قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در بازار تهران

هم اکنون قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در بازار تهران به عوامل متعددی مربوط می شود. البته همان طور که می دانید همواره قیمت این محصول به صورت عمده و بدون واسطه می تواند تا حد بسیار زیادی مقرون به صرفه تر از خرید جزئی آن باشد.

قیمت پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در بازار تهران

پارچه های ویسکوز چه ویژگی هایی دارند؟

پارچه های ویسکوز چه ویژگی هایی دارند؟ الیاف ویسکوز بر خلاف تصور عمومی الیافی هستند که پایه طبیعی دارا بوده و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی (سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز(ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد این است که این الیاف همچون کاغذ که در آن ابتدا چوب درختان تبدیل به خمیر می شود و پس از آن طی یک فرایند محصول نهایی که همان کاغذ باشد تولید می گردد؛ این الیاف نیز دقیقا اینگونه می باشند.

به طور کلی شاید این سوال نیز برای شما ایجاد شده باشد که این پارچه های ویسکوز چه ویژگی هایی دارند. برای پاسخ به این سوال بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. در این جا به صورت اجمالی به برخی از مهمترین ویژگی های این پارچه پرداخته می شود.

  • الیاف این پارچه دارای میزان جذب آب بالایی بوده که این امر به سبب میزان استفاده پنبه در آن بر می گردد.
  • خاصیت ارتجاعی کمی به نسبت مدل های طبیعی خواهد داشت به این شکل که تن خور خشک تری پیدا خواهد کرد و همین پایین بودن کشسان یا ارتجاع آن سبب می گردد تا به سادگی چروک شود.اگر به پارچه های تمام ویسکوز بازار دقت کرده باشید دقیقا گویای همین جمله بالاست زیرا به شدت چروک شده و دائما نیاز به اتو کشیدن دارند.
  • ظاهر درخشان و براقی به نسبت پارچه های پنبه ای دارند، زیرا پارچه های پنبه ای کدر تر بوده و با دیدن آن به فکر رنگ های کدر می افتید اما پارچه ویسکوز و خصوصا پلی استر برق خاصی در جنس و الیاف پارچه به صورت اولیه وجود دارد. اما اگر پارچه ویسکوز را داخل آب جوش بیندازید این برق از بین رفته و به مرور زمان کدر می شود.

لازم به ذکر است که خاصیت تنفس بسیار بالایی دارد به طوری که جزو پارچه‌ها و الیاف خنک حساب می شود، و از ابریشم طبیعی نیز خنک تر می گردد می توان آن را هادی گرما نامید به طوری که در حفظ دمای بدن پوششی که جنس ویسکوز داشته باشد موفق تر از سایر مدل های پارچه عمل خواهد کرد.

فروش انواع پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

فروش انواع پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

در حال حاضر فروش پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا در انواع مختلف و با بهترین قیمت ممکن به صورت عمده و جزئی در بازار صورت می گیرد. البته همان گونه که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله این موارد می توان به جنس و کیفیت آن به همراه نوسانات بازار اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما