خرید پارچه دورس سه نخ

پارچه یکی از منسوجات لازم برای هر انسانی است، امروزه در بازار پارچه برندهای مختلفی وجود دارد؛ در این میان یکی از پر فروش ترین برندهای پارچه شامل پارچه دورس سه نخ است که به صورت متنوع و با قیمت های گسترده به بازار عرضه شده است. امروزه بسیاری از سودجویان با عرضه منسوجات پارچه ای تقلبی توانسته اند سود گزافی را از این روش کسب کنند و در نتیجه مصرف کننده خسارت مالی و جسمی دیده است. چرا که پارچه از منسوجاتی است که برای مدت زیادی در تماس با بدن بوده و اگر از جنس نا مرغوب استفاده شود باعث میشود دچار التهاب و خارش یا حساسیت پوستی میشود.
شرکت دیبا بافت نگار قم در راستای حمایت از مشتریان محصولات خود را بدون واسطه در دسترس دید مصرف کنندگان قرار داده است، کافی است به شبکه اینترنت جهانی متصل شوید و با جست و جوی عبارت” شرکت دیبا بافت نگار قم” به سایت شرکت مراجعه کرده و با مشاهده انواع این محصولات و تنوع قیمت آنها، این پارچه را سفارش دهید. همچنین با شماره های درج شده درون سایت میتوانید با پشتیبانان شرکت در ارتباط باشید و این محصولات را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرد، عمده و کیلویی خریداری کنید.

چند نکته درباره پارچه دورس سه نخ

چند نکته درباره پارچه دورس سه نخ

پارچه دورس سه نخ از سه نوع الیاف نخ، پنبه و پلی استر تولید شده است و به همین دلیل پارچه سه نخ نام دارد؛ این محصول با داشتن ضخامت و نرمی بالا توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب نماید، نکته دیگری که میتوان اشاره کرد ضد حساسیت بودن پارچه دورس سه نخ است، این پارچه به دلیل اینکه ضد حساسیت بوده و سهم زیادی از الیاف پنبه و نخ در تولید آن به کار رفته، برای رده های سنی کودکان و نوزادان بسیار مناسب خواهد بود.
این منسوج همان طور که گفته شد از جنس الیاف پنبه و نخ و پلی استر است که کارخانه تولیدی برای هر کدام از الیاف ها مقدار درصدی قرار داده است، از الیاف پنبه به میزان ۶۰٪ و از الیاف نخ ۳۰٪ و ۱۰٪ الیاف پلی استر به کار رفته است. کارخانه تولیدی برای تولید این محصول ابتدا الیاف های مذکور را به یکدیگر ترکیب میکند تا بافت یک دست و یک پارچه تولید شود. بعد از ترکیب الیاف های مذکور به یکدیگر، بافت پارچه دارای چله هایی توسط دستگاه بافندگی میشود، در این دستگاه چله هایی با استفاده از سوزن بافندگی ایجاد میشود که باعث میشود پارچه دارای گردش هوا درون خود باشد. بنا بر این، پارچه دورس سه نخ دچار خفگی نخواهد شد.

خصوصیات بهترین پارچه دورس سه نخ

خصوصیات بهترین پارچه دورس سه نخ

امروزه پارچه های متنوعی در بازار منسوجات پارچه ای عرضه شده است؛ این شرکت با استفاده از ترکیب الیاف های گوناگون توانسته محصولات متنوعی از نظر جنس و کیفیت و قیمت را به بازار عرضه کند. این پارچه ویژگی های مثبت زیادی دارد. یکی از این خصوصیات شامل نرمی و لطافت آن است، این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و به هیچ وجه پرزدهی نخواهد داشت، در استفاده از برخی پارچه ها متوجه پرزدهی آنها میشویم و با این پرزدهی مشکلاتی را برای مصرف کننده ایجاد میکند، اولین نکته این است که در جامعه بسیار ناپسند بوده و با ارتباط با دیگران باعث میشود این پرزها زشت به نظر برسند.
از دیگر ویژگی ها و خصوصیات پارچه دورس سه نخ میتوان به حالت ارتجاعی و انعطاف پذیر این محصول اشاره کرد، از این بابت برای البسه ورزشی، گرمکن های ورزشی، سویشرت ها، ژاکت های زمستانی و… کاربرد دارد که بعد از کشیده شدن به حالت اول خود باز گردند و از این بابت گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان به شمار میرود. امروزه قیمت منسوجات پارچه ای بسیار افزایش یافته است و در این میان قدرت خرید مردم کاهش یافته، در نتیجه برای خرید این محصول شرکت تولیدی امکانی را فراهم کرده و با قیمت درب کارخانه آنها را به صورت مستقیم عرضه میکنند و فقط کافی است این منسوجات را به صورت مستقیم سفارش دهید.

بررسی رنگبندی پارچه دورس سه نخ

بررسی رنگبندی پارچه دورس سه نخ

پارچه دورس سه نخ برگرفته از رنگ های طبیعی و بسیار جذاب است، این رنگ ها به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. رنگ های این محصول به صورتی است که برای تولید البسه مجلسی مانند مانتو ها، لباس ها، کت و شلوار مردانه، لباس های زیر مردانه و… کاربرد دارد. مرکز خرید پارچه دورس سه نخ با استفاده از تثبیت رنگی که صورت گرفته است، بسیار رنگ های با دوام و مقاومی دارد در نتیجه آنها را میتوانید به صورت مکرر به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کنید.
از پر فروش ترین رنگ های این محصول میتوان به رنگ های پاستلی، رنگ های ساده مانند رنگ آبی، قرمز، پسته ای، لیمویی، نارنجی و… اشاره کرد. کاربرد این رنگ ها نه تنها در البسه وجود دارد بلکه برای تولید روتختی، تولید رو مبلی ها و… کاربرد دارد. محققان میگویند برای استفاده از منسوجات پارچه ای بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا با مشاهده آنها روحیه فرد مصرف کننده متحول شود و در صورتی که از رنگ های مشکی و تیره استفاده شود باعث میشود به مرور فرد مصرف کننده دچار تضعیف روحیه میشود و در این امر نباید چشم پوشی کرد.

فروش کلی پارچه دورس سه نخ

فروش کلی این منسوج

فروش کلی پارچه دورس سه نخ توسط مراکز و شعب فروش پارچه در سراسر کشور صورت میگیرد و مصرف کنندگان میتوانند نسبت به خرید این محصول به صورت بی واسطه اقدام کنند. خرید پارچه دورس سه نخ از طریق این فروشگاه ها باعث میشود تا هزینه بیشتری برای خرید آنها بپردازید، زیرا در این روش هزینه سود فروشنده را باید بپردازید. فروش کلی پارچه دورس سه نخ از طریق دیگری مانند کارخانه تولیدی صورت میگیرد و مصرف کنندگان میتوانند با مراجعه حضوری یا غیرحضوری به سایت شرکت دیبافت کالا این محصولات را به صورت مستقیم و هزینه ای کمتر خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما