قیمت پارچه مبلی اسپرت ملانژ

انواع پارچه وجود که هر یک از آنان به روش های متفاوتی بافته می شوند و از سویی در طرح و رنگ های بسیار متنوعی ارائه می گردند. اما در این بحث، هدف ما معرفی نوع خاصی از پارچه می باشد که به ملانژ معروف است. باید بگوییم قیمت پارچه اسپرت ملانژ مبلی گوناگون ارائه می گردد و که دلایل متعددی دارد و ما در زیر توضیح خواهیم داد.قیمت پارچه مبلی اسپرت ملانژ

تفاوت پارچه ملانژ لباسی با ملانژ مبلی

تفاوت پارچه ملانژ لباسی با ملانژ مبلی حتماً شنیده اید که از پارچه های ملانژ هم در تولید پوشاک استفاده می نمایند و هم این که پرده، ملحفه، رومیزی، روتختی و در پوشش مبل ها هم کاربرد دارند. این می رساند که تا چه اندازه محصول پرکاربرد است. اما آیا از تفاوت ملانژ لباسی با ملانژ مبلی مطلع هستید؟

محصولاتی که برای لباس به کار گرفته می شوند، اندکی نازکتر هستند و از سویی، طرح های متفاوت و رنگ های گوناگونی هم دارند؛ ولی نوع مبلی، کمی زبر، با گرماژ یا وزن بیشتر بوده و از سوی دیگر، استحکام بیشتری دارد که دلیل اصلی آن ضخامت بالای آن است.

در هر حال، این دو پارچه با هم ‌دیگر تفاوتی های اساسی دارند؛ اگر چه به برخی از هر دو می توانند در تولید لباس و رو مبلی استفاده نمایند. ملانژها کالاهایی هستند که از ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته می شوند و از طرفی، در رنگ های زیادی هم ارائه می گردند که در زیر عنوان می کنیم:

  • در رنگ آبی
  • در رنگ قهوه ای
  • در رنگ سرمه ای
  • در رنگ مشکی
  • در رنگ سفید
  • در رنگ های ترکیبی

یک توضیح کوتاه بدهیم که ملانژهای لباسی بیشتر برای دوخت پوشاک زمستانی به کار می روند و این می رساند که تا اندازه ای ضخامت آن با سایر پارچه های دیگر، بیشتر است.

عمده فروش پارچه مبلی بایا مدل اسپرت ملانژ

عمده فروش پارچه مبلی بایا مدل اسپرت ملانژ در ایران، کارخانه های نساجی مختلفی هستند که کارشان تولید انواع پارچه می باشد. در این بین، بایا یک برند نام آشنا است که انواع محصولات را بر اساس استانداردهای روز جهان می بافد. از سوی دیگر، اگر خریدار کلی کالا هستید، می توانید به عمده فروش پارچه مبلی بایا مدل اسپرت ملانژ سر بزنید.

پارچه مبلی ملانژ این برند، تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و همینطور با کیفیت است. این اقلام، از گرماژ و عرض مناسبی نیز برخوردار هستند و به صورت عدلی و توپی ارائه می شوند. گفتنی است که فروش پارچه ملانژ بایا در مدل اسپرت، به گونه غیر حضوری نیز صورت می گیرد. این گونه قیمت ها هم ارزان تر تمام می شود.

این سایت، بهترین پارچه اسپرت ملانژ این مارک معروف ایرانی را عرضه می کند و به توزیع کالا به سر تا سر ایران می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما