صادرکننده پارچه دورس مانتویی

پارچه های دورس همواره از اهمیت بسیاری برای خریداران برخوردار هستند و در این مورد میتوان ادعا کرد که محبوبیت این پارچه ها جهانی است. پارچه های دورس ویژگی های بسیاری دارند که همین امر سبب محبوبیت این منسوجات شده است. پارچه های دورس را با مواد مختلفی تولید میکنند بنابراین از این جهت تنوع بسیار بالایی دارند. یکی از باکیفیت ترین پارچه های دورس موجود که از مرغوب ترین ها است و ما از صادرکنندگان آن هستیم، پارچه دورس مانتویی است. این پارچه از محبوبیت بسیاری در بین خانم های جوان برخوردار است و محبوبیت آن نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز وجود دارد. بنابراین ایران صادرکننده پارچه دورس مانتویی در جهان محسوب میشود.
صادرکننده پارچه دورس مانتویی از تنوع رنگ بسیار بالایی نیز برخوردار است. یکی از ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت است و همواره سبب محبوبیت یک محصول میشود، تنوع بالای آن است که در این رابطه باید بیان کرد پارچه دورس مانتویی تنوع بالایی دارد. این پارچه در بهترین شرایط و با بهترین مواد اولیه تولید میشود. این منسوج بسیار بهداشتی است و از این نظر قطعا رضایت شما را در پی خواهد داشت. پارچه دورس مانتویی ویژگی های بسیاری دارد. از مهم ترین ویژگی های آن میتوانیم به ضد چروک بودن این محصول، مقاومت بالا و ظاهر زیبای آن اشاره کرد.
پارچه های دورس به طور کلی ضخیم هستند و میتوان از آنها برای تولید لباس گرم استفاده نمود. پارچه دورس مانتویی مناسب برای دوخت مانتو در فصل زمستان و پاییز مناسب است. این پارچه با توجه به کیفیت بالای خود در کنار قیمت مناسب، تبدیل به کالایی صادراتی شده است و ما صادر کننده آن به کشورهای دیگر هستیم.

راهنمای استفاده از پارچه دورس

راهنمای استفاده از پارچه دورس

پارچه دورس بدون شک یکی از باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است. این پارچه قابلیت استفاده گسترده ای دارد یعنی این که از آن برای زمینه های مختلفی استفاده میشود.
اولین نکته ای که در رابطه با پارچه های دورس باید بیان کرد این است که این منسوجات با مواد مختلفی تولید میشوند، موادی مانند: پنبه، پلی استر، لاکرا و موارد دیگر که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آنها ویژگی های مختلفی خواهند داشت و همچنین زمینه کاربرد آنها تغییر خواهد کرد. برای مثال: پارچه های دورس پنبه، نرمی و لطافت بالایی دارند، پارچه های دورس لامرد از کشسانی و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند. پارچه های دورس را به طور کلی برای دوخت لباس های گرم استفاده میکنند.
پارچه دورس از نظر شست و شو پارچه ای حساس است و بعضی از نمونه های آن دچار آبرفت میشوند؛ بنابراین در شست و شوی آن باید بسیار دقت نمایید و این که از مواد شوینده بسیار مناسبی استفاده کنید. پارچه دورس، پارچه ای ضدچروک است. به طور کلی باید گفت که پارچه دورس بسیار مرغوب است؛ از همین رو این محصول به دیگر کشورها صادر میشود. برای مثال یکی از پرطرف دار ترین نمونه های پارچه دورس، پارچه دورس مانتویی است که صادرکنندگان، آن را به کشورهای دیگر صادر میکنند چرا که از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار است.

بهترین روش شست و شوی پارچه دورس

بهترین روش شست و شوی پارچه دورس

پارچه های دورس از نظر شست و شو بسیار حساس هستند و لازم است شما هنگام شست و شو نکات بسیاری را در نظر بگیرید. اولین نکته جنس پارچه است، برای نمونه پارچه های دورس پنبه ای دچار آبرفت خواهند شد. مورد بعدی این است که پارچه های دورس قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و دست را دارند؛ بنابراین شما با هر دوی این روش ها خواهید توانست این محصولات را بشویید و محدودیتی وجود ندارد. برای شست و شوی پارچه دورس باید از بهترین مواد شوینده استفاده نمایید تا از این طریق، آسیبی به پارچه شما وارد نشود؛ زیرا مواد شوینده اگر نامرغوب باشد بافت و ظاهر پارچه را به کلی خراب خواهد کرد.
این پارچه را با پارچه های دیگر نشویید؛ چرا که پارچه های دورس به صورت پرز دار تولید میشوند و از این نظر اگر در مجاورت با دیگر پارچه ها آنها را بشویید، پرزهای اضافی جدا میشوند و لباس های دیگر را خراب خواهند کرد. زمانی که پارچه های دورس را میشویید، برای حفظ ظاهر و زیبایی ظاهری آنها، حتما این منسوجات را پشت و رو کنید تا از این طریق از پرز شدن سطح پارچه جلوگیری کنید. پارچه های دورس بعد از شست و شو وزن بسیار بالایی را به خود میگیرند؛ بنابراین پس از شست و شو حتما روی سطحی صاف قرار دهید تا خشک شوند

معرفی انواع پارچه دورس

معرفی انواع پارچه دورس

پارچه های دورس نمونه های بسیار متنوعی دارند و یکی از دلایل محبوبیت این محصولات نیز تنوع بسیار بالای آنها است،به طور کلی باید بیان کرد که علت تنوع بالای این محصولات این است که با مواد اولیه مختلفی تولید میشوند. پارچه های دورس به صورت دو نخ و سه نخ تولید میشوند و به همین علت ضخامت بالایی دارند. این محصولات از نظر رنگ بندی هم بسیار متنوع هستند و هر فرد میتواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نماید. جنس پارچه های دورس به طور معمول پنبه، پلی استر، ترکیبی ازاین دو و لاکرا است اما مواد به کار رفته در این منسوجات بسیار بیشتر از موارد ذکر شده است. پارچه های دورس بر اساس نوع الیاف به کار رفته در آنها نام گذاری و دسته بندی میشوند که عبارتند از:
– دورس پنبه
– دورس ملانژ
– دورس سه نخ ملانژ لاکرا
– دورس پنبه لاکرا
– دورس گلکسی
– دورس پلی استر
– دورس ویسکوز
– دورس اسپاندکس

پارچه های نامبرده بسیار باکیفیت هستند و مزیت های فراوانی برای خریداران دارند اما همان طور که بیان شد، این منسوجات به علت استفاده از مواد اولیه مختلف دارای ویژگی هایی خاص شده اند؛ بنابراین هر کدام از آنها برای دسته خاصی از خریداران محبوبیت دارند و متناسب با نیازی که دارند نمونه ای از آنها را برای خود انتخاب خواهند کرد. پارچه دورس مانتویی یکی از نمونه پارچه های دورسی است که در کشور ما تولید میشود و ما از صادرکنندگان پارچه دورس مانتویی در جهان محسوب میشویم.

قیمت خرید پارچه دورس مانتویی

قیمت خرید این منسوج

در این مطلب میخواهیم در رابطه با قیمت خرید پارچه دورس مانتویی سخن بگوییم. با توجه به کیفیت بالای این پارچه، این منسوج به کشورهای دیگر صادر میشود. یکی از ویژگی های بسیار مهم این منسوج که همواره مورد توجه قرار دارد، قیمت آن است. در هر خریدی برای خریدار اهمیت دارد که محصولی را خریداری نماید که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشد. در این باره باید گفت که این پارچه قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریداران محترم دارد و اصولا یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع قیمت است.
صادرکننده پارچه دورس مانتویی با ارائه این منسوج، در کنار مزایای فراوان آن شرایط خرید این کالا را برای شما فراهم کرده است. قیمت خرید این پارچه به گونه ای است که هر خریداری را وسوسه خواهد کرد. صادرکننده پارچه دورس مانتویی نیز این محصول را با قیمت بسیار مناسبی صادر میکند و از این نظر انتخاب این محصول برای تاجران گزینه مناسبی خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما