بازار پخش پارچه متقال پلی استر پنبه

پارچه ها یکی از اصلی ترین منسوجات به شمار می آیند. بازار پخش پارچه متقال پلی استر پنبه با توجه به جنس و کیفیتی که این پارچه دارد، متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است‌.
به دلیل اینکه پارچه متقال پلی استر پنبه از نخ های بسیار مرغوب تولید شده است، بر قیمتش در بازار پخش نیز تاثیر بسزایی دارد.
شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت، از آخرین قیمت بازار پخش این پارچه آگاهی یابید. میزان الیاف درجه یکی که در تولید پارچه متقال پلی استر پنبه استفاده شده است، بازار پخش این پارچه را بالا برده است.
با توجه به نوسانات بازار، بازار پخش این پارچه ثابت نمیماند. به همین دلیل شما میتوانید به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرده تا از قیمت بازار پخش پارچه متقال پلی استر پنبه آگاهی یابید.
خرید پارچه پلی استر پنبه از شرکت بازرگانی دیبافت برای شما بسیار به صرفه است. چون این شرکت بازرگانی، منسوجاتش را از درب کارخانه خریداری مینماید و چون هیچ واسطه ای در این میان نیست، منسوجاتش را با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان و خریداران میرساند.

پارچه متقال
این شرکت بازرگانی، سایتی را برای منسوجاتش ایجاد کرده است تا شما خریداران عزیز با مراجعه به این سایت، خرید خود را به راحتی انجام دهید. این شرکت بازرگانی مرغوب ترین و باکیفیت ترین منسوجاتش را به شما عزیزان عرضه میدارد. خرید پارچه پلی استر پنبه به صورت غیر حضوری از این شرکت بازرگانی، مزایایی همچون: اتلاف نشدن وقت و هزینه تان میشود و اما خرید به صورت حضوری از این شرکت، این امر را موجب میشود که از نزدیک، کیفیت و مرغوبیت پارچه پلی استر پنبه را مشاهده کرده و خرید خود را بدون هیچ شبهه ای انجام دهید.
پارچه متقال ارزان به دلیل اینکه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، متقاضیان زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است. این پارچه به دلیل اینکه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت بسیار مناسبی را نسبت به پارچه های دیگر دارا است. در تولید این پارچه از الیاف درجه یک استفاده شده است و هیچگونه آلرژی و حساسیتی برای شما ایجاد نمیکند.
پارچه متقال سفید برای ملحفه جات کاربرد دارد و به عبارت دیگر برای دوخت پرده نیز به کار برده شده است. جنس این پارچه از نخ است و نخ استفاده شده در این پارچه شصت در صد است. پارچه متقال سفید از جنسی بسیار عالی تشکیل یافته است و آب رفت در این پارچه وجود ندارد. در تولید این پارچه از الیاف فلامنت استفاده شده است. به همین دلیل با پوست بسیار سازگار است.
پارچه متقال رنگی برای دوخت شلوار و سوییشرت کاربرد دارد و از رنگ های جذاب آن میتوان به آجری، سبز، مشکی و طوسی اشاره کرد. امکان لول شدگی در پارچه متقال رنگی وجود ندارد و نوع بافت پارچه متقال رنگی، گردباف است.
این پارچه از لطافت و نرمی قابل توجهی برخوردار است. در گذشته تنها پارچه متقال سفید وجود داشت که برای انتخاب رنگ دیگری، گزینه دیگری نبود. اما امروزه با پیشرفت فناوری پارچه متقال رنگی تولید شد تا با هر سلیقه و بودجه ای بتوان انواع رنگ های پارچه متقال رنگی را خریداری کرد.

دانستنی هایی در مورد پارچه متقال پلی استر پنبه

دانستنی هایی در مورد پارچه متقال پلی استر پنبه

این پارچه، بسیار نرم و لطیف است. از این پارچه برای دوخت لباس داخل منزل به کار برده شده است. در تولید این پارچه به دلیل اینکه از پنبه که الیاف طبیعی است، بهره گرفته شده است، هیچگونه آلرژی و حساسیتی برای شما ایجاد نمیکند و به این دلیل به این نام شهرت یافته است. این پارچه به دلیل اینکه از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است، متقاضیان و خریداران بسیار زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است. برای خشک کردن این پارچه بهتر است از بند آویزان نشود. زیرا فرم اولیه اش را تغییر خواهد داد. مکان مناسب برای خشک کردن این پارچه، جای مسطح و صاف است.

دسته بندی پارچه متقال پلی استر پنبه بر اساس عرض

دسته بندی پارچه متقال پلی استر پنبه بر اساس عرض

این پارچه با گرماژها و عرض های مختلف، تولید و روانه بازار فروش شده است. این پارچه عرضی ۲۰۵ سانتی متر، ۲ متر و ۵/۱ متر را دارا است و برای دوخت کیسه برنج، در تولیدی های پوشاک و مانتو، کالای خواب، کیسه های تزیینی، پرده و… مورد استفاده قرار گرفته است و وزن هر متر این پارچه ۳۲۰ گرم است. متقال پارچه پلی استر پنبه بسیار محکم و بادوام و در عین حال بسیار خنک و سبک است.

دلایل محبوبیت پارچه متقال پلی استر پنبه

دلایل محبوبیت پارچه متقال پلی استر پنبه

این پارچه از الیاف طبیعی که در طبیعت یافت میشود، تشکیل یافته است. به همین دلیل در بین متقاضیان و خریداران داخل و خارج کشور دارای محبوبیت و شهرت خاصی است.
این پارچه از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار است و هیچگونه آسیب و خراشیدگی با استفاده از این پارچه در پوست ایجاد نمیشود.
پارچه متقال پلی استر، در دسته منسوجات الیاف طبیعی قرار داده شده است و از جنسی عالی و بسیار محکم برخوردار است. به دلیل اینکه این پارچه با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید شده است، از دوام و ماندگاری طولانی نیز برخوردار است.

قیمت خرید پارچه متقال پلی استر پنبه

قیمت خرید این منسوج

قیمت خرید این پارچه با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است. شما برای آگاهی از آخرین قیمت خرید این پارچه میتوانید به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.
کارکنان و مشاوران این شرکت بازرگانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا پاسخگوی سوالات شما در مورد این منسوج مرغوب و باکیفیت باشند.
شرکت بازرگانی دیبافت، قیمت بسیار مناسبی را روی منسوجات خود قرار داده است. زیرا این شرکت بازرگانی، منسوجاتش را از درب کارخانه خریداری میکند و چون هیچ واسطه ای در این میان نیست، منسوجاتش با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان و خریداران میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما