خرید مستقیم پارچه ملانژ دورو

امروزه که طراحان مد دست به طراحی لباس های خاصی زده اند که اکثرا به سلیقه افراد نمی خورد با خرید پارچه ملانژ دورو لباس هایی دلخواه که به سلیقه خودتان می خورد بدوزید و به تن کنید و لذت ببرید. این نوع کالا در زندگی ما نقش به سزایی داشته است و بسیار مهم و ضروری است. پارچه های ملانژ تنوع زیادی دارند اما اکثر ان ها رنگشان خاکستری است. این نوع از پارچه ها با نخ ملانژ تولید می شوند. و از ترکیب نخ های طبیعی و مصنوعی در کارخانه های نساجی به وجود می ایند. پارچه ملانژ دورو یا کجراه از پر مصرف ترین پارچه های روز دنیا است و مقاومت بالایی دارد. پارچه ای کشی و تقریبا نرم که حساسیت ایجاد نمی کند.

خرید مستقیم پارچه ملانژ دورو

مزیت های خاص پارچه ملانژ گلکسی

مزیت های خاص پارچه ملانژ گلکسی پارچه ملانژ گلکسی بافت کشی دارد و برای دوختن انواع شلوار ها و پیراهن های راحتی، سویشرت ها مناسب است. این پارچه از مخلوط پنبه و پلی استر تهیه شده است و به دلیل وجود پلی استر درخشندگی و شفافیت به پارچه می بخشد.

این پارچه یکی از پر فروش ترین پارچه ها از نوع ملانژ است. این پارچه ابرفت ندارد و رنگ هم نمیدهد. اما بعد از تهیه حتما یک‌بار آن‌را بشویید رنگ اغلب پارچه های ملانژ گلکسی خاکستری است اما در همه ی رنگ ها نیز تولید میشود. این نوع پارچه نسبت به اکثر پارچه ها وزن سبک ترین را دارا بوده و برای فصل تابستان خنک و مناسب است قیمت این نوع پارچه نسبت به پارچه های دیگر ارزان تر بوده و مقرون به صرفه است قیمت این نوع از گارچه بر اساس عرض ان متغیر میباشد هرچه عرض ان بیشتر باشد این نوع پارچه برای خانم ها و بچه ها بسیار مناسب است اگرچه برای شلوارهای راحتی و سویشرت مردانه نیز استفاده می‌شود اگر به دنبال خرید پارچه ای مناسب با فصل تابستان می گردید که خنک و زیبا باشد این نوع پارچه را به شما معرفی می کنم.

مراکز عرضه انواع پارچه ملانژ دورو

مراکز عرضه انواع پارچه ملانژ دورو فروشگاه ها و کارخانه های تولید کنندهای این پارچه اقدام به فروش انواعی از این پارچه ها می کنند. عرضه پارچه ملانژ در فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می گیرد و چون فروشی بدون واسطه است قیمت ان از بسیاری از مکان های دیگر کمتر است. و به صورت عمده و خرده در بازار وجود دارد خرید عمده اگر چه سود کمی برای تولید کننده دارد اما فروش بیشتری را در پیش دارد. با صادرات این نمونه از پارچه می توان برای کشور باشکوه ایران ارز اوری کرد و برای مملکت مفید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما