قیمت عمده پارچه ملانژ در بازار تهران

در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود. امروز در صنعت نساجی پارچه های بسیاری هستند که از جنس تهیه می شوند که درصد کمی از الیاف نخ هستند و دارای درصد خلوص پایین است. نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است، این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در تولید به طور منظم و با نسبتی مناسب و استاندارد در هنگام ریسیدن به هم متصل می شوند.
پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند. ملانژ مربوط به حالت رنگ پارچه ملانژ گفته می شود نه جنس پارچه و به صورت جداگانه پارچه ملانژ که از ترکیب چند مواد تولید می شود در هنگام رنگرزی نیز هر کدام از بافت پارچه به صورت مجزا انجام می شود و پس از اتمام بافت پارچه شروع می شود. در هنگام رنگ پارچه ملانژ با اینکه پارچه های مصنوعی زمان بیشتری می برد ولی وقتی بافتن پارچه از ترکیب مواد طبیعی و مصنوعی انجام شد در مرحله آخر هم زمان با هم رنگ می شوند با توجه به این نکته که پارچه های مصنوعی در رنگ پذیری با الیاف طبیعی متفاوت هستند پارچه ای دو رنگ حاصل این نتیجه به دست می آید که این پارچه ملانژ نام می گیرد.
پارچه ملانژ بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند این پارچه هزینه بالایی دارد بسیار مناسب بوده و قیمت پایینی دارد که به همین دلیل هر روزه فروش زیادی از بازار منسوجات را به خود اختصاص داده است. پارچه های ملانژ بیشتر در بازار به رنگ طوسی است ولی فقط به همین رنگ نیست و رنگ بندی های دیگری هم دارد پارچه ملانژ یک پارچه صاف و یک دست نیست و پارچه ملانژ، یک پارچه یکرنگ و یک دست نیست، همینطور می توان در بافت پارچه های ملانژ از نخ های رنگی هم استفاده کرد که نتیجه آن پارچه های به صورت راه راه است. پارچه های ملانژ را می توان به عنوان یکی از پارچه های پر مصرف در صنعت پارچه دانست.

قیمت عمده پارچه ملانژ در بازار تهران

پارچه ملانژ

از پارچه ملانژ برای تولید انواع لباس های ورزشی و سوییشرت و اسلش و تیشرت و لباس های خانگی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد، همینطور در مورد پارچه ملانژ تریکو هم می توان گفت که به دلیل بافت مناسب از نظر لطافت و انعطاف پذیری که دارد برای تولید پوشاک در رده سنی کودک تا کهنسالی پارچه مناسبی به شمار می رود.
پارچه های ملانژ در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شود که می توان آن را به این صورت نام برد، پارچه ملانژ یک رو، پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ فانریپ هستند که هر کدام در صنعت تولید پوشاک به دلیل مورد نیاز تولید کننده در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان تهیه این پارچه مقداری الیاف پلی استر هم استفاده می شود که باعث شفافیت پارچه ملانژ می شود به صورتی که پارچه نهایی کمی براق به چشم می خورد. درخشندگی که این پارچه داشته سبب شده تا بانوان علاقه بیشتری نسبت به این پارچه نشان دهند و به همین دلیل بیشتر تولید کننده ها نیز از این پارچه برای تولید پوشاک بانوان استفاده می کند چون فروش خوبی دارد.

پارچه ملانژ

قیمت عمده پارچه ملانژ

پارچه ملانژ با توجه به مواد اولیه در تولید قیمت متفاوت دارد که مجموعه ما به صورت عمده به فروش می رساند، پارچه های ملانز که در تولید از انواع الیاف استفاده می کند به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز با هم از نظر جنس دارند. انتخاب پارچه ملانژ یک امر اختصاصی و حرفه ای است و پارچه ملانژ در رنگ طوسی و سفید و مشکی و زغالی تولید و برای فصل سرد زمستان و پاییز مناسب است.
پارچه های ملانژ در رنگ ‌بندی های تیره برای زمستان فروش خوبی دارد و کشورهایی مانند هند، چین، ایران جزو تولید کنندگان این پارچه به شمار می رود که یکی از برتر تولیدکننده ها کشور ازبکستان به شمار می روند. پارچه ملانژ یکی از زیباترین پارچه در نوع بافت که در رنگ های مختلف دسته بندی می شود و تنوع بالایی هم دارد، مانند پارچه جودون بافت، پارچه ملانژ کجرا و پارچه ملانژ ریز بافت است. از پارچه ملانژ در صنعت تولید کالای خواب و کیف و چمدان و صندلی های تا شو مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه های ملانژ گاهی نیز به صورت آغشته به pvc و فوم بسته بندی می شود و با توجه به درخواست متقاضی قابل اجرا است، پارچه ملانژ یکی از برترین برندهای موجود در نوع خودشان در بازار است. پارچه های ملانژ از نخ ملانژ تهیه می شود این پارچه دارای ویژگی های منحصر به فردی در صنعت منسوجات است. پارچه های ملانژ در دسته بندی از رنگ سیاه و تیره تر و به سمت طیف رنگ های طوسی و روشن تولید می شود که با پیشرفت در دستگاه های صنعتی و تکنولوژی پارچه ملانژ در رنگ های مختلفی تولید می شود. پارچه های ملانژ به دلیل رنگ های جذابی که در بافت خود دارد دارای شهرت و جایگاه خوبی در بین دیگر برندها به خود اختصاص داده که این پارچه را از دیگر پارچه ها متمایز می کند.

قیمت عمده پارچه ملانژ

قیمت پارچه ملانژ در بازار

قیمت پارچه ملانژ بر اساس درصد مواد مورد استفاده در بازار قیمت گذاری می شود، در تهیه پارچه ملانژ از انواع نخ ها مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال از نخ های لاکرا، نخ اسپان، نخ فلامنت، ویسکوز، نخ ترویرا مورد استفاده قرار می گیرد.
در این قسمت می خواهیم انواع پارچه های ملانژ را نام ببریم پارچه دورس ملانژ، پارچه اسپان ملانژ، پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه ویسکوز با لاکرا و بدون لاکرا، پارچه ملانژ کجراه، پارچه ملانژ دورس است.
قیمت تهران پارچه ملانژ
قیمت پارچه یک نکته مهم در هنگام خرید به حساب می آید که هرچه قیمت آن پایین تر باشد، فروش بالایی خواهد داشت پارچه ملانژ که کاربرد فراوانی دارد و برای تمام فصل ها مناسب است و قیمت مناسب خود به صورت عمده برای انتخاب تولیدی ها گزینه خوبی به شمار می رود.
اگر شما عزیزان نیز مایل هستید به صورت اینترنتی پارچه ملانژ تهیه کنید و قصد سفارش  با قیمت عمده پارچه را دارید می توانید به آسانی با مشاوران مجموعه دیبا بافت نگار از طریق شماره های درج در سایت ارتباط بگیرید و ما در این مجموعه تمام تلاش خود را می کنیم که تمام محصولات خود را با قیمت پایین و با کمترین سود به هموطنان عزیز ارائه می شود.

259

  1. سلام وقت بخیر
    در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود

  2. پارچه ملانژ دارای رنگ های متنوعی هستند و درکشورهای زیادی استفاده میشود و مورد پسند همه هستند

  3. سلام وقت بخیر
    نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است، این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در تولید به طور منظم و با نسبتی مناسب و استاندارد در هنگام ریسیدن به هم متصل می شوند.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ در انواع مختلفی لباس تولید می شوند که بسیار دوخت زیبایی دارند.

  5. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ملانژ در رنگ ‌بندی های تیره برای لباس زمستان استفاده می شود و کیفیت بسیار خوبی دارند.

  6. سلام وقت بخیر
    این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در تولید به طور منظم و با نسبتی مناسب و استاندارد در هنگام ریسیدن به هم متصل می شوند.

  7. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  8. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ملانژ یکی از باکیفیت ترین پارچه ها برای تولید انواع لباس های ورزشی می باشد.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  10. سلام وقتتون بخیر
    پارچه ملانژ یکی از باکیفیت ترین پارچه ها برای دوخت لباس می باشد.

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  14. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در موبگرام برای بفرستید نمونه ببینم سفارش بدم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  15. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع پارچه های ملانژ در کیفیت های بالا مجموعه خودتون رو در کاتالوگی کامل در ایمیل برای من ارسال کنید پس از مشاهده برای همکاری بیشتر مذاکره ای خواهیم داشت موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  16. سلام وقت بخیر ممنون میشم شرایط فروش تون رو بگید و قیمت پارچه ملانژ چنده به صورت تاقه ای میفروشید؟

  17. سلام وقتتون بخیر
    نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است که از باکیفیت ترین پارچه های بازار است.

  18. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه ملانژ با قیمت عمده با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  19. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های ملانژ با کیفیت که برای دوخت همه پوشاک مناسب است تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  20. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  21. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند و نرخ مناسبی هم دارد

  22. پریسا

    سلام سفارش های من به دستم رسید که کیفیت بسیار بالایی دارند من می خواهم مجدداً ثبت سفارش کنم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  23. سلام خسته نباشید از پارچه ملانژ برای تولید انواع لباس های ورزشی و سوییشرت و اسلش و تیشرت و لباس های خانگی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد و لطافت خاصی دارد

  24. سلام خدمت شما ممنون میشم قیمت عمده پارچه های ملانی رو بفرمایید به شهر زنجان هم ارسال دارید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  25. سلام وقت بخیر
    این پارچه هاازکیفیت بالایی برخوردارهستند ودررنگ های مختلف عرضه میشوند که قیمت مناسبی هم دارند

  26. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  27. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه ملانژ بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  28. در این نوع پارچه ها مقدار درصد الیاف به کار رفته چگونه است و طیف رنگ بندی آن را چگونه می توان دید برای ثبت سفارش؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  29. سلام وقت بخیر
    جنس پارچه ملانژ تهران دارای کیفیت خوبی است وضخیم می باشد وبرای ملحفه مناسب است.

  30. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  31. سلام وقت بخیر
    این پاها جنس خوبی دارند و مقاوم هستند و از پنبه ساخته میشوند و قیمت مناسبی هم برای خرید دارند

  32. پارچه های ملانژ در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شود که می توان آن را به این صورت نام برد، پارچه ملانژ یک رو، پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ فانریپ هستند که هر کدام در صنعت تولید پوشاک به دلیل مورد نیاز تولید کننده در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

  33. سلام وقت بخیر پارچه های پلی اسنر پنبه قیمت بالایی دارند و مقاوم هستند و برای فصل سرد سال مناسب هستند

  34. سلام عرض ادب مورد پارچه ملانژ تریکو هم می توان گفت که به دلیل بافت مناسب از نظر لطافت و انعطاف پذیری که دارد برای تولید پوشاک در رده سنی کودک تا بزرگسال پارچه مناسبی به شمار می رود ممنون

  35. پارچه های ملانژ بیشتر در بازار به رنگ طوسی است ولی فقط به همین رنگ نیست و رنگ بندی های دیگری هم دارد پارچه ملانژ یک پارچه صاف و یک دست نیست و پارچه ملانژ، یک پارچه یکرنگ و یک دست نیست

  36. سلام وقتتون بخیر
    اکبر پور هستم از طبس
    لیست قیمت پارچه های ملانژ شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

  37. سلام عرض ادب پارچه های ملانژ انعطاف پذیریه خوبی داره و برای دوخت انواع لباس زنانه و مردانه استفاده می‌شود

  38. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ که از خانوادگی کرپ است برای دوخت لباس مجلسی و مانتو استفاده می شود

  39. سلام خدا قوت پارچه ملانژ در رنگ طوسی و سفید و مشکی و زغالی تولید و برای فصل سرد زمستان و پاییز مناسب است ممنون

  40. سلام خدمتتون پارچه ملانژ برای تولید انواع لباس های ورزشی و سوییشرت و اسلش و تیشرت و لباس های خانگی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد باتشکر

  41. سایت دیبافت از جمله پایگاه‌ های اینترنتی بسیار پر بازدید و معتبری هستند که هم به معرفی محصولات می‌ پردازند و هم انواع کالای مورد نیاز را با مناسب ترین قیمت روز در اختیار مشتریان قرار می دهند.

  42. خواهرم ازاین سایت پتوراخریداری کرده ومیگه خیلی نرم ولطیف وباکیفیت است وباقیمت مناسب تهیه کرده

  43. سجاد نوروزی
    این پارچه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و برای دوخت لباس و سایر چیزی خیلی خوب هستند

  44. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  45. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  46. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  47. انقدر که این پارچه های نخی و ملانژ زیبا و با دوام هستند که ادم به خرید مانتو حاضری بی رغبت میشه برای دوخت فوق العاده هستن

  48. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  49. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  51. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  52. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  53. این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و باید بدانید که یک از انواع پارچه هایی که مردم می شناسند پارچه کدر می باشد که خود همین پارچه هم از نوع پارچه های نخی محسوب می شود

  54. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  55. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  56. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  57. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  58. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  59. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  60. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  61. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  62. معروف ترین و بهترین پارچه های تولیدی در ایران پارچه اعلا می باشد که طرح و رنگ های جدیدی داردبرای خانم های شیک پوش و در ساخت آن از الیاف طبیعی مثل پشم و الیاف مصنوعی مانند پلی استر استفاده شده است

  63. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  64. من بزاز هستم و این مدل پارچه فروش خوبی داره‌.اکثر خیاط ها مشتری هام هستن.منمم که میبینم فروشش زیاده از این نوع زیاد به مغازه م میارم

  65. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  66. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر نطنز هم دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  67. این پارچه تریکو نوعی از کالاهای اساسی است که در صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شود

  68. پارچه های پلی استر به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و خاصیت کشسانی بالا برای دوخت لباس ورزشی مناسب هستند

  69. سلام عرض ادب پارچه‌های ملانژ دارای طرح های فانتزی و ساده است و کشسانی خوبی داره آبرفت نداره

  70. ممنون از مطالب زیبایی که در سایت قرار می دهید
    با سلام این نوع پارچه بیشتر برای لباس های راحتی در منزل تهیه می شود که دوخت این نوع پارچه ها یک شیوه ی خاصی دارد

  71. پارچه تریکو یکی متنوع ترین پارچه های با کیفیت موجود در بازاره که بیشتر برای دوخت لباس های خانگی استفاده میشه چراکه در شستشوهای متعدد تغییر رنگ و آب رفت ندارد

  72. قابلیت شستشو دارند که ترجیحا با آب سرد بشورید تا بافت آن حفظ شود
    پارچه های تریکو جنس بسیار عالی دارند که با آن لباس‌های بچه گانه زیبا وبا دوامی می‌دوزند که از کیفیت خوبی بر خوردار است

  73. ممنونم از سایت خوبتون که اطلاعات خوبی در مورد پارچه های تریکو نوشتین من همیشه تریکو پنبه میخرم برای دوخت لباس هام

  74. امروزه تجارت های زیادی از طریق خرید و فروش پارچه ها در کشور وجود دارد
    شخصا به این تاجر موفق تبریک میگم و ارزوی سلامتی براشون دارم

  75. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  76. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  77. سلام وقتتون بخیر باشه
    شما به چه کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات میکنین ؟ آیا کارهای گمرکی هم خودتون انجام میدین؟ یا به عهده خود مشتری هست؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  78. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  79. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  80. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایران خریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  81. این پارچه های نخی دارای مواد ظریفی هستند که می توان از آنها به روش های مختلف استفاده کرد
    رای حفظ بافت پارچه، می توان آنها را در آب سرد شستشو داد.

  82. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  83. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  84. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  85. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند به نظر من جنس پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار آنقدر خوب هستند که در فصول زیادی می توان از آنها استفاده کرد

  86. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  87. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  88. سلام وقت بخیر ممنون میشم قیمت پارچه‌های ملانژ رو لطف کنید و اینکه رنگ بندی شو در سایت قرار بدید

  89. با سلام و وقت بخیر من خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این پتو ها خریداری کنند تا کیفیت و زیبایی رو با هم تجربه کنند

  90. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور پاکستان چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

  91. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  92. سلام
    خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید ممنون میشم

  93. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  94. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  95. پارچه های تریکو برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و تنوع رنگ زیادی دارند.این پارچه ها جنس خوبی دارند که میشود استفاده گوناگونی از ان کرد

  96. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  97. سلام خسته نباشید
    پارچه با ظرافت بالایی طراحی شده است و رنگ های متنوعی در به کارگیری این محصول استفاده شده اند. این پارچه ها ساختار جدید و مدرنیته ای دارد

  98. سلام وقت بخیر پارچه های ملانژ دارای کشسانی خوبیه و آبرفت نداره و برای دوخت انواع البسه مناسبه

  99. سلام روز بخیر
    من تصمیم دارم از شما خرید کنم درباره نحوه سفارش و تحویل درب منزل توضیح دهید و حداقل سفارش چقدر است؟

  100. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  101. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  102. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  103. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  104. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  105. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  106. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری موفق وموید باشید مجموعه دیبا بافت نگار

  107. روز خوش. پارچه یکی از کالاهای پرکاربرد و متنوع است که هر فرد در طول زندگی خود از انواع مدل پارچه استفاده کرده است.

  108. سلام وقت بخیر
    من به کشور کویت مهاجرت کردم اگر از پارچه های شما بخوام ارسال دارین ؟

  109. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  110. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ برای دوخت چه البسه هایی استفاده میشن
    قیمت هاشون مناسبه??
    ارسال به کشور آلمان هم دارین

  111. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است.

  112. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است پارچه های ملانژ در انواع مختلفی لباس تولید می شوند که بسیار دوخت زیبایی دارند.

  113. سلام وقت بخیر
    نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است، این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در ان است

  114. سلام
    به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود
    قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد
    و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  115. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند و نرخ مناسبی هم دارد

  116. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  117. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  118. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  119. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  120. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  121. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  122. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  123. پارچه ملانژ بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند این پارچه هزینه بالایی دارد بسیار مناسب بوده و قیمت پایینی دارد

  124. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  125. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش این پارچه بهتر است از تولید کننده به صورت مستقیم و عمده خریداری نمود و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود در این مجموعه

  126. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  127. سلام خسته نباشید
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید با نازل ترین قیمت و بهترین متریال موجود در بازار

  128. سلام وقت بخیر ممنون میشم قیمت پارچه‌های ملانژ رو لطف کنید واینکه ارسال به آذربایجان هم دارید؟؟

  129. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  130. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  131. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  132. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  133. پارچه ملانژ بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند این پارچه هزینه بالایی دارد بسیار مناسب بوده و قیمت پایینی دارد که به همین دلیل هر روزه فروش زیادی از بازار منسوجات را به خود اختصاص داده است

  134. سلام وقت بخیر
    در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود

  135. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  136. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  137. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  138. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  139. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  140. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  141. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  142. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  143. سلام وقتتون بخیر
    من چطور میتونم در زمینه شما با شما کار کنم؟ هزینه محصولات شما به چه صورت است ؟

  144. سلام و وقت بخیر
    پارچه ها ی ملانژ برای دوخت چه لباس هایی استفاده میشن
    قیمتش هاش مناسبه ??

  145. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند. ملانژ مربوط به حالت رنگ پارچه ملانژ گفته می شود

  146. بافت پارچه های ملانژ از نخ های رنگی هم استفاده کرد که نتیجه آن پارچه های به صورت راه راه است. پارچه های ملانژ را می توان به عنوان یکی از پارچه های پر مصرف در صنعت پارچه دانست.

  147. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  148. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  149. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  150. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  151. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ملانژ برای دوخت چه لباس هایی هست
    پرز نمیدن ?
    جنسشون چیه ?

  152. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  153. این محصولات با کیفیت هستند و با شست و شو مداوم از بین نمی روند و طرح های زیبا و جذابی دارند

  154. سلام وقت بخیر پارچه ملانژ که کاربرد فراوانی دارد و برای تمام فصل ها مناسب است وانواع مختلفی دارد

  155. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  156. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  157. سلام وقت بخیر
    نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است، این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در تولید به طور منظم و با نسبتی مناسب و استاندارد در هنگام ریسیدن به هم متصل می شوند.

  158. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  159. سلام وقت بخیر
    نخ ملانژ یکی از پارچه های پرفروش در بازار است که عمده مصرف آن در صنعت پوشاک است، این پارچه ملانژ با کیفیتی که دارد نشان دهنده ی مواد اولیه به کار رفته در تولید به طور منظم و با نسبتی مناسب و استاندارد در هنگام ریسیدن به هم متصل می شوند.

  160. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  161. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  162. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  163. پارچه ملانژ دارای رنگ های متنوعی هستند و درکشورهای زیادی استفاده میشود و مورد پسند همه هستند

  164. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند. ملانژ مربوط به حالت رنگ پارچه ملانژ گفته می شود

  165. سلام وقت بخیر
    در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود

  166. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  167. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  168. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  169. سلام وقت بخیر
    پارچه شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  170. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  171. سلام وقت بخیر
    پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  172. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است.در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود

  173. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  174. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  175. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  176. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است.

  177. سلام وقت بخیر
    در تولید پارچه های ملانژ که در بازار تهران با قیمت مناسب به فروش می رسند از نخ ملانژ استفاده می شود

  178. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  179. قیمت پارچه ملانژ بر اساس درصد مواد مورد استفاده در بازار قیمت گذاری می شود، در تهیه پارچه ملانژ از انواع نخ ها مورد استفاده قرار می گیرد

  180. سلام خسته نباشید پارچه های ملانژ طرحدار هم مجموعه شما داره؟؟ ارسال به شهر زنجان هم دارید؟

  181. قیمت پارچه ملانژ بر اساس درصد مواد مورد استفاده در بازار قیمت گذاری می شود، در تهیه پارچه ملانژ از انواع نخ ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی بهز هم کاری بی نظیر است

  182. پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند. ملانژ مربوط به حالت رنگ پارچه ملانژ گفته می شود

  183. پارچه ملانژازنخ ملانژتولیدمیشودودارای درصدکمی ازالیاف نخ ودرصدخلوص پایین میباشد.

  184. سلام وقت بخیر پارچه ملانژ یکی از زیباترین پارچه در نوع بافت که در رنگ های مختلف دسته بندی می شود و تنوع بالایی هم دارد

  185. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  186. پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند. ملانژ مربوط به حالت رنگ پارچه ملانژ گفته می شود

  187. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند واز پارچه هایه ملانژ بیشتر در تولید کیف وچمدان استفاده میشود

  188. سلام خدمت شما پارچه ملانژ در صنعت تولید کالای خواب و کیف و چمدان و صندلی های تا شو مورد استفاده قرار می گیرند

  189. پارچه ملانژ دارای رنگ های متنوعی هستند و درکشورهای زیادی استفاده میشود و مورد پسند همه هستند

  190. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور استونی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  191. پارچه های ملانژ بیشتر در بازار به رنگ طوسی است ولی فقط به همین رنگ نیست و رنگ بندی های دیگری هم دارد پارچه ملانژ یک پارچه صاف و یک دست نیست

  192. پارچه ملانژ بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند این پارچه هزینه بالایی دارد بسیار مناسب بوده و قیمت پایینی دارد که به همین دلیل هر روزه فروش زیادی از بازار منسوجات را به خود اختصاص داده است

  193. پارچه ملانژ بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند این پارچه هزینه بالایی دارد بسیار مناسب بوده و قیمت پایینی دارد

  194. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من سه سال پیش از شما خرید پارچه داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  195. سلام خدمت شما پارچه ملانژ در رنگ طوسی و سفید و مشکی و زغالی تولید و برای فصل سرد زمستان و پاییز مناسب است

  196. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  197. پارچه های ملانژ از یک نخ رنگی تهیه می شود، پارچه ملانژ از ترکیب آلیاف ارگانیک و مواد مصنوعی تهیه می شوند

  198. پارچه ملانژضخیم مناسب فصل های سرد سال است که نمی‌گذارد سرما وارد بدن ما شود. این پارچه ها از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند، آبرفت ندارد و پرز نمی دهند.

  199. سلام وقت بخیر پارچه های ملانژ به دلیل بافت مناسب از نظر لطافت و انعطاف پذیری که دارد برای تولید پوشاک در رده سنی کودک تا کهنسالی پارچه مناسبی به شمار می رود

  200. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های ملانژ در رنگ ‌بندی های تیره برای لباس زمستان استفاده می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما