قیمت پارچه ویسکوز لاکرا شلواری

یکی از پارچه هایی که از آن برای دوخت انواع لباس از جمله شلوار استفاده می کنند؛ پارچه ویسکوز شلواری است که نام کامل آن، پارچه ویسکوز لاکرا می باشد. این پارچه از نخ های لاکرا و ویسکوز تهیه شده و شلوارهای مناسب و زیبایی را می توان با آن دوخت و تولید کرد. اما از امتیازات بسیار خوب این پارچه که باعث افزایش فروش آن هم شده؛ قیمت مناسبش است.

قیمت پارچه ویسکوز لاکرا شلواری

راهنمای خرید پارچه ویسکوز

راهنمای خرید پارچه ویسکوز یکی از پارچه هایی که به عنوان پارچه ۴ فصل آن را می شناسند؛ پارچه ویسکوز است که اغلب آن را جهت دوخت انواع لباس های زنانه از جمله شلوار مورد کاربرد قرار می دهند.
هر یک از شلوارهای متنوع و زیبایی که به عنوان شلوار زنانه یا دخترانه وجود دارند؛ بیشتر از جنس پارچه ویسکوز بوده و با برخورداری از نخ لاکرا در بافت خود، از خاصیت کشسانی بسیار خوبی هم برخوردار می باشند.

  • بیشتر بخوانید: پارچه ژاکارد
    لازم به ذکر است که پارچه های فوق از عرض ۷۵ سانتیمتر شروع شده و تا عرض ۹۵ سانتیمتر را در بر می گیرند که بسته به نوع نیاز می توان آنها را انتخاب کرد.

در هر حال اگر تصمیم به تهیه پارچه ویسکوز و پارچه ایرانی گرفته اید؛ باید گفت که انتخاب کاملاً درستی انجام داده اید؛ اما انتخابتان کامل تر خواهد شد اگر این موارد را به عنوان راهنمای خرید پارچه ویسکوز در نظر بگیرید:

  1. یکی از مشخصاتی که پارچه ویسکوز دارد؛ این است که متشکل از الیاف خنک می باشد؛ پس این ویژگی را می توانید به هنگام خرید آن مد نظر داشته باشید.
  2. این پارچه به شکل بغل بسته دو لا بوده و با تکیه بر همین مشخصه می توانید سریعاً آن را شناسایی کرده و انتخاب نمایید.
  3. همچنین می توانید با تست کردن میزان کشسانی این پارچه بفهمید که آیا واقعاً دست روی پارچه ویسکوز لاکرا برای انتخاب گذاشته اید یا خیر.

مرکز پخش پارچه ویسکوز شلواری در تهران

مرکز پخش پارچه ویسکوز شلواری در تهران یکی از پارچه هایی که به وفور در مرکز پخش پارچه ویسکوز به چشم می خورد؛ پارچه ویسکوز لاکرا شلواری می باشد که با آن انواع شلوارهای زنانه، دخترانه و بچه گانه را در صنعت پوشاک تولید می کنند.
این پارچه نه تنها طیف متنوعی از رنگبندی را در خود جای داده؛ بلکه دارای کیفیت مطلوبی هم بوده و بنابراین از هر جهت، گزینه مناسبی برای همه خریداران به شمار خواهد رفت.

البته باید اضافه نمود که قیمت پارچه ویسکوز شلواری و پارچه پنبه هم بسیار ارزان بوده و از این نظر هم برد بزرگی از آن شما خواهد شد.
اما باید بدانید که اگر سفارشات خود برای خرید پارچه ویسکوز را از مراکزی همچون این مرکز که از پخش کنندگان اصلی پارچه ویسکوز به شمار می رود بخواهید؛ می توانید از پارچه ویسکوز با قیمت مستقیم و بدون واسطه برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما