توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پلی استر

توزیع کنندگان پارچه ویسکوز در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته جایگاه خوبی در سطح بازار به دست آورد. کشور ایران توانسته با توزیع محصولاتی اعلا در ردیف توسعه یافته ترین کشورهای جهان قرار بگیرد و این خود برای تولیدکنندگان ایرانی که تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته اند افتخار بزرگی است.

توزیع کنندگان پارچه ویسکوز پلی استر

خصوصیات مهم پارچه ویسکوز ۱۰۰ درصد

خصوصیات مهم پارچه ویسکوز 100 درصد پارچه ویسکوز ۱۰۰درصد مقاومت کششی و مدول الاستیسیته بسیار بالایی برخوردار است و خاصیت کشسانی بسیار خوبی دارد. در واقع نیروی کشش از حد تغییر شکل الاستیک پارچه عبور می کند و حالت افتادگی در محل زانو ایجاد می کند.

مودال اولین نوع پارچه ویسکوز می باشد و به صورت تنهایی یا ترکیب با الیاف پنبه و اسپندکس تولید می شود. این پارچه برای تولید لباس خواب، لباس زیر، حوله و روتختی به کار می‌رود. از ویژگی مهم این سری، بهبود استحکام نسبت به سری قبلی خود هستند.

از طرفی، مزیت آنها بهبود استحکام در حالت خیس و مرطوب است. این ویژگی برای حوله و دستمال های ویسکوز بسیار جذاب و کاربردی است. به علت استحکام فوق العاده خوب آنها، کاربرد اصلی آنها در صنایعی مانند لاستیک سازی است.

این پارچه در برابر چین و چروک بسیار مقاوم می باشد و رنگ پذیری بسیار خوبی دارد. پارچه ای که از ۱۰۰ درصد نخ ویسکوز تولید شده می تواند تا ۵ برابر تغییر شکل ایجاد کند. این پارچه ها اغلب در لباس های ورزشی مانند ست نیم تنه و لگ ورزشی استفاده می‌شود.

این پارچه به دلیل داشتن مزایای بسیار خوب در صنعت نساجی و پوشاک استفاده می شود. و تمچنین خاصیت تنفس پذیریی بسیار بالایی دارد. خاصیت تنفسی به معنای این است که عبور بخار از بافت پارچه براحتی صورت می‌گیرد. بنابراین، پارچه های ویسکوز خنک بوده و برای فصل تابستان نیز مناسب می‌باشند

صادرات عمده پارچه ویسکوز پلی استر

صادرات عمده پارچه ویسکوز پلی استر صادرات پارچه ویسکوز پلی استر با مرغوبیت بالا به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی انجام می گیرد. و صادرات آن به رونق و ارز آوری کشور بسیار کمک می کند همچنین باعث ایجاد خود اشتغالی می شود. خریداران می توانند برای تهیه و صادرات محصول مد نظر خود به این مرکز مراجعه نمایند.

پارچه ویسکوز پلی استر و تمام تولیداتی که توسط تولیدکنندگان ایرانی تهیه و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می شود دارای سطح بالایی از کیفیت و مرغوبیت می باشد که با بررسی مشخصات و ویژگی های آنها می توان به کیفیتشان پی برد.

این مجموعه همانند تولیدکنندگان تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند رابطه ایی مفید و بهبود یافته را بین خریداران و بازارهای داخلی و خارجی ایجاد کنند و این خود موجب رونق اقتصاد و صادرات کشور شده است. ما ایرانیان می توانیم با خرید و تجارت در محصولات داخلی از تلاش و انگیزه ی تولیدکنندگان در کارخانه ها حمایت کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما