قیمت انواع پارچه تریکو در بازار بزرگ تهران

بازار تهران یکی از بزرگ ترین عرضه کنند گان انواع پارچه های تریکو در ایران است که قیمت آن نیز مناسب است.

پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.
داشتن بعضی از خصوصیات پارچه تریکو آن را به پرمصرف ترین پارچه در سراسر دنیا تبدیل کرده است. پارچه های تریکو بافتنی فرایند بافندگی دارد و قابلیت کشش هم دارند. پارچه تریکو در مقایسه با پارچه های بافتنی دیگر بسیار رایج تر هستند و همچنین پارچه تریکو دارای قابلیت انعطاف پذیری هستند.
قیمت پارچه های تریکو بستگی به موادی دارد که در آن استفاده میشود. کاملا واضح است که اگر از مواد طبیعی استفاده شود قیمت پارچه نبست به مواد تشکیل دهنده مصنوعی بالاتر است. در بازار تهران به راحتی میتوان بهترین پارچه تریکو با مواد اولیه مرغوب را پیدا کرد.

پارچه تریکو
پارچه تریکو

پارچه تریکو

پارچه های تریکو معمولا ساختار محکم تری دارند به همین دلیل این گونه پارچه نیاز به هیچ یک از وسایل خیاطی مانند دکمه یا زیپ را ندارد. به دلیل کیفیت بالایی که در پارچه تریکو با مواد طبیعی استفاده میشود خرید این پارچه کمی گران تر است. بنابراین دستگاه های ما توانسته با مواد مصنوعی هم این پارچه پر طرفدار را تولید کرده تا مشتریان بتوانند با قیمتی مناسب این پارچه ها را تهیه کنند.
پارچه تریکو مصنوعی علی رقم احتمال اینکه مواد تشکیل دهنده آن از نایلون یا پلی استر است، قابلیت تنفس دارد، ولی در پارچه های دیگر این گونه نیست. روکش پارچه ای که از تریکو تولید میشود بسیار با کیفیت است و برای بسیاری از وسایل و لباس ها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین پارچه تریکو قادر به کش آمدن از همه طرف است، پارچه ای که از جنس تریکو باشد راحتی بیشتری را نسبت به پارچه های دیگر ارائه میدهد.
لباسی که از پارچه تریکو تهیه شده باشد میتواند ارزان تر نسبت به پارچه های دیگر باشد اما کیفیت خوبی هم داشته باشد. پارچه تریکو از آن دسته پارچه های است که خریداران میتوانند با قیمت مناسب خریدی راحت و باکیفیت داشته باشند.

پارچه تریکو
پارچه تریکو

پارچه تریکو تهران

تهران یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه تریکو است که تولید کننده ها بیشترین خرید خود را از بازار تهران انجام می دهند و دارای طرح و رنگ متنوعی است. محبوبیت تریکو را میتوان تا حدی به تولیدات مختلف نسبت داد. این پارچه در سنین مختلف و در فصل های مختلف استفاده می شود. به دلیل انعطاف پذیر بودن این پارچه برای انواع صنایع دستی هم استفاده میشود.
یکی از کاربردهای پارچه تریکو برای لباس زیر زنانه است. در نتیجه لباس خواب، کراوات، جلیقه همگی از نمونه های پارچه تریکو به شمار میروند و هم چنین پارچه تریکو به عنوان آستر در کت های بارانی، هودی و لباس های دیگر استفاده میشود. از پارچه تریکو به عنوان آستر کیف و چمدان و در تولید لباس های ورزشی هم مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه تریکو
پارچه تریکو

انواع پارچه تریکو بازار تهران

بازار تهران امن ترین جایی است که انواع پارچه خصوصا تریکو را میتوان با شرایط عالی خریداری کرد. این پیشنهاد ارزش فکر کردن را دارد. در پارچه تریکو، نخ به صورت تار و حلقوی گره خورده و در کنار هم قرار میگیرند. پارچه تریکو به دلیل بافت عمودی که دارد از لطافت و استحکام بالایی برخوردار است. این پارچه از نخ پلی استر تشکیل میشود و بافته شده به صورت تار گونه هستند. از پارچه تریکو پلی استر که معمولا ضد آب هستند و رنگ بندی متنوع و استحکام بالایی دارند برای تولید کاپشن، لباس های ورزشی، امور کت و بارانی استفاده میشود. پارچه های تریکو جودون با بافت لوزی شکل معمولا در لباس های مردانه و زنانه به خصوص بافت و لباس زمستانی استفاده میشود.
نخ‌های بسیاری را میتوان در بافت پارچه تریکو استفاده کرد که به صورت، نخ پنبه، نخ ویسکوز، نخ پلی استر، نخ ملانژ، نخ اسپان، نخ لاکرا، نخ فلامنت و…. قابل سفارش است.
این پارچه به دلیل وجود عایق حرارتی باعث ایجاد گرما در زمستان میشود. یکی از روش های فروش پارچه در بازارهای جهانی به صورت اینترنتی امکان پذیر است که به راحتی در هر جای دنیا که باشید میتوانید خریدی راحت انجام دهید.

قیمت انواع پارچه تریکو تهران

انواع پارچه و همچنین تریکو در بازار بزرگ تهران با قیمت های متعادل و متناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. در پارچه های تریکو جنس و کیفیت نخ ، تاثیر بسزایی در قیمت پارچه دارد. پارچه تریکو از دو نوع گرد و تخت تشکیل میشود و نوع پارچه آن از بافت حلقوی است. در کیفیت پارچه تریکو حرف اول را نوع پارچه میزند که باز هم بستگی به مواد اولیه به کار رفته دارد. عوامل دیگری مانند، جنس و قیمت پارچه تریکو دخالت دارد مانند نوع بافت پارچه و همینطور رنگ و طرح. بازار تهران یکی از مراکز بزرگ تامین پارچه تریکو در سراسر کشور است.
پارچه های تریکو غالبا از الیاف فلامنت تهیه میشود که جزء الیاف مصنوعی به شمار میرود. پارچه تریکو نسبت به پارچه های دیگر مراقیت بیشتری دارد که مورد استقبال مشتریان خود قرار گرفته است.
قیمت پارچه تریکو در بازار مطابق کیفیت و مواد اولیه به کار گرفته شده در بافت پارچه تعیین میشود، پارچه تریکو با توجه به مرغوبیتی که دارد با نازل ترین قیمت به بازار وارد میشود که خرید این نوع پارچه بنا به درخواست مشتریان به چند روش صورت میگیرد، یعنی شما هم میتوانید پارچه تریکو را به تعداد عمده و حتی تکی سفارش دهید.
خرید عمده پارچه تریکو با کمترین قیمت در بازار بازهم رقابتی است که شما میتوانید خرید خود را به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از دفاتر و نمایندگی فروش خرید خود را انجام دهید. پارچه های تریکو در تمامی تولیدی های ایرانی تهیه میشوند و با کمترین قیمت در سراسر کشور پخش میشود.
خرید پارچه تریکو با کیفیت و با قیمت عمده از اهمیت بالایی در بین مشتریان خود برخوردار است. امروز به دلیل مشغله های کاری فراوان بیشتر مردم تمایل به خرید اینترنتی دارند که ما در این سایت تمام تلاش خود را کرده ایم که شما را برای خریدی بهتر راهنمایی کنیم. شما میتوانید انواع مدل پارچه تریکو با جنس های مختلف را در سایت مشاهده و پس از انتخاب باز هم اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

213

  1. سلام خسته نباشید پارچه تریکو برای دوخت تیشرت و لباس خانگی خیلی مناسبه و رنگ های متنوعی دارد

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.

  3. سلام وقت بخیر من تولیدی پوشاک در مشهد را دارند وقتی که از مجموعه شما خرید کردم متوجه قیمت بسیار مناسب سایت شما شدن به صورت عمده و تونستم از معامله تو خوب به دست بیارم از اونجا مشتری دائم خودتون شدم زنده باشیم

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو نسبت به پارچه های دیگر مراقیت بیشتری دارد که مورد استقبال مشتریان خود قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارند.

  5. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور کرواسی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  6. سلام وقت بخیر
    قیمت هرمتر پارچه تریکو چقدر است ؟
    قیمت همه رنگ ها باهم یکیه یا خیر؟

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو بافتنی فرایند بافندگی دارد و قابلیت کشش هم دارند. پارچه تریکو در مقایسه با پارچه های بافتنی دیگر بسیار رایج تر هستند

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو بافتنی فرایند بافندگی دارد و قابلیت کشش هم دارند که با نرخ پایین و آنلاین از دیبا تهیه کرده ام

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو آن را به پرمصرف ترین پارچه در سراسر دنیا تبدیل کرده است ارسال به ترکمنستان دارید ؟

  11. سلام وقت بخیر
    بازار تهران یکی از بزرگ ترین عرضه کنند گان انواع پارچه های تریکو در ایران است که قیمت آن نیز مناسب است.

  12. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع پارچه های تریکو رنگی با مرغوبیت بالا مجموعه خودتون رو در کاتالوگی کامل در ایمیل برای من ارسال کنید پس از مشاهده برای همکاری بیشتر مذاکره ای خواهیم داشت موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  13. سلام وقت بخیر یکی از کاربردهای پارچه تریکو برای لباس زیر زنانه است. در نتیجه لباس خواب، کراوات، جلیقه همگی از نمونه های پارچه تریکو به شمار میروند

  14. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو مرغوب شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که از باکیفیت ترین پارچه های بازار محسوب می شود.

  16. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه تریکو با قیمت عمده با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  17. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه تریکو با بهترین بافت را از شما دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  18. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام وقتتون بخیر
    من از مشتریان دائمی شما هستم که بیشتر خرید هامو از شما میکنم و بسیار کیفیت خوبی دارند محصولاتتون.

  20. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه هها ترکیپ در تنوع بالا تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  21. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  22. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  23. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه های تریکو بستگی به موادی دارد که در آن استفاده میشود و نرخ مناسب که برای تولید کننده و خریدار مناسب است

  24. سلام عرض ادب پارچه های تریکو رو به صورت تازه ایی میتونم خریداری کنم ؟ ارسال به شهر کردستان هم دارید؟

  25. سبلام وقت بخیر این پارچه ها ی تریکمو ازکیفیت بالایی برخوردارهستند ودررنگ های مختلف عرضه میشوند که قیمت مناسبی هم دارند

  26. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  27. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه تریکو بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  28. سلام خسته نباشید من از شما پارچه تریکو برای تولیدی لباس منزل خرید کردم خیلی فروش خوبی داشته لباسامون ممنونم

  29. سلام عرض ادب پارچه تریکو به دلیل بافت عمودی که دارد از لطافت و استحکام بالایی برخوردار است. این پارچه از نخ پلی استر تشکیل میشود

  30. سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو پنبه سایت خوب دیبا بافت نگار جهت گرم نگه داشتن افراد در زمستان می باشد.

  31. با سلام خدمت شما
    پارچه های تریکو مناسب چه کارهایی می باشد برای دوخت لباس زیر مناسبه ؟

  32. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است

  33. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور جزیره بووا هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  34. خرید عمده پارچه تریکو با کمترین قیمت در بازار بازهم رقابتی است که شما میتوانید خرید خود را به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از دفاتر و نمایندگی فروش خرید خود را انجام دهید

  35. سلام وقتتون بخیر
    فرشیدجو هستم از تهران
    لیست قیمت تریکو های تیشرتی شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

  36. سلام من به این شماره که برای مشاوره به همه معرفی میکنید پیام دادم ایشون دیدن ولی جواب ندادن لطفا یک شماره دیگه معرفی کنید??

  37. باسلام و عرض ادب ممنونم از سایت خوبتون مطالب بسیار عالی بود بسیار سپاسگزارم چگونه میتوانم ثبت سفارش کنم از سایت خوبتون

  38. چقدر اطلاعاتی که در این سایت قرار داده شده مفید است و باعث میشه اطلاعات خوانندگان این سایت در مورد پارچه های مختلف بالاتر بره بسیار تشکر از سایت خوب شما

  39. اگه دنبال یک پارچه ای هستید که جنس عالی داشته باشه وبتونین خیلی چیزهاباهاش بدوزین بهتون این پارچه هاراپیشنهادمیکنم

  40. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  41. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  42. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  43. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  44. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  45. این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و باید بدانید که یک از انواع پارچه هایی که مردم می شناسند پارچه کدر می باشد که خود همین پارچه هم از نوع پارچه های نخی محسوب می شود

  46. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  47. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  48. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  49. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  50. سلام خدمت شما پارچه های تریکو از انواع مختلفی برخوردار است وجنس مرغوب و تنوع فراوانی داره

  51. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  52. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  53. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  54. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  55. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  56. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود

  57. به نظرم میتونم برای دوخت لباسم از این پارچه ها استفاده کنم.خیلی زیبا میشه.من خودم خیاط هستم و پارچه هارو میشناسم که برای دوخت مناسب یا خیر

  58. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  59. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  60. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  61. پارچه از مواد بسیار عالی تشکیل شده است که از آن لباس های زیبا و بادوام بچگانه دوخته می شود که کیفیت خوبی دارند

  62. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  63. درود و سلام بر شما خوبان جالب بود، من خیلی از اطلاعات بالا رو نمیدونستم،قدردانی از اطلاعات آموزنده ای که قرار میدید

  64. من یه پارچه تریکو خیلی علاقه دارم و قصد دارم که چند نمونه با طرح های متفاوت و متنوع رو خریداری کنم برای دوخت پارچه به نظرم خیلی مناسب هستن ممنون

  65. پارچه های تریکو برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و تنوع رنگ زیادی دارند. این پارچه ها جنس خوبی دارند که میشود استفاده گوناگونی از ان کرد

  66. پارچه های موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  67. پارچه تریکو جز پرطرفدارترین نوع پارچه می باشد چون این محصول از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و کیفبت کالا یکی از دلایل فروش بالاست

  68. پارچه تریکو یکی متنوع ترین پارچه های با کیفیت موجود در بازاره که بیشتر برای دوخت لباس های خانگی استفاده میشه چراکه در شستشوهای متعدد تغییر رنگ و آب رفت ندارد

  69. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  70. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو حالت کشسانی دارند و نوعی از کالاهای اساسی هستند ودر صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شوند

  71. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  72. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  73. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  74. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  75. بسیار عالی این نوع پارچه تنومند برای دوخت انواع لباس و مانتو عالی است و در رنگهای متنوع موجود است.
    پارچه های بافته شده برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و رنگ های متنوعی دارند.

  76. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  77. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  78. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  79. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  80. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  81. سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  82. این پارچه ها دارای وزن بسیارسبک واز لطافت بسیار بالایی وکیفیت برخورداندودرهرفصلی میشه به راحتی پوشید
    پارچه تریکو در مدل های گوناگونی تولید و به دست مردم می‌رسد

  83. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  84. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  85. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  86. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  87. سلام امروز از این پارچه های تریکو استفاده های بسیار زیادی می شودوبسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست

  88. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید

  89. پارچه تریکو مصنوعی علی رقم احتمال اینکه مواد تشکیل دهنده آن از نایلون یا پلی استر است، قابلیت تنفس دارد، ولی در پارچه های دیگر این گونه نیست

  90. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  91. سلام و عرض ادب
    پارچه برای لباس میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از لباس های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  92. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  93. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  94. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  95. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  96. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  97. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  98. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  99. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  100. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است

  101. سلام بهتر است پارچه های اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  102. سلام بهتر است پارچه های اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  103. سلام وقت بخیر
    انواع و اقسام پارچه های تریکو رو هم صادر می کنید به کشورهای مختلف
    از جمله ارمنستان ،ازبکستان و…

  104. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  105. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  106. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  107. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  108. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  109. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  110. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  111. پارچه های تریکو معمولا ساختار محکم تری دارند به همین دلیل این گونه پارچه نیاز به هیچ یک از وسایل خیاطی مانند دکمه یا زیپ را ندارد

  112. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  113. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  114. اگردرپارچه تریکوازموادطبیعی استفاده شودقیمت بیشتری نسبت به پارچه تریکوباموادمصنوعی دارد.

  115. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  116. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  117. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  118. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  119. پارچه های تریکو معمولا ساختار محکم تری دارند به همین دلیل این گونه پارچه نیاز به هیچ یک از وسایل خیاطی مانند دکمه یا زیپ را ندارد

  120. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  121. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  122. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  123. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  124. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  125. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  126. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  127. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  128. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  129. سلام عرض ادب ممنون از سایت خوب و جامعی که در اختیار همه گذاشتین خیلی درانتخاب نوع پارچه کمک میکنه

  130. قیمت پارچه های تریکو بستگی به موادی دارد که در آن استفاده میشود. کاملا واضح است که اگر از مواد طبیعی استفاده شود قیمت پارچه نبست به مواد تشکیل دهنده مصنوعی بالاتر است.

  131. پارچه تریکو مصنوعی علی رقم احتمال اینکه مواد تشکیل دهنده آن از نایلون یا پلی استر است، قابلیت تنفس دارد، ولی در پارچه های دیگر این گونه نیست

  132. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  133. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  134. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  135. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  136. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  137. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  138. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.

  139. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  140. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  141. یکی از کاربردهای پارچه تریکو برای لباس زیر زنانه است. در نتیجه لباس خواب، کراوات، جلیقه همگی از نمونه های پارچه تریکو به شمار میروند و هم چنین پارچه تریکو به عنوان آستر در کت های بارانی، هودی و لباس های دیگر استفاده میشود.

  142. پارچه تریکو با مواد طبیعی استفاده میشود خرید این پارچه کمی گران تر است. بنابراین دستگاه های ما توانسته با مواد مصنوعی هم این پارچه پر طرفدار را تولید کرده تا مشتریان بتوانند با قیمتی مناسب این پارچه ها را تهیه کنند.

  143. سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  144. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  145. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  146. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور کرواسی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  147. این پارچه به دلیل وجود عایق حرارتی باعث ایجاد گرما در زمستان میشود. یکی از روش های فروش پارچه در بازارهای جهانی به صورت اینترنتی امکان پذیر است که به راحتی در هر جای دنیا که باشید میتوانید خریدی راحت انجام دهید.

  148. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  149. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  150. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.

  151. خرید عمده پارچه تریکو با کمترین قیمت در بازار بازهم رقابتی است که شما میتوانید خرید خود را به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از دفاتر و نمایندگی فروش خرید خود را انجام دهید

  152. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  153. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است

  154. سلام وقت بخیر من تولیدی پوشاک در مشهد را دارند وقتی که از مجموعه شما خرید کردم متوجه قیمت بسیار مناسب سایت شما شدن به صورت عمده و تونستم از معامله تو خوب به دست بیارم

  155. پارچه تریکودرمقایسه باپارچه های بافتنی دیگررایج ترودارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی است.

  156. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  157. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  158. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  159. سلام وقت بخیر پارچه های تریکو کش سانی خوبی دارند و برای دوخت انواع لباس زنانه و مردانه استفاده می‌شود

  160. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است

  161. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.

  162. پارچه های تریکو معمولا ساختار محکم تری دارند به همین دلیل این گونه پارچه نیاز به هیچ یک از وسایل خیاطی مانند دکمه یا زیپ را ندارد

  163. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو نسبت به پارچه های دیگر مراقیت بیشتری دارد که مورد استقبال مشتریان خود قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارند.

  164. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از معتبرترین مراکز تولید انواع پارچه می باشد که تمام محصولات خود را با قیمت عمده و نرخ پایین تر از بازار به خریداران عرضه می کند.

  165. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  166. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  167. باسلام واقعأ تنوع دررنگ وکیفیت بالا دارن اینوع پارچه ومن قصد خرید اون را دارم ممنون که بدون اطلاف وقت میتونم سرع وآسان خرید کنم

  168. داشتن بعضی از خصوصیات پارچه تریکو آن را به پرمصرف ترین پارچه در سراسر دنیا تبدیل کرده است تریکو در دنیتیه پارچه ها نامی از خود رقم زده است

  169. داشتن بعضی از خصوصیات پارچه تریکو آن را به پرمصرف ترین پارچه در سراسر دنیا تبدیل کرده است. پارچه های تریکو بافتنی فرایند بافندگی دارد و قابلیت کشش هم دارند

  170. سلام خسته نباشید پارچه تریکو برای دوخت تیشرت و لباس خانگی خیلی مناسبه و رنگ های متنوعی دارد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  171. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  172. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید

  173. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید

  174. پارچه تریکو منسوجی بافتنی است که که از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته میشود کاربرد اصلی آن شامل لباس شنا و لباس و… است که میتوانید انواع این پارچه را با قیمت عالی در بازار بزرگ تهران خریداری کنید.

  175. داشتن بعضی از خصوصیات پارچه تریکو آن را به پرمصرف ترین پارچه در سراسر دنیا تبدیل کرده است. پارچه های تریکو بافتنی فرایند بافندگی دارد و قابلیت کشش هم دارند.

  176. داشتن بعضی ازخصوصیات پارچه تریکوازجمله فرایندبافندگی وقابلیت کشش آن رابه معروفترین وکاربردی ترین پارچه بازارتبدیل کرده است.

  177. سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو نسبت به پارچه های دیگر قیمت ارزانی تر دارند

  178. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور کرواسی هم دارید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما