قیمت پارچه لاکرا | خرید و فروش بهترین پارچه های شلواری

پارچه ها انواع گوناگونی دارند که نساجی های مختلفی آنان را در کشورمان تولید می‌کنند. در همین حال، این محصول را شرکت های مختلفی نیز از خارج کشورهای دیگر وارد بازار داخلی می‌نمایند. از جمله پارچه هایی که در ایران کاربرد زیادی دارد، لاکرا نام دارد.

قیمت پارچه لاکرا به دلیل تنوع زیادی که دارد، متفاوت اعلام می‌گردد. برای به دست آوردن تازه ترین نرخ، می‌توان به تولیدی پارچه و یا کسانی که در کار خرید و فروش بهترین پارچه های شلواری، تیشرت و لباس زیر می‌باشند، مراجعه نمود.

 

قیمت پارچه لاکرا | خرید و فروش بهترین پارچه های شلواری

 

 

پارچه لاکرا چیست؟

پارچه لاکرا، نوعی از محصول می‌باشد که توسط الیاف مصنوعی تولید می‌شود. این نوع پارچه، کاملاً از مواد پلاستیکی تشکیل شده و کاربردهای متفاوتی را نیز دارا می‌باشد. از این رو می‌توان به لباس های ورزشی اشاره کرد. بیشتر تولید کنندگان البسه های ورزشی، از لاکرا برای دوخت لباس های خود استفاده می‌کنند.

این گونه از پارچه ها در انواع گوناگونی نیز تولید می‌گردند که به نوعی می‌توان گفت، مخلوطی از الیاف مصنوعی و طبیعی نیز می‌باشد. در مجموع می‌توان این گونه مدعی شد که در بیشتر پارچه های امروزی که دارای اندکی کشسانی می‌باشند، از لاکرا استفاده نموده‌اند که به دلیل نوع خاص و مقاوم بودن این گونه از الیاف است.

 

در هر صورت، شما می‌توانید با مراجعه به بازار این محصول را در این انواع پیدا کنید:

  • پارچه ویسکوز نخی لاکرا
  • پارچه یکرو لاکرا
  • پارچه اسپان لاکرا
  • پارچه ملانژ لاکرا
  • پارچه ویسکوز کشی لاکرا

 

پارچه لاکرا چیست؟

 

خرید و فروش ارزانترین قیمت پارچه لاکرا بهترین پارچه های شلواری

پارچه شلوار کشی لاکرا را فروشندگان مختلفی عرضه می‌دارند. اگر می‌خواهید این پارچه را به صورت عمده تهیه کنید، راه های متفاوتی در پیش رو دارید. اولاً این که شما می‌توانید به کارخانجاتی مراجعه نمایید که آن را تولید می‌کنند. اکثر تولیدی ها، این گونه از محصول را تولید می‌نمایند. پس در این زمینه مشکلی پیش نمی‌آید.

 

شما به راحتی می‌توانید به دفاتر فروش این کارخانه ها مراجعه کنید و اقدام به خرید عمده پارچه شلواری کش لاکرا نمایید. همچنین می‌توانید از این دفاتر پارچه ویسکوز کیلویی را هم تهیه کنید.

 

در همین حال، شرکت هایی نیز وجود دارند که این کالا را از خارج کشور وارد می‌نمایند. آن ها انواع پارچه یک رو و دو رو لاکرا را به گونه کلی به فروش می‌رسانند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اگر شما دسترسی به منابع اصلی ندارید، می‌توانید به نمایندگی شرکت های تولیدی و وارداتی مراجعه کنید. این نمایندگی ها و شعبات در همه جای ایران وجود دارند.

 

شما در هر جایی از کشورمان که ساکن می‌باشید، خواهید توانست که نمایندگی های این مجموعه را با فاصله ای کم یا زیاد، پیدا کرده و پارچه گردباف لاکرا را به دست آورید. آن ها فروش پارچه ویسکوز را هم انجام می‌دهند. در هر صورت فروش عمده پارچه لاکرا شلواری کش، از طریق نمایندگی ها با اطمینان بیشتری انجام می‌شود.

 

فروش عمده پارچه شلواری کش لاکرا

 

عرضه پارچه تریکو ویسکوز لاکرا باکیفیت

عرضه پارچه تریکو ویسکوز لاکرا باکیفیت را آن دسته از کارخانه هایی انجام می‌دهند که در کار بافت و تولید پارچه لاکرا در انواع گوناگونی می‌باشند. این شرکت های به صورت کلی محصول خود را توزیع و پخش می‌کنند. شما عزیزان در هر جایی از کشورمان که باشید، بسیار ساده و راحت خواهید توانست که محصول را به دست آورید.

 

کیفیت بالای این دسته از پارچه ها، بستگی به این دارد که نخ مورد استفاده شده چه جنسی دارد. همان گونه که می‌دانید، در بازار دو نوع الیاف وجود دارند: الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی. طبعاً نوع طبیعی از کارایی بالاتری برخودار می‌باشد و بی تردید دارای قیمت زیادتری هم نسبت به نوع مصنوعی دارد.

 

این گونه از پارچه ها هم به همین طریق می‌باشد. البته الیاف مصنوعی ای که امروزه تولید می‌شوند، با فناوری کاملاً جدیدی به بازار ارائه می‌گردند و همه کیفیت ها و مرغوبیت های نوع طبیعی را می‌توانند جبران نمایند. در هر صورت، می‌خواهیم به این نتیجه برسیم که عرضه کنندگان، در کیفیت های متفاوتی پارچه تریکو ویکسوز لاکرا را به فروش می‌رسانند.

 

خرید پارچه حریر و پارچه تریکو نوع ویسکوز لاکرا را توصیه می‌کنیم که از فروشندگان و عرضه کنندگان معتبر انجام دهید.چرا که آن ها نوع مرغوب کالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

 

عرضه پارچه تریکو ویسکوز لاکرا باکیفیت

 

تولید عمده انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

تولید انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا به صورت عمده را طبیعتاً کارخانجات نساجی انجام می‌دهند که در گوشه و کنار کشورمان در حال فعالیت می‌باشند. آن ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی محصولات خود را بافته و وارد بازار خرید و فروش می‌نمایند. با مراجعه به این تولیدی ها می‌توان به صورت عمده محصول را تهیه کرد.

 

قیمت ها از تولیدی ها نیز، ارزان تر تمام می شود. به هر حال آن ها سازنده اصلی پارچه می‌باشند و تخفیف های ویژه ای را هم در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید برای خرید پارچه ارزان، به تولیدی های اصلی مراجعه نمایید که منبع خوبی برای تهیه نوع پارچه ویسکوز لاکرا می‌باشند. این گونه از پارچه به دلیل کاربرد های گوناگون، مشتریان زیادی دارد.

 

در هر صورت، باید اشاره به این کرد که کارخانه تولیدی، انواع پارچه پنبه لاکرا را هم تولید می‌کند که محصول خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مصرف کنندگان در هر جایی که باشند، قادر خواهند بود که به نمایندگی ها و یا سایت های اینترنتی تولید کنندگان برتر مراجعه نموده و خرید عمده را با نرخ های بسیار نازلی انجام دهد.

سایت خرید پارچه یک رو ویسکوز لاکرا

از سایت خرید پارچه یکرو ویسکوز لاکرا، می شود این محصول را در رنگ ها و ابعاد متفاوتی تهیه کرد. سایت های گوناگونی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند. این سایت ها، عرضه کننده بهترین نوع محصول می باشند. آنان از برندهای متفاوت ایرانی و خارجی کالا را در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان خود قرار می دهند. می توانید از این طریق به شکل کیلویی و متری، پارچه هیا یکرو ویسکوز لاکرا را تهیه کنید. قیمت پارچه کیلویی و متری را هم این سایت ها به سمع و نظر بازدیدکنندگان می‌رسانند.

 

 

تولید عمده انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

 

فروشنده انواع پارچه لاکرا ضخیم

پارچه های لاکرا را به صورت ضخیم و نازک تولید می‌نمایند. در این زمینه، فروشندگان متعددی در بازار وجود دارند که حوزه تخصصی آن ها فروش این محصول می‌باشد. در اینجا باید پافشاری نمود که پارچه های لاکرا ضخیم، کاربردهای مختلفی را می‌توانند داشته باشند که اکثراً برای تولید لباس های زمستانی بچگانه، زنانه و مردانه استفاده می‌شوند. فروشندگان این محصول، آن را در رنگ های متفاوتی عرضه می‌دارند. شما هر رنگی را که خواسته باشید، خواهید توانست از ارائه دهندگان به دست آورید.

 

لازم به ذکر است این فروشندگان، برندهای ایرانی و خارجی را به فروش می‌رسانند. برای خرید عمده و جزئی، پیشنهاد ما به شما این است که بهترین فروشندگان را پیدا کنید. بنابراین به عرضه کنندگانی مراجعه نمایید که محصول خود را از هر نظر تضمین می‌کنند و نوع مرغوب آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. این فروشندگان پارچه لاکرا قابل اعتماد می‌باشند.

در حقیقت ارائه دهندگان انواع پارچه لاکرا ضخیم در بازار، مشتریان زیادی دارند. با اندکی پرس و جوی بیشتر، می‌توان به راحتی، بهترین عرضه دهندگان پارچه های لاکرا ضخیم را پیدا نمود و هر گونه از این نوع پارچه را که مد نظر شما می‌باشد، می‌توانید تهیه کنید.

خرید مستقیم پارچه های لاکرا از تولید کننده

بسیاری از خریداران پارچه های لاکرا، برای این که بتوانند محصولی با کیفیت، اصل و زیر قیمت بازار تهیه کنند، می‌کوشند که توزیع کننده اصلی را پیدا نمایند. به همین دلیل است که آن ها تلاش می‌نمایند که به کارخانه تولیدی مراجعه کنند. البته باید به این نکته اشاره نمود که کارخانه های تولید کننده، در کار توزیع و پخش عمده محصولات خود هستند. پس تنها کسانی می‌توانند به آنان مراجعه کنند که قصد خرید عمده را داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که خریداران جزئی، نباید نگران باشند زیرا شرکت های تولید کننده راه هایی را ایجاد نموده‌ند که از آن طریق، می‌توان خرید متری را هم به صورت مستقیم از کارخانه انجام داد. خریداران می‌توانند از طریق نمایندگی ها در بازار و یا سایت های اینترنتی، با کیفیت ترین پارچه تریکو را بدون دخالت واسطه ها و دلالان خریداری نمایند.

 

 

فروشنده انواع پارچه لاکرا ضخیم

خرید اینترنتی پارچه تریکو پنبه لاکرا

خرید و فروش اینترنتی پارچه تریکو پنبه لاکرا، از طریق فروشگاه های متعدد آنلاین صورت می‌گیرد. امروزه با گسترش پهنای باند اینترنت، دیگر از دورترین نقاط کشور هم می‌توان دسترسی به دهکده جهانی پیدا کرد. در این دهکده، بازدیدکنندگان و خریداران پارچه های تریکو نوع لاکر پنبه ای می‌توانند، به آسانی فروشگاه هایی بزرگ و کوچکی را پیدا نمایند که بهترین محصولات را به فروش گذاشته‌اند.

 

با بازدید از این فروشگاه ها می‌توانید در هر کیفیت و قیمتی که خواسته باشیم، محصول خود را سفارش دهیم. از آن جایی که فروشندگان مجازی، کالای خود را از طریق پست به دست مشتریان می‌رسانند، پس دیگر دغدغه ای وجود ندارد. چرا که در اسرع وقت تعیین شده، ارائه دهنده، پارچه را به دست مشتریان خود می‌رسانند.

 

در ضمن، سایت های اینترنتی عرضه کننده پارچه تریکو پنبه لاکرا، تعطیلی ندارند و شما در هر ساعت از شبانه روز که وقت داشتید، می‌توانید به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید و خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید. تنها نکته این است که حتماً بایستی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بعداً دردسری برای شما ایجاد نشود.

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف

پارچه های تریکو انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها، ترکیبی از الیاف مصنوعی و یا طبیعی می‌باشند. به همین ترتیب، می‌توان مدعی شد که این پارچه ها نرخ ثابتی در بازار ندارند زیرا هر کدام از آن ها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند.

 

برای این که تازه ترین لیست قیمت پارچه تریکو را در مدل ها و گونه های مختلفی به دست آورد، می‌توانید به فروشگاه ها و یا بازارهای متعددی مراجعه نمایید. در این بازارها، قیمت های روز اعلام می‌گردد. همچنین بهترین و ساده ترین راه برای تهیه نرخ روز، مراجعه به فروشگاه های آنلاین می‌باشد. در این فروشگاه ها، انواع پارچه های تریکو در مدل ها، طرح ها و الوان متفاوتی ارائه می‌شوند و قیمت های آن ها نیز درج می‌گردد.

 

خرید اینترنتی پارچه تریکو پنبه لاکرا

 

 

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف

 

خرید مستقیم پارچه های لاکرا از تولید کننده

 

 

پخش کلی پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

پخش کلی پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری را در گام نخست، شرکت هایی انجام می‌دهند که در کار تولید و یا واردات آن می‌باشند. این شرکت ها دارای برندهای متفاوتی می‌باشند که هر گونه محصولی را که خواسته باشید، در اختیار شما می‌گذارند. خریدار در هر جایی که باشد، به راحتی به این کالا دسترسی خواهند داشت. چرا که پخش کنندگان برای فروش بیشتر، حتی در دور دست ترین مکان ها، کالای خود را عرضه می‌دارند. مشتریان پخش کنندگان عمده، عموماً پارچه فروشی های در بازار و یا تولیدی های البسته می‌باشند.

مشخصات فنی پارچه های ویسکوز لاکرا

پارچه های ویسکوز لاکرا، از جمله بهترین محصولات به شمار می‌روند که در بازار نیز به صورت کلی و جزئی عرضه می‌شوند. در این جا باید گفت که ویسکوز، از جمله الیاف طبیعی محسوب می‌شود. این گونه از الیاف را بر اساس پنیه طبیعی مانند پنبه و لینن تولید می‌کنند که در اصل ماهیتی گیاهی یا به اصطلاح سلولزی دارد.

 

از جمله مشخصاتی که این گونه از پارچه می‌تواند داشته باشد، به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند.
  • با شستشوی های پیاپی رنگ وا نمی‌دهند.
  • به دلیل این که مخلوطی از لاکرا و ویسکوز می‌باشند، از کشسانی بالایی برخوردار می‌باشند.
  • در برابر رطوبت نیز مقاوم می‌باشند.
  • و سایر موارد دیگر

 

پخش کلی پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

 

 

مشخصات فنی پارچه های ویسکوز لاکرا

 

 

سایت خرید پارچه یکرو ویسکوز لاکرا

 

 

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت پارچه در بازار

نرخ پارچه ها در بازار متفاوت می‌باشد. برای نمونه، قیمت پارچه ویسکوز، نوع تمام پلاستیک یا پنبه ای آن فرق می‌کند. تعیین کننده اصلی نرخ ها، شرکت های تولیدی و وارداتی می‌باشند. این شرکت ها بر اساس یک سری از موارد، محصولات خود را تعیین نرخ می‌نمایند. در این خصوص می‌شود به چند مورد اشاره کرد که عبارتند از:

  • برند تولید کننده
  • نوع نخ بکار رفته در پارچه
  • کیفیت پارچه
  • مقاومت پارچه
  • طرح و رنگ پارچه ها
  • و سایر موارد دیگر

با در نظر داشتن این مسائل است که قیمت گذاری پارچه ها صورت می‌گیرد و ما شاهد تنوع نرخ ها در بازار می‌باشیم.

 

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت پارچه در بازار

3

  1. پارچه ها تون عالی هستن من پارچه لاکرا الیف طبیعی برای سوتین ورزشی میخوام

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما