سفارش پارچه ویسکوز کشی کبریتی

سفارش پارچه ویسکوز کشی کبریتی در شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین مراکز فروشگاهی صورت می‌گیرد. این پارچه انواع مختلفی دارد. نوع کشی کبریتی از متداول ترین آن‌ها می‌باشد که برای تولید لباس های مختلف به کار می‌رود.

پارچه ویسکوز نوعی از پارچه‌های پر کاربرد می‌باشد که برای تولید آن از الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده می‌گردد. همچنین از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اسپان به فراوانی در آن یافت می‌شود.

در این مطلب به نحوه سفارش پارچه ویسکوز کبریتی کشی می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این مورد به شما ارائه دهیم.

سفارش پارچه ویسکوز کشی کبریتی

معرفی ۴ نوع پارچه ملانژ

پارچه ویسکوز ملانژ شامل چهار گروه کلی یعنی پارچه‌های یک‌رو، دو‌رو، فانریپ و دورس می‌باشد. پارچه‌های ملانژ ویسکوز یک‌رو، در تولید تاپ و تی‌شرت‌های زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع لباس‌های خانگی و راحتی نیز از دیگر تولیدات این منسوجات به شمار می‌روند. نوع دو‌روی آنها هم به منظور دوخت تی‌شرت‌های ضخیم تر کاربرد دارد.

پارچه‌ دورس از دو نوع منسوج قبلی ضخیم تر بوده و پشت آن، دارای کرک است. گرم‌کن‌های مختلف، شلوارهای ورزشی و سویشرت‌های متنوع را به کمک پارچه‌های ملانژ دورس تهیه می‌کنند.

پارچه‌های فانریپ همان منسوجات کبریتی هستند که بسیاری از لباس‌های ورزشی را با آن تولید می‌نمایند. به خاطر ساختار کبریتی شکل این پارچه به فانریپ معروف گردیده است. استحکام بالا و طول عمر زیاد از مشخصه‌های بارز این پارچه به شمار می‌‌رود. همچنین  در برابر شستشو نیز مقاومت کافی دارند به نحوی که ساختار خود را با شستشوهای مداوم از دست نمی‌دهند.

این نوع پارچه دچار آب‌رفتگی یا رنگ‌‌پریدگی نیز نمی‌گردند. در برابر نور خورشید نیز کیفیت و بافت آنها دچار مشکل نمی‌شود. حالت کشسانی نیز از دیگر ویژگی‌های آنها است.

معرفی 4 نوع پارچه ملانژ

سایت خرید پارچه ویسکوز ریون کبریتی

از طریق این سایت می‌توان خرید پارچه ویسکوز ریون کبریتی و پارچه برزنتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام داد. در واقع این سایت فروشگاهی توسط تولیدکنندگان ارائه شد تا مانع از دخالت واسطه‌های فروش و دلالان گردد.

به همین دلیل قیمت‌ها بسیار متعادل‌تر و پایین‌تر از بازار آزاد هستند. برای خرید عمده پارچه‌های ویسکوز تخفیفات خوبی در نظر گرفته می‌شود. متقاضیان می‌توانند سفارشات خود را در هر لحظه‌ای از شبانه روز ثبت نمایند تا در سریعترین زمان ممکن به آدرس مدنظر آنها ارسال گردد.

این محصولات با توجه به نوع پارچه و الیاف به کار رفته در آن قیمت ثابتی ندارد. درصد الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی می‌تواند کیفیت منسوجات را تا حد زیادی رقم بزند. همچنین سایز و ابعاد پارچه نیز بر قیمت تمام شده آن اثر می‌گذارد.

سایت خرید پارچه ویسکوز ریون کبریتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما