تولید کنندگان پارچه لباس ورزشی

پارچه لباس ورزشی باید از الیاف با کیفیت و درجه یک تهیه شده باشد تا مقاومت بالایی در برابر پاره شدن داشته باشد علاوه بر این پارچه لباس ورزشی باید به گونه‌ای باشد که به خوبی رطوبت بدن را جذب خود کند و در عین حال خنک و سبک هم باید باشد.

تولید کنندگان پارچه لباس ورزشی برای تولید این پارچه ها از الیاف مرغوب استفاده کرده و آنها را توسط دستگاه های خصوصی در طرح ها و رنگ بندی های متنوع تولید می‌کنند.

تولید کنندگان پارچه لباس ورزشی

باکیفیت ترین انواع پارچه فیلامنت ورزشی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع پارچه فیلامنت ورزشی کدامند؟ پارچه فیلامنت ورزشی از انواع با کیفیت پارچه برای دوخت البسه ورزشی محسوب می شود که دو خط بسیار راحتی دارد و به خاطر مقاومت و مرغوبیت بالا ماندگاری و دوام لباس های دوخته شده از آن بسیار زیاد است به همین دلیل نسبت به انواع دیگر پارچه بیشتر برای دوخت لباس های ورزشی مختلف مورد استفاده قرار داده می شود.

با کیفیت ترین نوع پارچه فیلامنت متعلق به نوع می‌باشد که از الیاف مرغوب و با کیفیت مانند الیاف طبیعی پنبه تولید شده باشد الیافی که برای دوخت پارچه استفاده می شود از کیفیت بالاتری برخوردار باشند پارچه های دوخته شده از آن نیز کارایی بهتری خواهند داشت.

پارچه های فیلامنت دارای کیفیت بالایی هستند به هیچ عنوان در هنگام شستشو رنگ پس نمی‌دهند و البته به خاطر جنس مقاومی هم که دارند دیده می‌شود که کمتر دچار چروک شدگی می شود از دیگر ویژگی های خوب پارچه فیلامنت می توان گفت که قدرت جذب رطوبت توسط آنها بسیار زیاد است بنابراین نمی‌توانند عرق بدن را به خود جذب کند و مانع از عرق سوز شدن قسمت های مختلف بدن شوند.

همچنین انواع با کیفیت پارچه فیلامنت مخصوص برای دوخت لباس های ورزشی باید دارای ضخامت مناسب و لطافت بالایی باشند تا موجب ایجاد حساسیت پوستی نشوند البته در این پارچه ها انتقال هوا از محیط درون و بیرون آن به خوبی رخ می‌دهد که این نیز یکی از ویژگی های بسیار مهم است.

قیمت انواع پارچه لباس ورزشی

قیمت انواع پارچه لباس ورزشی قیمت پارچه ورزشی با توجه به نوع جنس و کیفیتی که انواع لف آن دارند تعیین می گردد بنابراین در بین انواع پارچه اختلاف قیمت به وضوح مشاهده می‌شود و ممکن است برخی از آنها دارای قیمتی ارزان و برخی دیگر نیز قیمتی گران‌تر داشته باشند.

در بازار فروش پارچه مناسب برای دوخت لباس های ورزشی همواره نوسان قیمت وجود دارد به عواملی مانند میزان تولید پارچه و روش عرضه شدن آن ها و کیفیتی که دارند بر روی قیمت نهایی ‌پارچه تاثیر داشته و به همین دلیل نمی‌توان برای همه آنها در طولانی مدت قیمت ثابت و مشخص عنوان کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما