تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی

پارچه دورس گلکسی مرغوب ‌ترین و باکیفیت ‌ترین محصولات است که مطابق جدید ترین دانش و فناوری روز دنیا ساخته‌ شده است. این پارچه که توسط تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی در کارخانجات نساجی از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه تولید میشود، تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی این محصول را در رنگ بندی های متنوع و طرح های گوناگونی برای فروش به بازار عرضه میکنند. شرکت های مختلفی تولید پارچه در ایران را با استفاده از دستگاه ‌های روز دنیا انجام میدهند و هر گونه پارچه‌ای را که مورد نیاز باشد بافته و به فروش میرسانند.
تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی، از دو نوع دستگاه استفاده میکنند که به گرد باف و تخت باف مشهور هستند. هر کدام از پارچه ‌های تولید شده به وسیله این دستگاه ‌ها از نظر کیفی و کاربردی تفاوت های زیادی را با یکدیگر دارند؛ اما در بافت نوعی تخت باف از تار و پود استفاده میکنند که این پارچه‌ های گرد باف را متفاوت میکند.
تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی این محصول را با استفاده از نخ پنبه و فیلامنت تولید کرده ‌اند که به آن پارچه دورس گلکسی میگویند و به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالای این محصول صادرات این محصول به کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه به‌ ویژه کشور عراق انجام میشود، که خریدار مهم و جدی این‌ دست از پارچه ‌های ایرانی هستند.

پارچه دورس گلکسی
البته ایران توانایی این که، پارچه ‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی را هم تامین کند دارد اما به دلیل تحریم های گسترده ایجاد شده این اقدام برای شرکت های بازرگانی امکان پذیر نیست.
شرکت های تولیدی پارچه دورس که با همکاری برخی از بازرگانان همواره میکوشند که به بازارهای بین ‌المللی محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت های پایین را عرضه کنند، که بتوانند برند پارچه مرغوب ایرانی را به یکی از برندهای معتبر در سطح جهانی معروف کنند و باعث رضایت خریداران این قبیل محصولات شوند.
موضوع صادرات همواره برای کارخانه ‌های تولیدی و مسئولان کشور اهمیت زیادی دارد چرا که باعث رشد اقتصادی است و برخی از ضررهای وارد بر کشور را، از طریق تحریم جبران میکند و دولت نیز همواره از این ‌گونه طرح های اقتصادی حمایت میکند.

نحوه تولید پارچه دورس

نحوه تولید پارچه دورس

پارچه یکی از محصولات ضروری در زندگی انسان محسوب میشود که کاربردهای فراوانی را برای زندگی افراد دارد. فرآیند تولید پارچه به هزاران سال پیش برمیگردد، زمانی‌ که انسان های اولیه از الیاف گیاه کتان، رشته ‌ها را جدا میکردند و پارچه‌ های ساده میبافتند.
با گذشت زمان محققان توانستند محدودیت های الیاف طبیعی را با الیاف مصنوعی ترکیب کنند و قابلیت هایی مانند رنگ‌ پذیری، بالا رفتن مقاومت پارچه در برابر سایش، پایین آوردن هزینه‌های تولید و… را به آن اضافه کردند. یکی از این پارچه‌ های باکیفیت، پارچه دورس است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا روش تولید پارچه دورس را برای تان توضیح بدهیم.
در صنعت نساجی به نوع خاصی از پارچه ضخیم که به‌ صورت گرد بافت تولید میشود پارچه دورس گفته میشود.
امروزه برای تولید اکثر پارچه ‌های موجود در بازار از جمله پارچه دورس، از سه روش استفاده میشود که شامل روش های زیر میباشد:
۱ – درهم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه‌ ها از درهم فرو رفتن الیاف به وجود می‌آیند. برای تولید این پارچه‌ ها نیازی به تولید نخ نیست. پارچه‌ های نمدی مانند فوتر با این روش تولید میشوند. امکان آب رفت این پارچه‌ ها بسیار زیاد است. کیفیت این پارچه‌ ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.

نحوه تولید پارچه دورس
۲_بافندگی: بیشتر پارچه‌ های موجود در بازار با روش بافندگی ساخته میشوند. برای تولید این پارچه‌ ها ابتدا باید از الیاف، نخ تولید کرد. کیفیت پارچه تولید شده در این روش به نوع نخ ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد. هر چه که نخ های پارچه ظریف تر و بافت آن ریزتر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری بهره‌ مند است. چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه وجود دارد از جمله بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن. لازم به ذکر است که بیشتر پارچه‌ های دورس موجود در بازار تهیه‌ شده به این روش هستند.
۳_گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه، نخ ها با سلسله گره و زنجیر به یکدیگر متصل میشوند و پارچه کش باف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کش باف برای تولید کنندگان لباس اهمیت زیادی را دارد. در واقع میزان ریز بافتی اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند و هر چه که میزان ریز بافتی یک پارچه بیشتر باشد کیفیت آن پارچه نیز بیشتر است. باید بدانیم که کش بافی به‌ دور روش، کش بافی تاری و کش بافی پودی انجام میشود که در روش کش بافی تاری پارچه دورس به روش کش بافی تاری تولید میشود، سطح پارچه صاف است و بافت ظریفی را دارد. اما کش بافی پودی در زمینه تولید ژرسه و کش باف پولوور فعال است و تنوع زیادی را دارد.

 بهترین روش مراقبت از پارچه دورس
بهترین روش مراقبت از پارچه دورس

پارچه از جمله محصولاتی است که در طول تاریخ همواره برای بشر مزایای بسیاری را داشته که یکی از مرغوب ترین انواع پارچه در بازار داخل، پارچه دورس گلکسی است که مراکز توزیع و عرضه بسیاری را در سراسر کشور دارد. تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی، این محصول را با تنوع و کیفیت بالایی تولید کرده اند که در هنگام شست و شو و نگه داری از این محصول باید برخی از نکات را رعایت کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا روش های شست و شو و مراقبت از این محصول را برای تان بیان کنیم تا بتوانید با اطلاع و آگاهی کامل این محصول را شسته و نگه داری کنید.
همواره سعی کنید که محصولات شرکت نساجی را با استفاده از آب سرد و در حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی گراد مورد شست و شو قرار دهید و در اولین شست و شو بهتر است که پارچه را به‌ تنهایی و با آب خالی شست و شو دهید و بدانید که احتمال پرز دهی الیاف مختلف آن متغیر خواهد بود.
اگر پارچه شما از جنس دورس پنبه باشد باید بدانید که احتمال آب رفت آن بعد از شست و شو همواره وجود دارد. باید بدانید که بعد از شستن، لباس با این جنس را نباید آویزان کنید چون به‌ خاطر جذب آب و سنگین شدن وزن پارچه احتمال کش و از بین رفتن فرم پارچه وجود خواهد داشت.

 بهترین روش مراقبت از پارچه دورس
باید بدانیم که برای خشک شدن لباس هایی از این جنس پارچه باید حتما آنها را در یک سطح صاف قرار بدهید. لباس های تولید شده از این جنس پارچه، نسبت‌ به دیگر مدل های پارچه کمتر چروک میشوند و مراقبت از آنها نیز آسان تر است.
اگر به‌ تازگی قصد خرید لباس بادوام بالا و طول عمر زیاد را دارید بهتر است که نوع دورس پلی استر یا لاکرا را انتخاب کنید که از مرغوب ترین جنس های پارچه دورس است، چرا که بهترین نوع این پارچه ترکیب پلی استر یا لاکرا است. باید بدانیم که نوع پنبه لاکرا از کشسانی زیادی برخوردار است که بعد از شست ‌و شو نیز کیفیت اولیه خود را حفظ میکند و همواره سعی کنید که برای راحتی کار خود پارچه و لباس هایتان را با ماشین لباس شویی مورد شست و شو قرار دهید و برای شست و شو سعی کنید که از نرم‌کننده ‌ها استفاده کنید و به مقدار خیلی کم از پودرهای شوینده حاوی رنگ دانه ‌های آبی استفاده کنید؛ چرا که این مواد، الیاف و تار و پود پارچه را سست و ضعیف میکند و عمر و کارکرد مفید این قبیل پارچه‌ها را کاهش میدهند.

چند ویژگی پارچه دورس گلکسی

چند ویژگی پارچه دورس گلکسی

یکی از بهترین و درجه یکترین محصولات صنایع نساجی کشور، پارچه دورس گلکسی است که از بهترین و بادوام‌ترین و مقاوم‌ترین مواد اولیه به وسیله مهندسان طراحی و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعتی کشور تولید میشود. در این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگیها و خصوصیات پارچه دورس گلکسی را برایتان بیان کنیم که شما بتوانید نسبت‌ به مشخصات این پارچه آگاهی پیدا کرده و با اطلاع کامل خریدهای خود را انجام بدهید.
این پارچه ‌ها که بسیار مقاوم و بادوام هستند و به‌ هیچ‌ عنوان دچار سایش و پارگی نمیشوند، قابلیت کشسانی فوق‌ العاده زیادی را دارند و لباس هایی که از این جنس پارچه تولید شده ‌اند، برای افراد با وزن های گوناگون بسیار مناسب و به‌ اندازه است. تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی، طوری این محصول را طراحی و تولید کرده‌ اند که بافتی بسیار نرم و لطیف دارد و خیلی منعطف است، طوری که این نوع از پارچه برای تهیه لباس نوزادان و افراد خردسال بسیار مناسب و کاربردی است و از ایجاد حساسیت های پوستی همچون خارش، سوزش، جوش و… در مصرف‌ کنندگان این کالا جلوگیری میکند و برای آنان راحتی و آرامش را به ارمغان می ‌آورد.

چند ویژگی پارچه دورس گلکسی
پارچه ‌های دورس گلکسی، رنگ ثابتی را دارند و بعد از شست و شو نیز دچار تغییر رنگ نمیشوند و رنگ خود را از دست نمیدهند. همچنین به دلیل استفاده از الیاف درجه یک در تولید این محصولات، پس‌ از شست و شو چروک نمیشوند و مانند روز اول استفاده، نرم و صاف باقی‌ مانده و سال های زیادی به این صورت مانده و کارایی و زیبایی خود را از دست نمیدهند.
نوعی دیگر از پارچه‌ های تولیدی برند دورس، پارچه دورس پنبه است که در ساخت آن از پنبه و الیاف استفاده‌ شده است که به آن پارچه دورس گلکسی هم میگویند. وجود فیلامنت در پارچه دورس گلکسی باعث ایجاد خاصیتی در این جنس از پارچه ‌ها شده‌ است و مناسب برای شلوار اسلش است و وجود پنبه در این پارچه باعث ایجاد تنفس در پارچه میشود و مانع از ایجاد تعرق در سطح زیرین پارچه میشود. گفتنی است که پارچه دورس گلکسی به‌خاطر دارا بودن خاصیت کشسانی الیاف فیلامنت برای تولید شلوار اسلش با گرمکن ‌های ورزشی بسیار مناسب و کاربردی است.
در آخر لازم است بدانیم که از پارچه‌ های دورس به‌ خاطر ضخامتی که دارا هستند در تولید پوشاک برای روزهای سرد همچون زمستان استفاده میشوند و ما با مراجعه به مراکزی که در کار فروش پارچه ویسکوز و پارچه فیلامنت ورزشی نیز هستند، میتوان این قبیل کالاها را تهیه و خریداری کرد.

مرکز پخش پارچه دورس گلکسی

مرکز پخش این منسوج

پارچه یکی از نیازهای مهم و اساسی برای ادامه زندگی و حیات انسان است. یکی از مرغوب‌ ترین انواع پارچه‌ ها، پارچه دورس گلکسی است که در ابتدا در کارخانه تولید و پس‌ از قیمت گذاری توسط مدیر عامل وقت، توسط مرکز پخش پارچه دورس گلکسی به صورت عمده و به‌ طور مستقیم به نمایندگی های کارخانجات و فروشگاه ‌های معتبر عرضه این کالا، پخش و انتقال میدهند که خریداران میتوانند با سفارش و مراجعه به این مراکز پارچه ‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.
عرضه و توزیع پارچه‌ های دورس گلکسی در بازار داخلی به دو روش عمده و مستقیم انجام میگیرد که برخی از پارچه ‌های عرضه‌ شده به بازار داخلی تولید ملی هستند و برخی دیگر از طریق واردات از کشورهای خارجی همچون چین و ترکیه به بازار عرضه و پخش میشوند که پارچه دورس ترک، نیز یکی از این موارد وارداتی به کشور میباشد.
تولید کنندگان پارچه دورس گلکسی، همواره این محصول را با قیمت تمام‌ شده کمتری به بازار عرضه میکنند که با توجه به کیفیت بالای این محصول قابل رقابت با نمونه ‌های خارجی وارد شده به کشور است، چراکه واردات پارچه دورس گلکسی با تعرفه ‌های گمرکی انجام میشود که این موجب افزایش قیمت این پارچه خواهد شد.
برای خریداران پارچه دورس گلکسی بسیار بهتر و مقرون به‌ صرفه تر است که برای خرید عمده این کالا، به مراکز پخش داخلی و یا سایت های پخش و فروش معتبر در زمینه پخش پارچه همچون سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت که دارای مرغوب ترین پارچه ‌ها در رنگ‌ بندی های زیبا و متنوع است مراجعه کرده و با بهره‌ گیری از راهنمایی های کارشناسان و مشاوران فروش این کالا، پارچه‌ های مورد نیاز و پسند خود را انتخاب و خریداری نمایند و با خرید از شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم، لذت خرید راحت و منصفانه را تجربه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما