خرید پارچه اسپان لاکرا | تولید و عرضه انواع پارچه

خرید پارچه اسپان لاکرا توسط واحدهای تولیدی برای دوخت انواع البسه مانند لباس‌های ورزشی و گرم کن صورت می‌گیرد. تولید و عرضه انواع پارچه با مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه در کارخانه‌های بزرگ کشور انجام می‌پذیرد.

خوانندگان این مطلب ممکن است در ابتدا این سوال برایشان پیش آید که پارچه لاکرا چیست؟ مهمترین خصوصیتی که این پارچه به وسیله آن از دیگر پارچه‌ها قابل تمایز است، خاصیت کشسانی آن می‌باشد. این محصول از الیاف مصنوعی بافته می‌شود.

فروش پارچه لاکرا بیشتر به منظور تهیه لباس‌های زنانه به کار می‌رود. مقاومت بالا و تنوع رنگ و عدم از دست دادن کیفیت اولیه پس از شست و شو مهمترین خصوصیت این الیاف می‌باشند. به موجب این امر بسیاری از افراد لباس‌هایی از این جنس را بر انواع  البسه دیگر که از نخ‌های متفاوتی می‌باشند ترجیح می‌دهند.

خرید پارچه اسپان لاکرا | تولید و عرضه انواع پارچه

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های تریکو در ایران

پارچه‌ای که انسان به کمک آن لباس‌های مختلف دوخته و بر تن می‌کند، از الیاف و نخ‌های متفاوتی بافته می‌شوند. هر کدام از این منسوجات خصوصیات و ویژگی‌های خاصی دارند که به واسطه آن از یکدیگر قابل تمایز می‌باشند.
پارچه تریکو دسته‌ای از این اجناس است که به گردبافت یا حلقوی نیز شهرت دارد. تریکو پارچه‌ای است که اکثر افراد حداقل در عمر خود یک بار لباسی از آن را بر تن داشته‌اند.
این پارچه در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هاپست که طرفداران بسیاری دارد. همچنین تولیدکنندگان زیادی نیز در این عرصه مشغول به فعالیت می‌باشند.
خصوصیات مختلف پارچه تریکو و پارچه برزنتی سبب شده است که برخی از تولیدکنندگان در سطح وسیع در این زمینه مشغول به فعالیت باشند. امروزه برخی از آنها به بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در این حوزه تبدیل شده‌اند.
در کارخانجات صنعتی، تولیدکنندگان به تولید انواع پارچه تریکو می‌پردازند.

برخی از این پارچه‌ها عبارتند از:

  •  پارچه تریکو یکرو
  •  تریکو پنبه
  •  لاکرا
  •  گردباف
  • یکرو پنبه

تمامی انواع پارچه‌های نام برده شده توسط بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در متراژهای وسیع تولید می‌شود. این کالاها به اقصی نقاط کشور و همچنین بخشی از آن به کشور‌های دیگر نیز صادر می‌شود.

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های تریکو در ایران

مشخصات فنی پارچه تریکو اسپان لاکرا

افرادی که به دنبال نوعی خاصی از پارچه تریکو هستند، خرید نوع اسپان لاکرا آن بهترین گزینه پیش روی می‌تواند باشد.
مهمترین مشخصات این الیاف عبارت است از:

  • خاصیت کشسانی و قابلیت ارتجاع زیاد
  • مقاومت بسیار بالا
  • تنوع رنگی
  • عدم تغییر حالت پس از شست و شو
  • قیمت مناسب و ارزان
  • نرم و لطافت مناسب آن برای دوخت انواع جوراب، لباس زیر و همچنین البسه ورزشی

پوشیدن لباسی که از پارچه تریکو تهیه شده باشد، حداقل توسط هر فرد در طول زندگی او تجربه شده است. احساس راحتی که در هنگام استفاده از این لباس‌ها به فرد دست می‌دهد، عاملی قوی برای تشویق آنها به خرید این اجناس می ‌اشد.

مشخصات فنی پارچه تریکو اسپان لاکرا

عرضه اینترنتی انواع پارچه های تریکو

پارچه مهمترین وسیله برای دوخت انواع لباس و پوشش انسان می‌باشد. به طور کلی دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی برای بافت پارچه به کار می‌روند که پارچه تریکو نوعی از الیاف مصنوعی می‌باشد.
خرید اینترنتی پارچه‌هایی نظیر این از فروشگاه‌های عرضه‌کننده پارچه در اینترنت راهی برای تامین و خرید این کالا می‌باشد. در عرضه اینترنتی انواع پارچه‌های موجود در بازار به همراه راهنمای خرید پارچه تریکو مناسب از مطالبی است که می‌تواند در خرید به کاربران سایت کمک زیادی نماید.
قیمت پارچه نخی، انواع پارچه لاکرا، پارچه تنظیف روش‌های خرید پارچه ارزان، و لیست قیمت پارچه از دیگر اطلاعاتی هستند که همگی را می‌توان در سایت‌های فروش اینترنتی مطالعه نمود.

عرضه اینترنتی انواع پارچه های تریکو

خریدار پارچه های باکیفیت و ارزان قیمت

همان طور که اشاره شد پارچه‌ها در دو نوع مصنوعی و طبیعی یا ترکیبی از آنها تولید می‌شوند. بنابراین خریداران این اجناس هم از گروه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند.
مثلا دسته‌ای از بزرگ‌ترین خریداران این کالا را تولیدپکنندگان لباس و پوشاک تشکیل می‌دهند. هر کدام از این مجموعه‌ها در تیراژ مشخص به تولید می‌پردازند. شرکت‌های بزرگ از طریق خرید عمده از تولید کنندگان پارچه این کالا را با قیمت ارزان تهیه کرده و به دوخت لباس می پردازند.
دسته‌ای دیگر را خانواده‌‎ها و کسانی تشکیل می‌دهند که توان خیاطی و دوخت لباس‌های مورد نیاز شخصی خود را دارند. این افرا برای تامین البسه مورد نیاز خود با هزینه مناسب به خرید اقدام می‌کنند. این خریداران در دسته کسانی قرار می‌گیرند که به خرید جزئی می‌پردازند.
بنابراین اهداف خرید و گستره کاری، مشخص کننده نوع خریداران و همچنین نوع خرید به صورت عمده یا جزئی می‌باشد.

خریدار پارچه های باکیفیت و ارزان قیمت

بایگانی فروش پارچه اسپان لاکرا

بایگانی‌های محلی مختلفی برای ذخیره و نگهداری وسایل و اطلاعات در یک حوزه کاری وجود دارد. دسته‌ای از این بایگانی مربوط به اطلاعات فروش می‌شود. اطلاعات مربوط به فروش پارچه اسپان لاکرا در بایگانی‌های مخصوص جمع‌آوری و در مواقع لزوم به آنها مراجعه می‌شود.
پارچه‌های اسپان لاکرا گروهی از پارچه‌های پر طرفدار هستند که استفاده از آنها به دلیل قیمت مناسب در سال‌های اخیر افزایش یافته است. مراکز مختلف خرید و فروش پارچه اسپان لاکرا عرضه‌کننده متراژهای مختلف از این پارچه می‌باشند. همچنین عرضه این کالا هم به صوت عمده و هم به شکل جزئی صورت می‌گیرد.

اطلاعات این بخش نیز در بایگانی‌های آن نگهداری می‌شود. این اطلاعات در ارتباط با میزان خرید و فروش پارچه هستند. این امر به ویژه برای تولیدکنندگان و عمده‌فروشان بسیار ضروری و حیاتی است و برای مراجعات بعدی نیز از آنها استفاده می‌شود.

بایگانی فروش پارچه اسپان لاکرا

مهمترین کاربردهای پارچه اسپان لاکرا

خاصیت کشسانی و انعطاف زیاد پارچه‌های اسپان لاکرا مهمترین دلیل برای خرید لباس‌هایی است که از این الیاف تولید می‌شوند. این دو عامل سبب می گردد که بتوان بسیاری از البسه راحتی را با استفاده از این الیاف مصنوعی تهیه نمود.
لاکرا پارچه‌ای است که قابلیت ترکیب با پنبه یا پلی استر را داشته و از ترکیب آنها نوعی پارچه با مقاومت بالا تهیه می‌شود. قیمت پارچه لاکرا نیز عامل دیگری برای میزان فروش بالای آن می‌باشد. قیمت این پارچه به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه برای تولید کننده تمام می‌شود.
از جمله مهمترین کاربردهای این تولیدات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع لباس‌های ورزشی مانند لباس‌های قایقرانی و شلوار اسکی
  • انواع باندهای کشی، زیر شلواری، مایوی شنا، جوراب و کمربند

موارد فوق نشان دهنده گستردگی استفاده از پارچه اسپان لاکرا می‌باشد که امروزه البسه بسیاری با کمک آن طراحی و تولید می‌شوند.

مهمترین کاربردهای پارچه اسپان لاکرا

لیست قیمت انواع پارچه های تریکو تیپ لاکرا

لاکرا نوعی پارچه تریکوست که مانند تریکو به صورت کشی است اما خواص کشی آن بیشتر است. این جمله می‌تواند در پاسخ به این سوال که تیپ لاکرا چیست بیان شود.
لیست قیمت انواع این اجناس بستگی به عوامل مختلفی دارد. به طور کلی می‌توان به عوامل زیر اشاره نمود:

  • نوع بافت که برخی پارچه‌ها ریز بافت و برخی دیگر درشت بافت می‌باشند.
  • وزن مخصوص یا به اصطلاح گرماژ پارچه که بر اساس آن نازکی یا ضخیمی پارچه تعیین می‌شود.
  • عرض پارچه که بین نود تا صد و پنجاه است.
  • قیمت خرید مواد اولیه
  • مقدار خرید و نوع ماشین آلات بافندگی

هر یک از عوامل نام برده شده نقش مهمی در تعیین لیست قیمت این تولیدات ایفا می‌کنند. البته بعضی از آنها نقش مهمتری دارند. مثلا قیمت خرید مواد اولیه یکی از مهمترین فاکتورهایی است که می‌تواند نرخ این اجناس را افزایش یا کاهش دهد. همچنین شیوه خرید نیز تعیین کننده تغییرات موجود در این قماش می‌باشد. به طور نمونه قیمت عمده پارچه از قیمت متری و جزئی آن کمتر است.

لیست قیمت انواع پارچه های تریکو تیپ لاکرا

فروش عمده پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

یکی از پارچه‌هایی که در فروش عمده به خریداران معرفی می‌شود، پارچه یکروی ملانژ تیپ لاکرا می‌باشد. پارچه‌های ملانژ در دسته پارچه‌ها و الیاف مصنوعی قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که این نوع پارچه دارای درصدی از الیاف طبیعی نیز می‌باشند. نوع یکروی ملانژ مناسب دوخت انواع لباس‌های راحتی خانگی مانند تاپ و تی‌شرت و همچنین شلوار راحتی می‌باشد.
مثلا ممکن است محصول حاوی شصت درصد الیاف مصنوعی و چهل درصد الیاف طبیعی باشند. هر چه درصد الیاف طبیعی بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
فروش عمده این محصولات به شکل طاقه‌ای و در متراژهای مختلف صورت می‌گیرد. کارخانه پارچه تریکو مکانی است که خریدار این اقلام به شکل کلی و عمده می‌باشد.

عرضه محصول با قیمت پایین و ارزان مهمترین مشخصه و ویژگی عمده‌فروشی می‌باشد که این روش برای مبادله و تجارت به کار می‌رود. عمده‌فروشان به میزان سرمایه و مکانی که در اختیار دارند می‌توانند به معامله پارچه در مقادیر مورد نظر خود بپردازند.

فروش عمده پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

عرضه اینترنتی انواع پارچه طرحدار ژاکارد

عرضه و فروش اینترنتی پارچه ژاکارد طرح‌دار در هر مقدار و با هر حجم از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌گیرد. پارچه های ژاکارد با ماشین‌های مخصوص بافندگی تولید می‌شود که در تار و پود پارچه طرح آن ایجاد می‌گردد. این عامل بسیار مهم برای تفاوت آن با سایر پارچه‌ها می‌باشد. در واقع با کمک ماشین‌های مخصوص بافت ژاکارد که توسط فردی به همین نام تولید شدند بافت پارچه در طرح‌های مختلف و زیبا ممکن شد.
مهمترین مشخصات پارچه ژاکارد عبارت است از:

  • مقاوم و محکم است و از ثبات لازم برخوردار است.
  • دارای خاصیت ارتجاعی و کشسانی می‌باشد.

در عرضه اینترنتی انواع این الیاف که مهمترین آنها و در واقع محبوب‌ترین آنها نوع پنبه‌ای و ابریشمی می‌باشد به بازیدکنندگان سایت معرفی می‌شود. همچنین رنگ‌بندی‌های متنوع و شاد نیز از دیگر نمونه‌های است که به کاربران سایت معرفی می‌گردد.

عرضه اینترنتی انواع پارچه طرحدار ژاکارد

فروشنده انواع پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

فروش پارچه ویسکوز کشی توسط پارچه فروش‌ها و کسبه‌ای صورت می‌گیرد که در این زمینه دارای فعالیت می‌باشند. برخی از این فروشندگان عمده‌فروش‌هایی هستند که در واقع کار توزیع و پخش را بر عهده دارند و با مصرف‌کننده نهایی سر و کار زیادی ندارند.
عده‌ای از فروشندگان علاوه بر فروش از طریق حضوری با طراحی سایت‌های اینترنتی اختصاصی، این نوع فروش را نیز در مجموعه فروش خود برای راحتی بیشتر مراجعه‌کنندگان و خریداران قرار می‌دهند.
به کمک اطلاعاتی از قبیل قیمت پارچه ویسکوز، قیمت پارچه کیلویی و همچنین ویسکوز کشی تیپ لاکرا که از این دسته از افراد می‌توان به دست آورد، خریدی مناسب را از جهت قیمت و کیفیت تجربه نمایید.
گروهی دیگر از فروشندگان این حوزه صاحبان پارچه فروشی‌های سطح شهر هستند که ممکن است به صورت تخصصی به فروش یک نوع پارچه بپردازند یا مجموعه‌ای از پارچه‌ها را عرضه نمایند.

فروشنده انواع پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

نمایندگی فروش انواع پارچه های تریکو در ایران

پارچه‌های تریکو از قدیم الایام تا کنون یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های راحتی است. راحتی و نرمی و لطافت مهمترین ویژگی این پارچه‌ها می‌باشد. ضمن این که تنوع رنگ و طرح نیز از دیگر مزیت‌های این اجناس به شمار می‌رود. این قماش را می‌توان از طریق نمایندگی‌های فروش آن تهیه نمود. برخی کارخانجات بزرگ نساجی که در این عرصه فعالیت می‌کنند. آنها تولیدات خود را از طریق نمایندگی‌های فروش در سراسر ایران به مشتریان و متقاضیان عرضه می‌کنند.
آخرین تولیدات و همچنین محصولات خوب و برتر تولیدکنندگان از طریق کاتالوگی که تهیه می‌کنند در معرض دید مشتریان گذاشته می‌شود. این کاتالوگ‌ها حاوی اطلاعات جامعی درباره انواع پارچه تریکو در بازار و همچنین جدیدترین مدل‌های آن می‌باشند.

در حال حاضر کارخانجات نساجی زیادی در کشور فعالیت دارند. برخی از آنها دارای فعالیت صادراتی نیز می‌باشند. مثلا کشور همسایه یعنی عراق یکی از وارد کنندگان انواع پارچه ایرانی می‌باشد. علاوه بر پارچه انواع نخ و الیاف مصنوعی و طبیعی نیز در فهرست کالاهای مرتبط با این صنعت قرار دارند.

نمایندگی فروش انواع پارچه های تریکو در ایران

صادرات بهترین برندهای پارچه های ایرانی

کشور ایران یکی از تولیدکنندگان انواع پارچه و منسوجات با بهترین کیفیت و بهترین برندها می‌باشد. تولیدکنندگان و صنعت‌گران ایرانی با استفاده از دانش روز و همچنین به کارگیری ماشین آلات صنعتی پیشرفته توانسته‌اند در این زمینه گام‌های مهمی بردارند.
صنایع نساجی ایران و تولیدات حاصل از این صنایع دارای مشتریان خارجی در بازارهای بین‌المللی هستند. هر ساله بخشی از آمار کالاهای صادراتی کشور را به خود اختصاص می‌دهند. افراد و تجاری که در این زمینه تجربه کافی ندارند می‌توانند با کارشناسان و کسانی که دارای تجربه‌کاری در این حرفه برای سالیان زیاد می‌باشند مشاوره نموده و راهنمائی‌های لازم مانند نحوه اخذ مجوزهای لازم و طی مراحل اداری را از آنها دریافت نمایند.

صادرات بهترین برندهای پارچه های ایرانی

3

  1. چقد تنوع و رنگ و چقد پارچه ها اسم های مختلفی دارن من فقط از پارچه یه کرپ میشناختم یه کتان ???

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما