خرید پارچه لاکرا کشی

در حال حاضر روش های خرید انواع پارچه لاکرا کشی گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است. روش های سنتی خرید در کنار روش های اینترنتی به شما امکان میدهد که بتوانید بر اساس نیاز خود پارچه مناسب خود را انتخاب کنید. در این بین برای خرید پارچه لاکرا کشی نیز گزینه ‌های متعددی پیش روی شما عزیزان قرار دارد که چند مورد از این نمونه ها به صورت زیر است:
– خرید به صورت سنتی: از طریق مراجعه به فروشگاه، بررسی، انتخاب، پرداخت پول و خرید مستقیم که از محاسن روش سنتی است و از معایب آن به اتلاف وقت و جست و جو در فروشگاه های متعدد میتوان اشاره کرد
– خرید به صورت کیلویی: در میان انواع روش خرید پارچه ، خرید کیلویی روشی هیجان‌ انگیز و ارزان قیمت بوده، روش مقرون به صرفه برای تولید کننده و همچنین شما است، البته این روش در صورتی میتواند اقتصادی باشد که منسوجات ضایعات زیادی نداشته و سالم باشد.
– خرید پارچه به صورت عمده: خرید پارچه به صورت عمده خریدی ارزان را به ارمغان می آورد. اگر قبل از خرید پارچه، منسوجات مورد نظر را سفارش دهید، تولید آن ممکن است کمی زمان بر باشد؛ اما در کل باید ضایعات پارچه هم در خرید در نظر بگیرید.
– خرید به صورت اینترنتی: در میان انواع روش خرید پارچه، خرید اینترنتی و آنلاین پارچه روشی ارزان تر است و فروشندگان آنلاین عموما با سود کمتر، پارچه را به فروش میرسانند، شما میتوانید جست و جویی بی پایان را در فروشگاه های آنلاین انجام دهید. فروشگاه های اینترنتی خرید پارچه لاکرا کشی به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید خرید خود را ثبت کنید، بی آنکه در ترافیک و شلوغی بازار سردرگم شده باشید.

بررسی تنوع طرح پارچه لاکرا کشی

بررسی تنوع طرح پارچه لاکرا کشی

پارچه لاکرای کشی همانطور که تنوع رنگی بسیاری مانند انواع الوان تیره و روشن دارد، دارای تنوع طرح بسیار زیادی است.
پارچه لاکرا کشی را میتوان در طرح های مختلف از جمله:
۱- طرح های ساده با رنگ های فراوان
۲- طرح گل گلی
۳- طرح چهارخانه و… تهیه و استفاده کرد.
گفتنی است که پارچه لاکرا کشی با طرح های متنوع باعث شده است که تولید آن در کشور رونق بسیار زیادی داشته باشد. همچنین خرید مستقیم پارچه از کارخانه ها این امکان را به وجود می ‌آورد تا پارچه بسیار مرغوب تر و مدرن تری را تهیه کنید که از آخرین تولیدات کارخانه است.

دسته بندی پارچه لاکرا کشی بر اساس نوع رنگرزی

دسته بندی پارچه لاکرا کشی بر اساس نوع رنگرزی

یکی از مهم ترین مراحل تولید پارچه لاکرا تریکو رنگی یک دست، مرحله رنگرزی پارچه است. پارچه ها معمولا با دو روش رنگ میشوند. روش سنتی و صنعتی.
روش سنتی با استفاده از رنگ های طبیعی انجام میشود که این رنگ ها در برابر نور، ساییدگی، حرارت و… دوام بیشتری دارند. ریشه اصلی این رنگ ها همان مواد موجود در طبیعت هستند. مانند رنگ گرفته شده از پوست انار، گردو، زعفران، بابونه و…
در روش صنعتی با استفاده از مواد شیمیایی و ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک، پارچه رنگ میشود که تنوع رنگ بیشتری را مشاهده میکنیم.
۱-یکی از روش های رنگرزی پارچه لاکرا رنگرزی الیاف است که پس از ریسیدن نخ و قبل از تولید پارچه نخ ها را در حمام رنگ (محلول رنگی) غوطه‌ ور میکنند.
۲- پارچه های لاکرای که ضخامت و دوام کمتری دارند را با روش رنگرزی مداوم رنگ میکنند در این فرآیند دوسر پارچه را موقتی به هم وصل میکنند تا رنگرزی یکدست انجام گیرد.
۳- روش دیگر که به رنگرزی عدلی مشهور است یک روش راحت و بی دردسر است در این روش پارچه را در آب سرد قرار میدهند و رنگ میکنند.

آشنایی با جنس الیاف پارچه لاکرا کشی

آشنایی با جنس الیاف پارچه لاکرا کشی

از عوامل مهم در انتخاب لاکرا کشی نوع و جنس الیاف استفاده شده در بافت پارچه است. مشهود ترین الیاف پارچه لاکرا کشی همان الیاف لاکرا (اسپاندکس) هستند. این الیاف یک ماهیت کشسان فوق العاده دارند، جنس این الیاف از پلاستیک طبیعی کشسان تر است و تا ۵ برابر حالت اولیه خود کش می آیند. جنس این الیاف با شست و شو و استفاده طولانی مدت تغییر شکل و اندازه نمیدهد.
از آنجا که الیاف ویسکوز، ضعیف هستند و مقاومت چندانی ندارند، به منظور بهبود کیفیت با لاکرا ترکیب میشوند.
در پارچه های لاکرا الیاف لاکرا به منظور افزایش کیفیت و سطح کاربردی پارچه با الیاف پنبه، پلی استر و.. ترکیب میشوند، به همین دلیل نام های زیادی هنگام خرید پارچه لاکرا کشی از فروشندگان میشنویم که این پارچه ها شامل پارچه پنبه لاکرا، جودون لاکرا، کرپ کش و.. میشوند.

آیا یه دنبال معایب الیاف لاکرا نیز هستید؟
الیاف لاکرا نوعی از الیاف مصنوعی یکسره است و معایب یک الیاف مصنوعی را در خود دارد. اما وجود مزایای این پارچه باعث چشم پوشی ما از عیوب آن میشود و خرید این پارچه تا کنون با رضایت خریداران زیادی همراه بوده است.

پخش مستقیم پارچه لاکرا کشی

پخش مستقیم این منسوج

پارچه لاکرا کشی از گروه پارچه های تریکو است که دارای خاصیت کشسانی است و همین امر آن را برای انواع لباس های کودک و بزرگسال مناسب کرده است و همه شرکت‌ های تولیدکننده از آن در تولیدات خود استفاده میکنند. مرکز پخش پارچه لاکرا کشی دیبافت به عنوان مرکز پخشی معتبر، این محصول را به صورت عمده و به صورت مستقیم و با نازل ترین قیمت به دست تولیدی ها میرساند.
پخش مستقیم پارچه لاکرا کشی به دو صورت انجام م‌گیرد:
۱- نمایندگی های حقیقی و عاملان فروش در سطح کشور
۲- نمایندگی های مجازی در فضای اینترنت
نمایندگی های مجازی در فضای اینترنت این امکان را برای شما مشتریان محترم فراهم کرده است که انواع مختلف پارچه با کیفیت و مناسب را به صورت مستقیم تهیه کنید. خرید پارچه لاکرا کشی به صورت اینترنتی ضمن پایین آوردن هزینه های شما باعث صرفه جویی در زمان نیز شده است؛ همچنین میتوانید از طریق فروشگاه های آنلاین سفارش خود را در چند دقیقه ثبت نمایید. مناسب ترین پیشنهاد ما به شما، شرکت دیبا بافت نگار قم با مدیریت مهندس خسروانی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما