قیمت پارچه دورس پشت پنبه بهاره

پارچه دورس پنبه به نوعی پارچه تریکویی اطلاق می شود که از الیاف  پنبه تشکیل شده است و از مقاومت و ضخامت بیشتری در قیاس با پارچه های نخی برخوردار است.  برای اطلاع از قیمت این پارچه ها با ما تماس بگیرید.

قیمت پارچه دورس پشت پنبه بهاره

پارچه دورس چه کاربردی دارد؟

پارچه دورس چه کاربردی دارد؟ خنک و سرد شدن هوا در فصول پاییز و زمستان همیشه انسان ها را به فکر تهیه لباسهای ضخیم تر و متناسب  آن ها می کند. بدیهی است که برای تهیه این البسه بهتر است از پارچه های کلفت و ضخیم استفاده شود تا بتوانند بدن انسان ها را در این فصل ها گرم نگه دارند. یکی از پارچه هایی که به این منظور برای تهیه آن اقدام می کنند پارچه دورس می باشد.

پارچه دورس از گیاهی به همین نام که با نام خربق نیز شناخته می گردد گرفته شده است و از آنجا که خاستگاه اصلی این‌گیاه، شهر تفت یزد می باشد، به نام دورس تفتی نیز اشتهار یافته است.

پارچه های دورس به وسیله ماشین های گردباف تولید می شوند و تارهای نخ رویین آن را که با هر نوع نخی می توان تولید نمود؛ متراکم و ضخیم می باشند ولی جنس نخ های پشتی این پارچه ها از پنبه می باشد. ضخیم و گرم بودن این پارچه ها سبب می شود که استفاده از آن ها در جهت تولید پوشاک پاییزه و زمستانه بهره ببرند. گفته می شود که پارچه دورس دو نخ و پارچه دورس سه نخ از متداول ترین انواع این نوع پارچه می باشد.

البته کاربرد این پارچه ها به تولید پوشاک زمستانه و پاییزی ختم نمی شود. بلکه از این پارچه در جهت تولید پوشاک دیگر نیز ممکن است بهره ببرند. برای مثال، ضخیم بودن پارچه دورس امکان دارد سبب شود که عده ای استفاده از این پارچه را برای دوخت شلوار مردانه و  همچنین تولید انواع سوییشرت مردانه و بچگانه، مناسب بدانند.

از دیگر کاربرد هایی که برای پارچه دورس ذکر می شود، بهره گیری از این مارجه برای تولید انواع پوشاک و گرمکن ورزشی می باشد.

خرید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

خرید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا در گذشته انسان برایِ خرید کردن انواع پارچه نظیر پارچه دورس پنبه ای لاکرای دونخ، مجبور بود که یا به بازار مراجعه کند و یا این که به کارخانه محل تولید پارچه رجوع نماید. 

اما امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی می توانید هرچیزی را که خواستید به صورت آنلاین خریداری نموده ودرب منزل خود تحویل بگیرید.

شرکت ما از شرکت های فعال در زمینه فروش و عرضه پارچه لاکر دورس به شمار می رود که به عرضه محصول خود به صورت برخط می پردازد. برای خرید پارچه دورس می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما