فروش پارچه ویسکوز یکرو تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد است که برای تولید بسیاری از پوشاک مورد مصرف واقع می شود. فروش پارچه ویسکوز یکرو تیپ لاکرا به صورت غیر حضوری برای همه افراد مقدور می باشد.فروش پارچه ویسکوز یکرو تیپ لاکرا

مزیت های پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

مزیت های پارچه ویسکوز تیپ لاکرا پارچه ویسکوز تیپ لاکرا و پارچه کرپ مازراتی طرح دار دارای مزایای بسیار خوبی است که توجه بسیاری از تولید کنندگان پوشاک و خیاطان را به خود جلب نموده است. مهم ترین مزیت این پارچه خاصیت کشسانی آن است. این پارچه تا ۵ برابر الیاف خود کش می آید بدون این که آسیب ببیند.

این خاصیت موجب شده تا مصرف این پارچه گسترده شود و برای تولیدی بسیاری از پوشاک از جمله لباس ورزشی و اسپرت، لباس گرم زمستانی، انواع دستکش و جوراب و… به کار رود.

الیاف لاکرا دارای ضخامت بسیار خوبی هستند و مصرف کننده را گرم نگه می دارد. در نتیجه برای تولید لباس های زمستانی مانند سویی شرت به کار گرفته می شود. علاوه بر ضخامت بالا از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار است که موجب خوشایند افراد می شود.

با تولید پوشاک ورزشی با استفاده از این پارچه، تحرک پذیری ورزشکاران افزایش یافته و می توانند بدون نگرانی از بابت پاره شدن آن به انجام تمرین های سخت و پر جنب و جوش بپردازند. همچنین این پارچه با تمامی پوست ها سازگار می باشد و موجب حساسیت و اذیت نمی شود.

تولید کننده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

تولید کننده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا تولید کننده های پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا و پارچه حریر مشکی در ایران دارای برندهای متفاوتی هستند که به تولید بهترین محصولات پرداخته اند. این پارچه با استفاده از بهترین الیاف مصنوعی و طبیعی تولید شده که موجب مزایا و مصرف گسترده آن شده است.

به دلیل مصرف بالایی که این پارچه دارد تولیدکنندگان در حجم بالایی آن را تولید و علاوه بر عرضه آن در بازار داخلی به ارائه انواع آن در بازار بین المللی پرداخته اند. این پارچه به صورت کاملا بهداشتی و در طرح و رنگ های بسیار مختلف تولید می شود.

تولید پارچه ویسکوز در صنایع نساجی روز به روز گسترش یافته است. این پارچه با دقت بالا و با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و دستگاه های روز دوخته می شود. جهت اطلاع از برندهای اصل و با کیفیت می توانید با کارشناسان فروش در این شرکت ارتباط برقرار نموده و به تهیه آن بپردازید.

تمامی مشخصات و اطلاعات پارچه ذکر شده است و می توان با آگاهی کامل به سفارش آن اقدام نمود. شما می توانید این محصول را در هر مدل و رنگی سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما