توزیع پارچه تریکو دو رو پنبه

توزیع پارچه تریکو دو رو پنبه توسط مراکز خرید معتبر هم به صورت اینترنتی و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. خرید عمده و انبوه پارچه تریکو به صورت اینترنتی و آنلاین توسط تیم پرقدرت دیبافت انجام میشود. پارچه هایی که در این مجموعه به فروش میرسد به گونه ای مستقیم و بدون واسطه توسط نمایندگی های کارخانجات انجام میگیرد. دیبافت یک سایت معتبر در زمینه فروش انواع پارچه و کالای خواب است که در یک نگاه تمامی مزایای بازار از جمله تنوع در طرح و رنگ و جنس پارچه ها را مطابق با جدیدترین مدل های روز در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا به خریداران کمک کند، بدون دغدغه به صورت عمده و انبوه خرید خود را از این مرکز انجام دهند.

خصوصیات پارچه تریکو دو رو

خصوصیات پارچه تریکو دو رو

تنوع این پارچه بسیار بالا بوده و سطوح کیفیتی مختلفی طراحی و تولید شده اند. مرغوبیت و کیفیت نهایی این منسوج در گرو نخ به کار رفته در ساخت و بافت آن است. به این صورت که هرچه نخ به کار رفته در ساخت و بافت آن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، پارچه نهایی ساخته شده از آن نیز از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.
جنس نخ های استفاده شده در بافت پارچه تریکو دو رو پنبه از پنبه است، اما نمیتوان گفت که کیفیت همگی آنها یکسان است. سه نخ معروف که در بافت این پارچه استفاده میشود عبارتند از: نخ شانه شده کامپکت شده، نخ سوپر و نخ اپن. شست و شوی آنها نیز به آسان است. از دوام بالا و استحکام مطلوبی دارند. لکه بری این پارچه ها آسان است و راحت شسته مشوند. ضد حساسیت و ضد اگزمای پوستی هستند و جریان هوا را به خوبی از خود عبور میدهند.
قابلیت تنفس دارد و به خوبی عرق و رطوبت بدن را جذب میکند. در نتیجه از تجمع باکتری ها و بوی نامطبوع جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل برای لباس های ورزشی، خواب و لباس های زیر استفاده میشود. پارچه تریکو دو رو پنبه سطحی نرم و لطیف دارد. پارچه تریکو دو رو پنبه مانند یک عایق حرارتی عمل و درجه حرارت بدن و گرمای بدن را به خوبی کنترل میکند. ز آنجا که جزء الیاف طبیعی است، پوست را تحریک نمیکند. همچنین هنگام شست و شو مقاومت بسیار خوبی دارد و در برابر عوامل نامساعد محیطی از استحکام مطلوبی برخوردار هستند.

بررسی اجمالی درباره پارچه تریکو دو رو پنبه

بررسی اجمالی درباره پارچه تریکو دو رو پنبه

متخصصان صنایع نساجی در پی یافتن الیافی هستند که هم در فصول سرد سال و هم در فصول گرم سال بتوان از آن استفاده کرد. آنها پس از انجام آزمایش های بسیار به این نتیجه رسیدند که الیاف و نخ طبیعی بهترین مورد برای تولید پارچه هستند.
الیافی که به طور طبیعی در دل طبیعت وجود دارند الیاف طبیعی گفته میشود، البته الیافی هم وجود دارند که با وجود اینکه از دل طبیعت گرفته میشوند؛ اما پس از انجام فرآیندهایی روی آنها تبدیل به الیاف قابل استفاده میشود. مشهورترین الیاف طبیعی که تقریبا همه افراد آنها را میشناسند عبارتند از پنبه، ویسکوز، پشم، کتان، کنف و…
پنبه در ساختار خود منافذ و سوراخ های بسیار ریزی دارد که باعث میشود جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد، همین امر منجر میشود که در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار خنک شویم و در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان گرم. وجود هوا در منافذ بافت این پارچه از تبادل هوای سرد در زمستان و همچنین تبادل هوای گرم در تابستان جلوگیری میکند. بنابراین همین امر منجر به احساس خنکی در تابستان و احساس گرما در زمستان میشود. ایران کشوری چهار فصل است. بنابراین استفاده از لباس هایی که مناسب برای چهار فصل باشد مورد نیاز است. پارچه تریکو دو رو پنبه یک انتخاب مناسب بوده و بسیار مورد توجه عموم مردم.

مقایسه پارچه تریکو با پارچه ملانژ

مقایسه پارچه تریکو با پارچه ملانژ

چون در عنوان قبلی به طور مفصل ویژگی های پارچه تریکو را شرح دادیم بنابراین از تکرار و بازگویی آن امتناع میکنیم و در این قسمت تنها ویژگی های پارچه ملانژ را توضیح خواهیم داد.
پارچه ملانژ یکی از محصولات تولیدی و ساخته شده از نخ آن است. ملانژ در واقع حالتی از رنگ پارچه است و نه جنس خاصی از پارچه. پارچه ملانژ جزو پارچه های ترکیبی دسته بندی میشو، منظور این است که الیاف تشکیل دهنده آن از ترکیب دو الیاف طبیعی یعنی پنبه و مصنوعی ساخته شده است. در تولید برخی از پارچه ها ممکن است پیش از بافت، الیاف آنها را رنگ میکنند. هر چه الیاف مصنوعی به کار رفته در پارچه بیشتر باشد سخت تر رنگی را به خود میگیرد و در مقابل الیاف طبیعی رنگ پذیری بسیار بهتری دارند و همین تفاوت در رنگ پذیری بین دو الیاف طبیعی و مصنوعی منجر به ایجاد سایه روشن هایی در سطح پارچه میشود که به آن ملانژ گفته میشود.

عواملی که بر قیمت پارچه تریکو تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت پارچه تریکو تاثیر دارد

۱٫ نمره نخ و جنس آن به عنوان موثر ترین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت نهایی پارچه ها تاثیرگذار است، کمپانی های ریسندگی در داخل و خارج از ایران نوع نخ و نمره آن را تعیین میکنند.
۲٫ کمپانی تولید کننده نخ به عنوان یک عامل دیگر در تعیین قیمت نهایی پارچه موثر است و هرچه کمپانی از ابزار آلات بافندگی و ریسندگی مدرن استفاده نماید طبیعتاً قیمت پارچه های تولید شده از آن کمپانی نیز بیشتر خواهد بود.
۳٫ رنگ طرح و چاپ پارچه به عنوان سومین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی پارچه است.
۴٫ مراکز عرضه پارچه تریکو دو رو پنبه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما