مرکز پخش پارچه ویسکوز ریون لاکرا

پارچه ها را از نقطه نظر الیاف می شود به دو دسته اصلی طبیعی و مصنوعی تقسیم نمود. در این بین، یک نوع پارچه خاص وجود دارد که ساخته می شود؛ ولی مواد اولیه آن گیاهی است. ما می خواهیم بیشتر شما را با محصولی که ویسکوز نام دارد آشنا نماییم و از سویی، مرکز پخش پارچه ویسکوز ریون لاکرا را نیز معرفی کنیم.مرکز پخش پارچه ویسکوز ریون لاکرا

شناخت الیاف انواع پارچه ویسکوز

شناخت الیاف انواع پارچه ویسکوز درباره شناخت الیاف انواع پارچه ویسکوز، نقطه نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی آن را زیر مجموعه پارچه های طبیعی و بعضی دیگر جزئی از پارچه های مصنوعی قرار می دهند. هر طیف نیز دلایل خود را دارند. اما این پارچه ها در اصل سلولزی می باشند که از چوب تنه درختان و کاه گیاهان گوناگون به دست می آید.

فرآیند تولید این پارچه بسیار شبیه به کاغذ می باشد؛ زیرا که در ابتداء مواد اولیه را کاملاً به پودر تبدیل کرده و سپس خمیری درست می کنند که توسط آن نخ ها تولید ساخته می شوند. این را هم بگوییم که پارچه های بافته شده از این نخ، تنها ویسکوز نیستند و بیشتر به صورت ترکیبی تولید می گردند که ما در زیر نام مهمترین ها را می آوریم:

  • ویسکوز لاکرا
  • ویسکوز نخی
  • ویسکوز تریکو
  • ویسکوز فلامنت
  • ویسکوز پلی استر

دلیل این که به صورت خالص از این الیاف پارچه نمی‌ سازند، این است که کارایی بالایی نمی تواند داشته باشد و طبعاً با مخلوط شدن با سایر نخ های دیگر، کیفیت بهترین می تواند پیدا نماید که ما عملاً مشاهده می کنیم در بسیاری از پارچه ها از ویسکوز به میزان کم و یا زیاد استفاده شده است.

فروشنده پارچه ویسکوز ریون کبریتی

فروشنده پارچه ویسکوز ریون کبریتی با مراجعه به فروشنده پارچه ویسکوز ریون کبریتی، به راحتی می شود آن نوع خاص از محصول را که می خواهید به دست آورید. این پارچه از نظر زیبایی و طرح منحصر به فرد است و به همین علت است که مشتریان زیادی پیدا نموده و در امور متفاوتی هم از آن استفاده می کنند.

پارچه ویسکوز کبریتی را عموماً به شکل متری، عدلی، توپی و کیلویی ارائه می دهند. عرضه کننده همینطور محصول را کلی هم به فروش می رساند که اغلب پارچه فروشی ها جزئی، بازرگانان و تولیدی های پوشاک، خریداران اصلی محسوب شده و با نرخ های مناسبی قادر هستند که کالا را با کیفیت تضمین شده به دست آورند.

این نوع خاص از پارچه مقاومت، رنگرزی مناسب و همچنین شیک است. اگر شما هم به دنبال خرید هستید، توصیه می ‌کنیم که جهت خرید راحت با عرضه کنندگان این سایت از طریقه های مختلفی که در زیر درج شده، تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما