اکثر رنگ ها را به خود بگیرد. قیمت آن با توجه به قیمت نخ به کار رفته در آن متفاوت می باشد. این پارچه با توجه به مزیت ها و قابلیت های بسیار خوبی که دارد، مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است و بسیاری از کارگاه های تولیدی پوشاک انواع این پارچه را در رنگبندی متنوع خریداری می کنند و برای دوخت انواع لباس های زنانه و بچگانه از آن استفاده می کنند.

خرید پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

خرید پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکراخرید پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب از همین سایت امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران فروش تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است که خرید و فروش از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری استقبال بهتری می کند. بازار خرید و فروش این پارچه با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت مناسب، بسیار پرونق می باشد و مورد استقبال و پسند خریدارن و متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما