پخش کننده پارچه ویسکوز نخی مانتویی

پخش کننده پارچه ویسکوز نخی مانتویی همیشه سعی دارد تولیدات باکیفیت و خوب را به‌ صورت عمده و قیمت مناسب در اختیار خریداران این کالا قرار دهد.

شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین پخش کننده پارچه ویسکوز نخی فعالیت می‌کند. معمولاً مانتوهایی که با این پارچه‌ها تهیه و تولید می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

امروزه بخاطر شرایط مالی اقشار مختلف جامعه کیفیت و قیمت پارچه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین نیاز کشور به این پارچه‌ها روزبه‌روز در حال افزایش می‌باشد.

 

پخش کننده پارچه ویسکوز نخی مانتویی

 

خصوصیات ظاهری پارچه ویسکوز

الیاف ویسکوز معمولاً پایه طبیعی دارند و مانند پنبه از الیاف گیاهی و سلولزی می‌باشد. تنها تفاوتی که الیاف ویسکوز ریون نسبت به پنبه دارد این است که درصد مصرف پنبه در آن کمتر است. به این نوع محصول الیاف بشر ساخت نیز می‌گویند که معمولا قابل بازیافت هم می‌باشند. چراکه این الیاف فرآیندی مانند کاغذسازی دارند که بعد از قطع درختان و درست کردن خمیر تولید می‌شوند.

از ویژگی ظاهری پارچه‌های ویسکوز جذب بالای آب می‌باشد. با توجه به این ویژگی نکته حائز اهمیت این است که جذب مقدار زیاد آب پارچه ویسکوز باعث می‌شود تا مقاومتش بسیار کمتر گردد. پارچه ویسکوز ظاهری بسیار درخشان دارد که در پارچه های دیگر یافت نمی‌شود. چراکه این نوع پارچه معمولاً کدر هستند اما پارچه‌های پلی‌استر درخشش بسیار بالایی دارند.

از دیگر خصوصیت پارچه‌های ویسکوز اینکه هر چقدر الیاف آنها طبیعی تر باشد زودتر چروک می‌شود که نیاز به اتو کشی دارند. همچنین در انتخاب این نوع جنس از پارچه ویسکوز به یاد داشته باشید که آنها جزء پارچه‌های خنک و سبک محسوب می‌شوند. می‌توان گفت حتی از ابریشم خنک تر هستند و برای دوخت انواع لباسهای تابستانی به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از دیگر کاربردهای پارچه ویسکوز می‌توانیم به تهیه انواع ملحفه، لباس‌های زنانه و مردانه و همچنین لباس‌های ورزشی اشاره کنیم. پارچه ویسکوز ریون مناسب‌ترین پارچه برای دوخت انواع مانتو می‌باشد. این مانتو ها معمولاً بسیار خنک و مناسب فصل تابستان هستند.

 

خصوصیات ظاهری پارچه ویسکوز

 

عمده فروش پارچه ویسکوز ریون مانتویی

شرکت تریکوت ایران توانسته با استفاده از الیاف طبیعی بهترین و باکیفیت‌ترین انواع پارچه ویسکوز کشی مناسب برای انواع مانتو را تهیه و تولید کند. پارچه‌های مانتویی در طیف رنگ گسترده‌ای وجود دارند که سلیقه تمامی مشتریان را پوشش می‌دهد. جنس این پارچه‌ها بسیار بادوام می‌باشد. همچنین نسبت به انواع دیگر خود از استحکام بالایی برخوردار هستند.

شرکت ما به عنوان بزرگترین عمده‌فروش پارچه ویسکوز فعالیت می‌کند. خرید این محصول از طریق وب سایت ما امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید پارچه ویسکوز نخی از طریق وب سایت ما به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام کنید. همچنین با خرید در حجم عمده از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید که برای شما مقرون به صرفه باشد.

 

عمده فروش پارچه ویسکوز ریون مانتویی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما